Ligt aan klimaat.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit moet wel 1 van de langzaamste toppas ooit zijn
Hoop niet dat het aan de tt ligt
Dubbeltopic.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:39 schreef GGMM het volgende:
VBL / Het Steven Bergwijn topic #1: Weer een groot talent opgeleid door Ajax
Dit is m'n laatste topic van vandaag hoor. Ik blijf niet aan de gang.
Ik hoop wederom op leuke reacties van @:Dj_day-v @:kingroland @:maxi-mus @:el-stinho @:lange_lans @:doublepain @:Gutanoth @:LosBuenosMuchachos en natuurlijk mijn maat @:nickhguitar
En vooruit, @:tarado
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:39 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop wederom op leuke reacties van @:Dj_day-v @:kingroland @:maxi-mus @:el-stinho @:lange_lans @:doublepain @:Gutanoth @:LosBuenosMuchachos en natuurlijk mijn maat @:nickhguitar
quote:
Waarom niet van mij?quote:Op maandag 11 maart 2019 14:39 schreef GGMM het volgende:
Zonde, al die moeite voor niks. Maar ach, anders had je aan het werk gemoeten.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:39 schreef GGMM het volgende:
(lol)quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme, wat een geweldig idee
Hallo GGMM in de toekomst!![]()
Gefeliciteerd met je juiste voorspelling over het weinige talent van deze speler!
Zo. Hier ga ik zeker geen spijt van krijgen.
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zonde, al die moeite voor niks. Maar ach, anders had je aan het werk gemoeten.
quote:
Die kan er niet zoveel van. Daar is iedereen het wel over eens, behalve @Scrummie2.0quote:Op maandag 11 maart 2019 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er al een Wouter Burger topic?
Of staat die in CUL?
Scrummie denkt ook nog dat Feyenoord kampioen wordt dit seizoen.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Die kan er niet zoveel van. Daar is iedereen het wel over eens, behalve @:scrummie2.0
Scrummie heeft vooral gewoon een IQ-tekort wat hij probeert te verbloemen door te doen alsof het een act is.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scrummie denkt ook nog dat Feyenoord kampioen wordt dit seizoen.
(lol)quote:Op maandag 2 april 2012 13:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Groot talentPast in het rijtje Afellay, Bakkal, Aissati, Labyad...
Laat hem tegen RKC maar de hele 2de helft spelen
twitter:knutdeijsbeer twitterde op maandag 23-04-2018 om 16:13:30@sportzeloot Je bent echt dom als je het "reëel" vindt dat Ajax 3 Europese wedstrijden op rij wint reageer retweet
Kokcü kan wel ballen hoor, vraag is alleen of het er ooit uit komt bij Feyenoord.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik probeer het vooral voor talentvolle spelers te doen.
Hebben ze dit seizoen toch ook nog niet gedaan?quote:Op maandag 11 maart 2019 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
In het kader van voorspellingen, ik kwam deze ook nog tegen:twitter:knutdeijsbeer twitterde op maandag 23-04-2018 om 16:13:30@:sportzeloot Je bent echt dom als je het "reëel" vindt dat Ajax 3 Europese wedstrijden op rij wint reageer retweet
Feitelijk niets onjuist aan.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
In het kader van voorspellingen, ik kwam deze ook nog tegen:twitter:knutdeijsbeer twitterde op maandag 23-04-2018 om 16:13:30@:sportzeloot Je bent echt dom als je het "reëel" vindt dat Ajax 3 Europese wedstrijden op rij wint reageer retweet
Het ging over die voorronden Hans. En reëel was het in ieder geval wel.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ze dit seizoen toch ook nog niet gedaan?
MAAR HET GING OVER DE VOORRONDENquote:Op maandag 11 maart 2019 14:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Feitelijk niets onjuist aan.
AJA2-0STU
STU1-3(of 4)AJA
STA2-2AJA
AJA3-0STA
AJA3-1DIN
DIN0-0AJA
AJA3-0AEK
BAY1-1AJA
AJA1-0BEN
BEN1-1AJA