Ik vind het wel echt jammer dat er geen 5k is. Ze moet nog 5 seconden van dr 3k tijd afrijden voor ze aan het nederlandse record zit..quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tijd voor enorm schroeigenot met Esmee Visser!
Dat moet niet perse onmogelijk zijn. Al is 5km toch meer haar terrein met haar trage start.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik vind het wel echt jammer dat er geen 5k is. Ze moet nog 5 seconden van dr 3k tijd afrijden voor ze aan het nederlandse record zit..
Die zaten niet eens bij de beste 32.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:04 schreef PippenScottie het volgende:
Waar zijn Sanneke de Neeling en Anice Das?
Ik denk inderdaad dat dit Shani Davis.quote:
Na een hormoonkuur dan tochquote:
Je lult. Dit is Shaniquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat dit Shani Davis.
Had de tegenstand maar harder moeten rijden. Waarom zou je je daarvoor schamen?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:11 schreef VoMy het volgende:
Als je deze 500 zo ziet schaam je je toch een beetje voor die Nederlandse Sweep van Sotsji met de Mulders en Smeekens. Die hadden bij lange niet het niveau wat je nu nodig hebt om de 500 te winnen.
Ja, dat doen we nu in een heel seizoen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
6 topic´s over een world cup weekend trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |