Maar kan Unnerstall er geen doorlaten als Bergwijn ze er gewoon inschiet?quote:Op zondag 17 maart 2019 09:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik stel mij zo voor dat dat niet mogelijk is als Unnerstall er geen doorlaat.
Dan laat ie ze toch ook door?quote:Op zondag 17 maart 2019 09:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar kan Unnerstall er geen doorlaten als Bergwijn ze er gewoon inschiet?
Edit: kutgifjesquote:Op zondag 17 maart 2019 10:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan laat ie ze toch ook door?
Dat wordt verwarrend.
Nou ja, 99% kans op geel voor Bergwijn. En gewoon een kutwedstrijd. Dat verwacht ik.quote:Op zondag 17 maart 2019 09:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Gaat weinig genieten worden vandaag, ben ik bang
En weer het bekende geval dat PSV ' niet scherp genoeg' begon aan de wedstrijd.. Zie luuk de jong al weer staan na de wedstrijd met dat verhaal... Maar dat we daarna toch gelukkig door individuele klasse de 3 punten hebben weten te pakken.quote:Op zondag 17 maart 2019 10:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, 99% kans op geel voor Bergwijn. En gewoon een kutwedstrijd. Dat verwacht ik.
Is dit nou een genant slechte poging tot trollenquote:Op zondag 17 maart 2019 10:50 schreef kurk_droog het volgende:
Vvv is altijd lastig. Ik vrees echt dat wij er vandaag niet doorheen komen met onze semi voetballers. Counteren tegen een verdedigende ploeg kan ook al niet dus dan weten wij vaak niet wat te doen.
Kijk eens dom. Ja, ho maarquote:Op zondag 17 maart 2019 10:50 schreef kurk_droog het volgende:
Vvv is altijd lastig. Ik vrees echt dat wij er vandaag niet doorheen komen met onze semi voetballers. Counteren tegen een verdedigende ploeg kan ook al niet dus dan weten wij vaak niet wat te doen.
quote:Op zondag 17 maart 2019 11:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Mark heeft het liever nat dan droog boys. Laat dit een wijze levensles zijn voor sommigen van jullie
quote:Op zondag 17 maart 2019 11:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Mark heeft het liever nat dan droog boys. Laat dit een wijze levensles zijn voor sommigen van jullie
Oja dat interview met die simpele ziel. Was dat vorig seizoen? Die was zo madquote:Op zondag 17 maart 2019 12:05 schreef Lange_Lans het volgende:
Seuntjes is voor Ajax hè. Die gaat Bergwijn geel aansmeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |