quote:
Verstandig wel van Stam om dit zo te vertellen. Dat is voer voor alles wat anti-Ajax is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:24 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Voer voor Scarface om terug te komen.
Je hoort gewoon in de basis van dit topic.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:18 schreef Scarface88 het volgende:
Ik weet dat jullie me missen. Ik werd getagd.
Was bij PSV ook een leuk spelertjequote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:26 schreef Tallie1982 het volgende:
Vandaag die Zinchenko zien spelen. Ongelofelijk dat die bij ons nooit uit de verf is gekomen.
Geen enkele speler komt uit de verf. Eerst dacht ik dat het aan Cocu lag maar nu met Mark hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:26 schreef Tallie1982 het volgende:
Vandaag die Zinchenko zien spelen. Ongelofelijk dat die bij ons nooit uit de verf is gekomen.
Zinchenko leed gewoon veel balverlies en daar werd Cocu krankjorum van. Had wel meer creativiteit in z'n kleine teen dan de rest van de selectie maar dat boeide Cocu blijkbaar niets; wat een kutseizoen was dat zeg.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:42 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Geen enkele speler komt uit de verf. Eerst dacht ik dat het aan Cocu lag maar nu met Mark hetzelfde probleem.
Vindt je? Volgens mij is dat helemaal niet zo onlogisch; hij staat bij City back, maar City is tegenover een team als Schalke zo sterk dat ze bijna zonder verdedigers kunnen gaan spelen. Als hij bij een team als PSV back staat dan moet je ook wel kunnen verdedigen, dat kan hij totaal niet natuurlijk. Overigens is zo'n Mendy, mits fit, gewoon 3 klassen beter natuurlijk. Hij is wel veruit de zwakste schakel van City.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:26 schreef Tallie1982 het volgende:
Beetje een jankverhaal, maar an sich wel eens met het feit dat het dit seizoen MOET gebeuren, ik voorzie ook een behoorlijke alleenheerschappij van Ajax. Beetje het Bayern/Juventus/PSG verhaal wat hier ontstaat.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:54 schreef Scarface88 het volgende:
Het is inderdaad gewoon ordinaire competitievervalsing. Maar aan de andere kant ben ik ook realistisch. Ajax is in bloedvorm nu die winnen sowieso wel van PEC. We hebben het zelf laten liggen. We konden 8 punten los staan maar debieletje Mark met zn koppigheid en eigenwijsheid heeft de titel gekost. Heb me er al bij neergelegd. Ajax heeft nu 400 miljoen op de bank dit was onze laatste stuiptrekking. Komende jaren zal Ajax heersen.
Sorryquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:59 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Onze vriendschap betekent echt niks voor jou hé?
Ik zag de mention, waarvoor dank. Ik vind het zonde om voor zo'n toekomstige topper zomaar een kort stukje te typen dus ik kom er nog op terug. Je hoort van mequote:Op woensdag 13 maart 2019 10:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry
Ik heb gisteren wel het Ihattaren topic geopend.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik zag de mention, waarvoor dank. Ik vind het zonde om voor zo'n toekomstige topper zomaar een kort stukje te typen dus ik kom er nog op terug. Je hoort van me
Champions league maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:58 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Beetje een jankverhaal, maar an sich wel eens met het feit dat het dit seizoen MOET gebeuren, ik voorzie ook een behoorlijke alleenheerschappij van Ajax. Beetje het Bayern/Juventus/PSG verhaal wat hier ontstaat.
Europees misschien maar in de competitie toch niet op een paar tegenstanders naquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:57 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Vindt je? Volgens mij is dat helemaal niet zo onlogisch; hij staat bij City back, maar City is tegenover een team als Schalke zo sterk dat ze bijna zonder verdedigers kunnen gaan spelen. Als hij bij een team als PSV back staat dan moet je ook wel kunnen verdedigen, dat kan hij totaal niet natuurlijk. Overigens is zo'n Mendy, mits fit, gewoon 3 klassen beter natuurlijk. Hij is wel veruit de zwakste schakel van City.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |