twitter:marcotimmer twitterde op woensdag 13-03-2019 om 18:11:12Na Ihattaren is het #PSV ook gelukt Pablo Rosario langer aan de club te verbinden. De middenvelder tekent een contract tot en met 2023. Zo meer @VI_nl reageer retweet
Jij vind hem niks merk ikquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bohbohbohbohboh. Een dik contract voor Rosariogod!
quote:Sam Lammers is bezig aan een sterk seizoen nadat hij eerder al behoorlijk indruk maakte in de Eerste Divisie. Zijn moyenne ligt nog een assist hoger dan die van Vlap en samen zijn de aanvallers direct betrokken bij vijftien van de laatste twintig doelpunten van Heerenveen. In vergelijking met de huidige centrumspits van zijn broodheer PSV, Luuk de Jong, kan hij momenteel zelfs een hogere nauwkeurigheid en conversie van schoten overleggen.
Wat is er met die Mauro Jr eigenlijk? Speelde wel veel onder Cocu maar volgens mij onder Van Bommel weinig gespeeld?quote:Op donderdag 14 maart 2019 23:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kan best een leuk team maken met jonge spelers
Dumfries
Angelino
Obispo
Rosario
Sadilek
Ihattaren
Mauro Jr
Rigo
Gakpo
Aboukhlal
Bergwijn
Malen
Piroe
Lammers
Romero
Hij is een paar keer ingevallen maar blijkbaar ziet Mark meer in andere spelers.quote:Op donderdag 14 maart 2019 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er met die Mauro Jr eigenlijk? Speelde wel veel onder Cocu maar volgens mij onder Van Bommel weinig gespeeld?
Wel erg jong. Cocu 2013-2014 was daar ook niet erg succesvol mee.quote:Op donderdag 14 maart 2019 23:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dumfries
Angelino
Obispo
Rosario
Sadilek
Ihattaren
Mauro Jr
Rigo
Gakpo
Aboukhlal
Bergwijn
Malen
Piroe
Lammers
Romero
Zie jij hem niet liever vaker spelen?quote:Op donderdag 14 maart 2019 23:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij is een paar keer ingevallen maar blijkbaar ziet Mark meer in andere spelers.
In de bekerwedstrijd tegen RKC heeft hij nog wel gescoord.
Zou de KNVB akkoord gaan met 15 spelers op het veld? Of is het de bedoeling hier een rugbyteam van te maken?quote:Op donderdag 14 maart 2019 23:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dumfries
Angelino
Obispo
Rosario
Sadilek
Ihattaren
Mauro Jr
Rigo
Gakpo
Aboukhlal
Bergwijn
Malen
Piroe
Lammers
Romero
Mensen die broodheer zeggen moeten naar het gestichtquote:
Ik vind journalisten die een breed scala aan synoniemen gebruiken altijd wel fijne artikelen schrijvenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen die broodheer zeggen moeten naar het gesticht
Ik was een tikje gefrustreerd, oke?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:17 schreef Ciscus het volgende:
Ik vind de topictitel echt raar. Waarom moet dat nou?
huh?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zou de KNVB akkoord gaan met 15 spelers op het veld? Of is het de bedoeling hier een rugbyteam van te maken?
Een selectie mag maar elf spelers hebben?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zou de KNVB akkoord gaan met 15 spelers op het veld? Of is het de bedoeling hier een rugbyteam van te maken?
Wat een domme opmerking idd. Er staat niet eens een keeper en een 2de CV bij.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Een selectie mag maar elf spelers hebben?
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een team zonder keeper, dat is inderdaad een stuk slimmer. Dat ik daar niet opgekomen benquote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking idd. Er staat niet eens een keeper en een 2de CV bij.
Bergwijn moet er maar gewoon een paar inschieten anders?quote:Op zondag 17 maart 2019 09:42 schreef tompsv18 het volgende:
Unnerstall moet er maar een doorlaten, anders krijg je zo’n Vertonghen bij RKC tegen Ajax scenario.
Ik stel mij zo voor dat dat niet mogelijk is als Unnerstall er geen doorlaat.quote:Op zondag 17 maart 2019 09:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Bergwijn moet er maar gewoon een paar inschieten anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |