quote:
Verstandig wel van Stam om dit zo te vertellen. Dat is voer voor alles wat anti-Ajax is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:24 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Voer voor Scarface om terug te komen.
Je hoort gewoon in de basis van dit topic.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:18 schreef Scarface88 het volgende:
Ik weet dat jullie me missen. Ik werd getagd.
Was bij PSV ook een leuk spelertjequote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:26 schreef Tallie1982 het volgende:
Vandaag die Zinchenko zien spelen. Ongelofelijk dat die bij ons nooit uit de verf is gekomen.
Geen enkele speler komt uit de verf. Eerst dacht ik dat het aan Cocu lag maar nu met Mark hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:26 schreef Tallie1982 het volgende:
Vandaag die Zinchenko zien spelen. Ongelofelijk dat die bij ons nooit uit de verf is gekomen.
Zinchenko leed gewoon veel balverlies en daar werd Cocu krankjorum van. Had wel meer creativiteit in z'n kleine teen dan de rest van de selectie maar dat boeide Cocu blijkbaar niets; wat een kutseizoen was dat zeg.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:42 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Geen enkele speler komt uit de verf. Eerst dacht ik dat het aan Cocu lag maar nu met Mark hetzelfde probleem.
Vindt je? Volgens mij is dat helemaal niet zo onlogisch; hij staat bij City back, maar City is tegenover een team als Schalke zo sterk dat ze bijna zonder verdedigers kunnen gaan spelen. Als hij bij een team als PSV back staat dan moet je ook wel kunnen verdedigen, dat kan hij totaal niet natuurlijk. Overigens is zo'n Mendy, mits fit, gewoon 3 klassen beter natuurlijk. Hij is wel veruit de zwakste schakel van City.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:26 schreef Tallie1982 het volgende:
Beetje een jankverhaal, maar an sich wel eens met het feit dat het dit seizoen MOET gebeuren, ik voorzie ook een behoorlijke alleenheerschappij van Ajax. Beetje het Bayern/Juventus/PSG verhaal wat hier ontstaat.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:54 schreef Scarface88 het volgende:
Het is inderdaad gewoon ordinaire competitievervalsing. Maar aan de andere kant ben ik ook realistisch. Ajax is in bloedvorm nu die winnen sowieso wel van PEC. We hebben het zelf laten liggen. We konden 8 punten los staan maar debieletje Mark met zn koppigheid en eigenwijsheid heeft de titel gekost. Heb me er al bij neergelegd. Ajax heeft nu 400 miljoen op de bank dit was onze laatste stuiptrekking. Komende jaren zal Ajax heersen.
Sorryquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:59 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Onze vriendschap betekent echt niks voor jou hé?
Ik zag de mention, waarvoor dank. Ik vind het zonde om voor zo'n toekomstige topper zomaar een kort stukje te typen dus ik kom er nog op terug. Je hoort van mequote:Op woensdag 13 maart 2019 10:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry
Ik heb gisteren wel het Ihattaren topic geopend.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik zag de mention, waarvoor dank. Ik vind het zonde om voor zo'n toekomstige topper zomaar een kort stukje te typen dus ik kom er nog op terug. Je hoort van me
Champions league maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:58 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Beetje een jankverhaal, maar an sich wel eens met het feit dat het dit seizoen MOET gebeuren, ik voorzie ook een behoorlijke alleenheerschappij van Ajax. Beetje het Bayern/Juventus/PSG verhaal wat hier ontstaat.
Europees misschien maar in de competitie toch niet op een paar tegenstanders naquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:57 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Vindt je? Volgens mij is dat helemaal niet zo onlogisch; hij staat bij City back, maar City is tegenover een team als Schalke zo sterk dat ze bijna zonder verdedigers kunnen gaan spelen. Als hij bij een team als PSV back staat dan moet je ook wel kunnen verdedigen, dat kan hij totaal niet natuurlijk. Overigens is zo'n Mendy, mits fit, gewoon 3 klassen beter natuurlijk. Hij is wel veruit de zwakste schakel van City.
twitter:marcotimmer twitterde op woensdag 13-03-2019 om 18:11:12Na Ihattaren is het #PSV ook gelukt Pablo Rosario langer aan de club te verbinden. De middenvelder tekent een contract tot en met 2023. Zo meer @VI_nl reageer retweet
Jij vind hem niks merk ikquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bohbohbohbohboh. Een dik contract voor Rosariogod!
quote:Sam Lammers is bezig aan een sterk seizoen nadat hij eerder al behoorlijk indruk maakte in de Eerste Divisie. Zijn moyenne ligt nog een assist hoger dan die van Vlap en samen zijn de aanvallers direct betrokken bij vijftien van de laatste twintig doelpunten van Heerenveen. In vergelijking met de huidige centrumspits van zijn broodheer PSV, Luuk de Jong, kan hij momenteel zelfs een hogere nauwkeurigheid en conversie van schoten overleggen.
Wat is er met die Mauro Jr eigenlijk? Speelde wel veel onder Cocu maar volgens mij onder Van Bommel weinig gespeeld?quote:Op donderdag 14 maart 2019 23:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kan best een leuk team maken met jonge spelers
Dumfries
Angelino
Obispo
Rosario
Sadilek
Ihattaren
Mauro Jr
Rigo
Gakpo
Aboukhlal
Bergwijn
Malen
Piroe
Lammers
Romero
Hij is een paar keer ingevallen maar blijkbaar ziet Mark meer in andere spelers.quote:Op donderdag 14 maart 2019 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er met die Mauro Jr eigenlijk? Speelde wel veel onder Cocu maar volgens mij onder Van Bommel weinig gespeeld?
Wel erg jong. Cocu 2013-2014 was daar ook niet erg succesvol mee.quote:Op donderdag 14 maart 2019 23:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dumfries
Angelino
Obispo
Rosario
Sadilek
Ihattaren
Mauro Jr
Rigo
Gakpo
Aboukhlal
Bergwijn
Malen
Piroe
Lammers
Romero
Zie jij hem niet liever vaker spelen?quote:Op donderdag 14 maart 2019 23:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij is een paar keer ingevallen maar blijkbaar ziet Mark meer in andere spelers.
In de bekerwedstrijd tegen RKC heeft hij nog wel gescoord.
Zou de KNVB akkoord gaan met 15 spelers op het veld? Of is het de bedoeling hier een rugbyteam van te maken?quote:Op donderdag 14 maart 2019 23:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dumfries
Angelino
Obispo
Rosario
Sadilek
Ihattaren
Mauro Jr
Rigo
Gakpo
Aboukhlal
Bergwijn
Malen
Piroe
Lammers
Romero
Mensen die broodheer zeggen moeten naar het gestichtquote:
Ik vind journalisten die een breed scala aan synoniemen gebruiken altijd wel fijne artikelen schrijvenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen die broodheer zeggen moeten naar het gesticht
Ik was een tikje gefrustreerd, oke?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:17 schreef Ciscus het volgende:
Ik vind de topictitel echt raar. Waarom moet dat nou?
huh?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zou de KNVB akkoord gaan met 15 spelers op het veld? Of is het de bedoeling hier een rugbyteam van te maken?
Een selectie mag maar elf spelers hebben?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zou de KNVB akkoord gaan met 15 spelers op het veld? Of is het de bedoeling hier een rugbyteam van te maken?
Wat een domme opmerking idd. Er staat niet eens een keeper en een 2de CV bij.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Een selectie mag maar elf spelers hebben?
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een team zonder keeper, dat is inderdaad een stuk slimmer. Dat ik daar niet opgekomen benquote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking idd. Er staat niet eens een keeper en een 2de CV bij.
Bergwijn moet er maar gewoon een paar inschieten anders?quote:Op zondag 17 maart 2019 09:42 schreef tompsv18 het volgende:
Unnerstall moet er maar een doorlaten, anders krijg je zo’n Vertonghen bij RKC tegen Ajax scenario.
Ik stel mij zo voor dat dat niet mogelijk is als Unnerstall er geen doorlaat.quote:Op zondag 17 maart 2019 09:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Bergwijn moet er maar gewoon een paar inschieten anders?
Maar kan Unnerstall er geen doorlaten als Bergwijn ze er gewoon inschiet?quote:Op zondag 17 maart 2019 09:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik stel mij zo voor dat dat niet mogelijk is als Unnerstall er geen doorlaat.
Dan laat ie ze toch ook door?quote:Op zondag 17 maart 2019 09:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar kan Unnerstall er geen doorlaten als Bergwijn ze er gewoon inschiet?
Edit: kutgifjesquote:Op zondag 17 maart 2019 10:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan laat ie ze toch ook door?
Dat wordt verwarrend.
Nou ja, 99% kans op geel voor Bergwijn. En gewoon een kutwedstrijd. Dat verwacht ik.quote:Op zondag 17 maart 2019 09:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Gaat weinig genieten worden vandaag, ben ik bang
En weer het bekende geval dat PSV ' niet scherp genoeg' begon aan de wedstrijd.. Zie luuk de jong al weer staan na de wedstrijd met dat verhaal... Maar dat we daarna toch gelukkig door individuele klasse de 3 punten hebben weten te pakken.quote:Op zondag 17 maart 2019 10:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, 99% kans op geel voor Bergwijn. En gewoon een kutwedstrijd. Dat verwacht ik.
Is dit nou een genant slechte poging tot trollenquote:Op zondag 17 maart 2019 10:50 schreef kurk_droog het volgende:
Vvv is altijd lastig. Ik vrees echt dat wij er vandaag niet doorheen komen met onze semi voetballers. Counteren tegen een verdedigende ploeg kan ook al niet dus dan weten wij vaak niet wat te doen.
Kijk eens dom. Ja, ho maarquote:Op zondag 17 maart 2019 10:50 schreef kurk_droog het volgende:
Vvv is altijd lastig. Ik vrees echt dat wij er vandaag niet doorheen komen met onze semi voetballers. Counteren tegen een verdedigende ploeg kan ook al niet dus dan weten wij vaak niet wat te doen.
quote:Op zondag 17 maart 2019 11:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Mark heeft het liever nat dan droog boys. Laat dit een wijze levensles zijn voor sommigen van jullie
quote:Op zondag 17 maart 2019 11:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Mark heeft het liever nat dan droog boys. Laat dit een wijze levensles zijn voor sommigen van jullie
Oja dat interview met die simpele ziel. Was dat vorig seizoen? Die was zo madquote:Op zondag 17 maart 2019 12:05 schreef Lange_Lans het volgende:
Seuntjes is voor Ajax hè. Die gaat Bergwijn geel aansmeren.
Gakpo of Malen erbijquote:Op zondag 17 maart 2019 13:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Ihattaren moet echt gewisseld worden. Dit kan zo niet.
Gastongod Pereirogenot.quote:
Gaat wat veel aan de wandel he?quote:Op zondag 17 maart 2019 13:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Ihattaren moet echt gewisseld worden. Dit kan zo niet.
Totaal niet zelfs, wat moeten ze anders doen? Hoog druk zetten?quote:Op zondag 17 maart 2019 13:05 schreef tompsv18 het volgende:
Dat VVV speelt me wel een partij anti-voetbal op dat schijtveld trouwens
Iets verder naar voren spelen en wat minder schoppenquote:Op zondag 17 maart 2019 13:07 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Totaal niet zelfs, wat moeten ze anders doen? Hoog druk zetten?
Ja zou ik ook willen, PSV'er zijnde. Maar VVV speelt gewoon precies hoe je PSV goed afstopt, zonder enige naïviteit.quote:Op zondag 17 maart 2019 13:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Iets verder naar voren spelen en wat minder schoppen
Speelde in de eerste helft prima als aanspeelpuntquote:Op zondag 17 maart 2019 13:19 schreef RipCity het volgende:
De Jong krijgt ook geen enkele bal meer op zijn hoofd. Alleen maar op zn voetjes waar die weinig toe niets mee kan.
Niet eerlijk inderdaad! Verdedigen ook heel erg fel en geconcentreerd. Zonder enige vorm van naïviteit ook.quote:Op zondag 17 maart 2019 13:05 schreef tompsv18 het volgende:
Dat VVV speelt me wel een partij anti-voetbal op dat schijtveld trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |