valt best mee tochquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:33 schreef MCH het volgende: Ik ben in 020 Hipster heaven, 2 hamburgers en friet bijna 30 euro
![]()
Ik vind het het best een leuke plek hier inderdaadquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:36 schreef Allures het volgende:
[..]
valt best mee toch
Zooo lekker gesnoept vandaag
Ga dan niet fokkenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind het het best een leuke plek hier inderdaad
Oh wauwquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:26 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Nog wel even naar de neus van de linker kijken zie ik.
Gelukkig dat het beter gaat! Ik wist niet dat ze tegenwoordig ook mesitran voor paarden hebben. Of smeer je gewoon de mensenvariant er op ofzo?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stuk beter. Nog wel iets dik, maar bewegen, schoonmaken en de Mesitran helpt.
En idd. Maar t weet is ook gewoon echt naar.
Ik ken maar één soort Mesitran, gebruik t al zo lang t bestaat, zowel op mezelf, de honden en de paardenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh wauw[..]
Gelukkig dat het beter gaat! Ik wist niet dat ze tegenwoordig ook mesitran voor paarden hebben. Of smeer je gewoon de mensenvariant er op ofzo?
Herinner dat het voor mensen zo een twintig jaar geleden op de markt kwam geloof ik.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken maar één soort Mesitran, gebruik t al zo lang t bestaat, zowel op mezelf, de honden en de paarden.
En thanks! Morgen in daglicht afwerken.
Dat zou best kunnen. Ontzettend fijn spul. Kan t iedereen aanraden.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Herinner dat het voor mensen zo een twintig jaar geleden op de markt kwam geloof ik.
Zal het onthoudenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Ontzettend fijn spul. Kan t iedereen aanraden.
Wel even lamineren danquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:14 schreef CherryLips het volgende:
Weer even zeikbriefjes voor foutparkeerders afdrukken want ik ben al door de stapel heenvanavond waren het er maar liefst twee.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik geloof ik gemist. Stampen ze?
Oeiquote:
En kunnen ze tenminste lezen wat erop staatquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien wel doen, want kan ze morgen toch van de grond rapen.
Bestel wat stickers.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:14 schreef CherryLips het volgende:
Weer even zeikbriefjes voor foutparkeerders afdrukken want ik ben al door de stapel heenvanavond waren het er maar liefst twee.
Precies. Ik ook niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook effectief. Dan zou ik mijn auto er in ieder geval niet meer neerzetten.
Aliexpress is daar juist geschikt voor.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat is wel een idee. Hele blije bij de vistaprint.
Wat zoek je precies? Ik heb dat zelf gemaakt van plinten en magneten.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet nog steeds systeem om mijn posters op te hangen kopen; later vanavond maar even kijken. Eerst maar eens de spullen in een vintage veiling bekijken.
Comic Sans. Of WordArt. Of beide.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vista is sneller.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aliexpress is daar juist geschikt voor.
Misschien kun je ze volgende keer gratis krijgen als je actie viral gaatquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vruchten gebakje, boterkoek, scones, pavlova, hartig taartje. Omg zoveelquote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:45 schreef gcjoel het volgende:
Heb vandaag zoveel taart op[..]
Vruchten gebakje, boterkoek, scones, pavlova, hartig taartje. Omg zoveel
Wat is er toch met je lately?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:45 schreef gcjoel het volgende:
Heb vandaag zoveel taart op[..]
Vruchten gebakje, boterkoek, scones, pavlova, hartig taartje. Omg zoveel
Voornamelijk lampen en stoelen. Niet zoveel soeps tot dusver.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat was er ook
Hebben ze salontafels bij die vintage dinges? Vriend zoekt er nog een.
Hij heeft nu wat pastoe geloof ik.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voornamelijk lampen en stoelen. Niet zoveel soeps tot dusver.
Wat voor stijl zoekt je vriend?
Beats all.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zoals eerder al een keer gezegd... vaseline
Op de ruit dan ofzo? Asking for a friend..quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zoals eerder al een keer gezegd... vaseline
Op eigen initiatief?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Happy Feet 2 aan het kijken.
Wel lief
Uiteraardquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Op de ruit dan ofzo? Asking for a friend..
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha nee maar zit nu niet meer zo vol.
Ik heb zelfs nog beetje diner gegetenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:55 schreef Allures het volgende:
Ik kan nog steeds niet aan die bonbon beginnen
Ik heb een badkuip op en heb spijt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:55 schreef Allures het volgende:
Ik kan nog steeds niet aan die bonbon beginnen
Ben uit eten geweest, hebben Grieks opquote:
Altijd goed.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben uit eten geweest, hebben Grieks op
Is dit net zoiets als een waterfiets?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een badkuip op en heb spijt.
Lekker scheetjes laten na die kilo's vlees.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben uit eten geweest, hebben Grieks op
Zeker! Maar niemand wil nu in de buurt bij mij komen hoorquote:
Nee, ben nooit zo gasserig.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dit net zoiets als een waterfiets?[..]
Lekker scheetjes laten na die kilo's vlees.
Ik ook! Wat pizza dingen en kaaskoekjesquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:56 schreef gcjoel het volgende:
Ik[..]
Ik heb zelfs nog beetje diner gegeten
Jaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uit je mond ruiken naar tzatziki dan?
Niet nodig toch. Lekker rustigquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zeker! Maar niemand wil nu in de buurt bij mij komen hoor
Couscous met gegrilde tomaat en courgette. (Klein beetje) en een stuk warm gerookte zalm, zelfgerookt door vriendje.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:01 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ook! Wat pizza dingen en kaaskoekjes
Wat had jij?
Misschien is nu die ene keer per maand dat hij er wel op mag liggen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Air houdt ook wel van op zijn Grieks, had wel verwacht dat die even binnen zou vallen.
Oh, ik kom eten.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen ga ik nog eens een zuurkoolovenschotel makenis het ook wel weer voor.
Jezus meid wat een shit situatie.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:11 schreef Debsterr het volgende:
Pfoe, heftige middag gehad. Koffiemeneer en ik hadden nog wat geappt, maar toen stond ie ineens voor de deur. Mijn ex was er net (die zou ook koken voor me) en deed de deur open, vervolgens heb ik okay gegeven om KM binnen te laten.
Lang verhaal kort (sommige mensen vinden dit vast grappig) zijn we te snel gegaan en dat icm zijn stap naar zzp-er en verkeerde balans werk/prive is het voor hem teveel geworden. Gevoel is er wel, gisteren was het vooral de twijfel waar door hij dat als reden opvoerde en we gaan het nogmaals proberen, maar dan met een iets andere verhoudig qua tijd samen.
Ben nog niet helemaal zeker hoe dat vorm gaat krijgen maar vanmiddag bleek wel hoeveel we om elkaar geven en het heel graag willen laten werken. Dus, dat.
Ik heb er geen mening over, wil je wel meegeven aan jezelf te denken.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:11 schreef Debsterr het volgende:
Pfoe, heftige middag gehad. Koffiemeneer en ik hadden nog wat geappt, maar toen stond ie ineens voor de deur. Mijn ex was er net (die zou ook koken voor me) en deed de deur open, vervolgens heb ik okay gegeven om KM binnen te laten.
Lang verhaal kort (sommige mensen vinden dit vast grappig) zijn we te snel gegaan en dat icm zijn stap naar zzp-er en verkeerde balans werk/prive is het voor hem teveel geworden. Gevoel is er wel, gisteren was het vooral de twijfel waar door hij dat als reden opvoerde en we gaan het nogmaals proberen, maar dan met een iets andere verhoudig qua tijd samen.
Ben nog niet helemaal zeker hoe dat vorm gaat krijgen maar vanmiddag bleek wel hoeveel we om elkaar geven en het heel graag willen laten werken. Dus, dat.
Lief, maar als ik wat dingen bij elkaar optel van de laatste tijd, weet ik ook waar de valkuilen zitten. Dat is inderdaad mijn onzekerheid, maar zit ‘m ook in een aantal van zijn karakter eigenschappen. Er zal de komende tijd nog veel gepraat worden en misschien wordt het toch niets, maar dan hebben we het wel geprobeerd en alles gegeven. Ik ben nou eenmaal zoals ik ben en dat betekent dus ook alles proberen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jezus meid wat een shit situatie.
Ik kan je alleen adviseren jezelf dit niet aan te doen. Je bent al zo onzeker. Dit gaat het echt niet beter maken. Denk om Je zelf
Cockblocker ben je ook maar als man met een pener begrijp ik je wel denk ikquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kan je alleen adviseren jezelf dit niet aan te doen. Je bent al zo onzeker. Dit gaat het echt niet beter maken. Denk om Je zelf
Jeetje, wat een rollercoaster zeg. Maar naast andere tijdsverhouding, lijkt het me dat er qua communicatie ook wel iets mag veranderen wil dit een kans van slagen hebben. Zijn begrenzing, maar ook wat gcjoel zegt, jouw begrenzing om jezelf te beschermen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:11 schreef Debsterr het volgende:
ja je (debster dan he) lijkt me iemand die dat gewoon lekker vind, zo 'veel' (ik vind het veel, jij niet dus vandaar de '' ) met iemand te zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het werkt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lief, maar als ik wat dingen bij elkaar optel van de laatste tijd, weet ik ook waar de valkuilen zitten. Dat is inderdaad mijn onzekerheid, maar zit ‘m ook in een aantal van zijn karakter eigenschappen. Er zal de komende tijd nog veel gepraat worden en misschien wordt het toch niets, maar dan hebben we het wel geprobeerd en alles gegeven. Ik ben nou eenmaal zoals ik ben en dat betekent dus ook alles proberen.
Ja, die communicatie is een enorm aandachtspunt, maar zijn we het wel over eens dat we daaraan moeten werken.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jeetje, wat een rollercoaster zeg. Maar naast andere tijdsverhouding, lijkt het me dat er qua communicatie ook wel iets mag veranderen wil dit een kans van slagen hebben. Zijn begrenzing, maar ook wat gcjoel zegt, jouw begrenzing om jezelf te beschermen.
die kerel kan ook wel veel hequote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Couscous met gegrilde tomaat en courgette. (Klein beetje) en een stuk warm gerookte zalm, zelfgerookt door vriendje.
Zeker als je nog maar zo kort samen bent. Dan is er niet echt iets om te vechten. Want het was er dus gewoon niet echt. Of het matcht niet genoeg.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:18 schreef Allures het volgende:
[..]
ja je lijkt me iemand die dat gewoon lekker vind, zo 'veel' (ik vind het veel, jij niet dus vandaar de '' ) met iemand te zijn
Waarom moet jij dan schikken naar hem? Ergens is er een kerel die dat ook niet als veel ziet maar die helemaal op jouw lijn zit en waar je niet zo aan hoeft te trekken
Naja jij had het gesprek met deze kerel niet wij natuurlijk. Als jij hem oprecht voelt more power to ya en zo maar het voelt zo hard werken en dat is zo 'zonde'
Nou, als ik heel eerlijk ben is dat niet per se alleen omdat ik zijn gezelschap dan waardeer. Dat is ook juist die onzekerheid van mij waardoor elke avond alleen als onterechte afwijzing voelt. Dat is niet gezond en dat weet ik. Dus zie ik dit als een kans daaraan te werken. Heb ook aangegeven dat ik niet de “rest uurtjes” voor hem wil vullen, maar wel gewoon echt tijd samen doorbrengen. En dan rustiger aan opbouwen ipv van 0 naar 100 in 2 seconden.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:18 schreef Allures het volgende:
[..]
ja je lijkt me iemand die dat gewoon lekker vind, zo 'veel' (ik vind het veel, jij niet dus vandaar de '' ) met iemand te zijn
Waarom moet jij dan schikken naar hem? Ergens is er een kerel die dat ook niet als veel ziet maar die helemaal op jouw lijn zit en waar je niet zo aan hoeft te trekken
Naja jij had het gesprek met deze kerel niet wij natuurlijk. Als jij hem oprecht voelt more power to ya en zo maar het voelt zo hard werken en dat is zo 'zonde'
Hij moet die valkuilen ook in de peiling hebben en houden en dat lijkt wat er zo van mee gekregen heb een beetje een issue te zijn als hij je zo overvalt met dat die twijfels niet weg zijn geweest en dan zo van de hak op de tak.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lief, maar als ik wat dingen bij elkaar optel van de laatste tijd, weet ik ook waar de valkuilen zitten. Dat is inderdaad mijn onzekerheid, maar zit ‘m ook in een aantal van zijn karakter eigenschappen. Er zal de komende tijd nog veel gepraat worden en misschien wordt het toch niets, maar dan hebben we het wel geprobeerd en alles gegeven. Ik ben nou eenmaal zoals ik ben en dat betekent dus ook alles proberen.
Kort, klopt, maar ook allebei genoeg meegemaakt/persoonlijk ontwikkeld in die tijd. Maar goed, het is natuurlijk sowieso mijn keuze, jullie mogen uiteraard daar een mening over hebbenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zeker als je nog maar zo kort samen bent. Dan is er niet echt iets om te vechten. Want het was er dus gewoon niet echt. Of het matcht niet genoeg.
Daar heb je een goed punt, de komende tijd moet uitwijzen of hij die valkuilen inderdaad nu wel herkent en er naar handelt. Zo niet, moet ik voor mezelf kiezen, absoluut.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hij moet die valkuilen ook in de peiling hebben en houden en dat lijkt wat er zo van mee gekregen heb een beetje een issue te zijn als hij je zo overvalt met dat die twijfels niet weg zijn geweest en dan zo van de hak op de tak.
Als je zo een type bent en dit zo snel achter elkaar gaat, dan kan ik me goed voorstellen dat het meer closure geeft om niet meteen die deur dicht te gooien ja. Ik hoop echter wel dat je die deur ook niet wagenwijd openzet, want hij lijkt jouw persoonlijkheid en gevoelens wat minder in overweging te hebben als hij zo jojoot denk ik..
Jullie zijn genoeg samen geweest voor 2 jaar dus klopt ook welquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kort, klopt, maar ook allebei genoeg meegemaakt/persoonlijk ontwikkeld in die tijd. Maar goed, het is natuurlijk sowieso mijn keuze, jullie mogen uiteraard daar een mening over hebben
Eens zijn is prachtig, maar concreter werkt beter als jullie het echt een kans willen geven zeg maar. In gedachten lijkt het allemaal prachtig, maar shizzle daadwerkelijk doen is het hangijzer. En dan zie ik jou in een kwetsbaardere positie, waarbij hij jouw gevoelens niet zo mee lijkt te hebben genomen om wat voor reden dan ook. Natuurlijk zijn jullie zijn met z'n tweeën en natuurlijk voelt het goed als jullie samen zijn, anders zou je niet door willen gaan lijkt me. Maar wees asjeblieft alert, want of het nou uit onhandigheid of wat dan ook komt, het kan hoe dan ook pijn doen als het weer op zo een manier overvallen wordt..quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, die communicatie is een enorm aandachtspunt, maar zijn we het wel over eens dat we daaraan moeten werken.
Weet je, ik vertel nu natuurlijk mijn deel, maar in werkelijkheid zijn we hier met zn 2en in. En ja, misschien wordt het alsnog niks. Maar ik weet ook hoe het voelt als we samen zijn en dat is voor mij de reden om het wel nog een kans te geven.
Ja asjeblieft, want hij kan of doet dat niet optimaal voor of in overleg met jou zo te lezen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt, de komende tijd moet uitwijzen of hij die valkuilen inderdaad nu wel herkent en er naar handelt. Zo niet, moet ik voor mezelf kiezen, absoluut.
Nee zo zie ik het zeker niet. Mooie is dat ik dit ook met de ex heb doorgenomen vanavond en die zegt hetzelfde: hij moet zich nu wel bewijzenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Eens zijn is prachtig, maar concreter werkt beter als jullie het echt een kans willen geven zeg maar. In gedachten lijkt het allemaal prachtig, maar shizzle daadwerkelijk doen is het hangijzer. En dan zie ik jou in een kwetsbaardere positie, waarbij hij jouw gevoelens niet zo mee lijkt te hebben genomen om wat voor reden dan ook. Natuurlijk zijn jullie zijn met z'n tweeën en natuurlijk voelt het goed als jullie samen zijn, anders zou je niet door willen gaan lijkt me. Maar wees asjeblieft alert, want of het nou uit onhandigheid of wat dan ook komt, het kan hoe dan ook pijn doen als het weer op zo een manier overvallen wordt..
Ik hoop natuurlijk ook dat het wel werkt voor jullieDus zie dit asjeblieft als goed bedoelde ondersteuning en niet om jou een beslissing aan te willen praten ofzo
Mooi, daar kun je shit uit slepen. Heb je dat tenminste als het toch niks wordtquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee zo zie ik het zeker niet. Mooie is dat ik dit ook met de ex heb doorgenomen vanavond en die zegt hetzelfde: hij moet zich nu wel bewijzen
Nja langzaam is beter dan niks. Goed bezig.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje
Gaat me niet snel genoeg terwijl ik behoorlijk gehakt heb in de dagelijkse inname.
Ik blijf juist enorm slecht in het matigen. 's Avonds zijn mijn porties wel aanmerkelijk minder, maar merk dat ik dan gedurende dag dag meer eet of ineens 's avonds ga snackenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje
Gaat me niet snel genoeg terwijl ik behoorlijk gehakt heb in de dagelijkse inname.
Alle blaffende honden zijn irritant. Maar normaal een gesprek daarover voeren is wel handig. Beetje jammer van je buur.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:40 schreef Kopjechino het volgende:
Komen we thuis krijgen we gelijk een scheldwoorden serenade van de buurman 'ja die honden lopen de hele avond al te blaffen dit dat.'
Ik snap dat je er last van hebt, maar we waren er niet en konden er op dat moment niets aan doen. Anders hadden we er allang wat aan gedaan. Als je dit op een normale manier kan brengen, prima. Maar om gelijk te schelden? Ik ken hem en hij heeft de hele avond voor het raam gestaan waarschijnlijk, natuurlijk blijven ze dan blaffen.
De honden van onze andere buren blaffen de godsganzelijke dag, daar zeggen we ook niets van.
Maar dit is een man die een kat die aan de andere kant van de straat loopt nog wegjaagt en de ballen van buurtkinderen lekprikt.
komen 'we'?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:40 schreef Kopjechino het volgende:
Komen we thuis krijgen we gelijk een scheldwoorden serenade van de buurman 'ja die honden lopen de hele avond al te blaffen dit dat.'
Ik snap dat je er last van hebt, maar we waren er niet en konden er op dat moment niets aan doen. Anders hadden we er allang wat aan gedaan. Als je dit op een normale manier kan brengen, prima. Maar om gelijk te schelden? Ik ken hem en hij heeft de hele avond voor het raam gestaan waarschijnlijk, natuurlijk blijven ze dan blaffen.
De honden van onze andere buren blaffen de godsganzelijke dag, daar zeggen we ook niets van.
Maar dit is een man die een kat die aan de andere kant van de straat loopt nog wegjaagt en de ballen van buurtkinderen lekprikt.
Bij mij schiet het sporten er teveel bij in.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik blijf juist enorm slecht in het matigen. 's Avonds zijn mijn porties wel aanmerkelijk minder, maar merk dat ik dan gedurende dag dag meer eet of ineens 's avonds ga snacken
Dat doe ik dus niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik blijf juist enorm slecht in het matigen. 's Avonds zijn mijn porties wel aanmerkelijk minder, maar merk dat ik dan gedurende dag dag meer eet of ineens 's avonds ga snacken
80 Is wel in zichtquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja langzaam is beter dan niks. Goed bezig.
Als ze beginnen te blaffen geef ik ze gelijk op hun donder. Vind het ook vet irritant. Maar inderdaad, zeg het op een normale manier.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alle blaffende honden zijn irritant. Maar normaal een gesprek daarover voeren is wel handig. Beetje jammer van je buur.
Ik, mijn ouders en broerquote:
Jawelquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lekker bezig. Niet te licht worden he.
pfff hier ook. Al 2 weken maar 3xquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bij mij schiet het sporten er teveel bij in.
hoe oud ben je eigenlijk ?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als ze beginnen te blaffen geef ik ze gelijk op hun donder. Vind het ook vet irritant. Maar inderdaad, zeg het op een normale manier.[..]
Ik, mijn ouders en broer
Door het weer fiets ik nu ook niet naar werk.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:46 schreef Allures het volgende:
[..]
pfff hier ook. Al 2 weken maar 3x
Wel ook een enorm eind gefietst deze week dus dat was dan 3.5 misschien
Mooi dat je ex voor je kwam koken en je zo ondersteuntquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee zo zie ik het zeker niet. Mooie is dat ik dit ook met de ex heb doorgenomen vanavond en die zegt hetzelfde: hij moet zich nu wel bewijzen
23, nog even en dan 24. En ja ik woon nog thuis, I knowquote:
Mijn enige geluk is dat me dat wel vrij aardig lukt te laatste tijd. Maar moet echt wat consequenter zijn qua eten.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bij mij schiet het sporten er teveel bij in.
Nog even?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
23, nog even en dan 24. En ja ik woon nog thuis, I know
Tsja, dat klinkt als iemand die geen snars van dieren snapt. Of van degelijk communiceren met mensenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:40 schreef Kopjechino het volgende:
Morgen hopelijk hardlopen. Mja zal wel weer regenenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn enige geluk is dat me dat wel vrij aardig lukt te laatste tijd. Maar moet echt wat consequenter zijn qua eten.
Ja dus?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Morgen hopelijk hardlopen. Mja zal wel weer regenen
Morgen een uurtje zwemmen als ik dat vol ga houden. Al een paar maanden niet meer geweest.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Morgen hopelijk hardlopen. Mja zal wel weer regenen
Geen koters op zondag?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen een uurtje zwemmen als ik dat vol ga houden. Al een paar maanden niet meer geweest.
Niemand loopt hard voor de lol toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik doe het voor de lol, niet omdat het moet.
Geen vrienden, geen contact met familie, geen kinderen, geen huisdieren. Ga dan lekker in een hutje op de hei wonen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Tsja, dat klinkt als iemand die geen snars van dieren snapt. Of van degelijk communiceren met mensenMisschien heeft ie wel een heel kaal rotleven ofzo..
Maakt niet uit. Hierbij een foto. Zijn twee straathondjes geweestquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:49 schreef Allures het volgende:
En wat voor hondjes en foto's van de hondjes?
Gelukkig heb ik oneindige vragen
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geen vrienden, geen contact met familie, geen kinderen, geen huisdieren. Ga dan lekker in een hutje op de hei wonen.[..]
Maakt niet uit. Hierbij een foto. Zijn twee straathondjes geweest
[ afbeelding ]
Zien er lief uitquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geen vrienden, geen contact met familie, geen kinderen, geen huisdieren. Ga dan lekker in een hutje op de hei wonen.[..]
Maakt niet uit. Hierbij een foto. Zijn twee straathondjes geweest
[ afbeelding ]
Goed advies aan een kant, maar aan de andere kant raakt ie dan misschien helemaal in een isolement. Plus dat een hutje op de heide tegenwoordig ook onbetaalbaar is geloof ik..quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Cutiesquote:[ afbeelding ]
Hij kan nergens tegen. Ga dan iig niet in een wijk wonen met gezinnen, huisdieren en überhaupt mensenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:00 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Goed advies aan een kant, maar aan de andere kant raakt ie dan misschien helemaal in een isolement. Plus dat een hutje op de heide tegenwoordig ook onbetaalbaar is geloof ik..[..]
Cuties
Niemand is een buitenmensquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee niemand. Echt niks leuks aan buiten zijn en frisse lucht.
Snap je punt, maar soms groeit zo een aversie door omstandigheden gaandeweg en niet iedereen kan zomaar verhuizen, inleven of aanpassen. Misschien een beetje overdreven, maar je zou kunnen kijken naar iets als een buurtregisseur oid via de gemeente ofzo als het verder oploopt. Als je direct tegen de man moeilijk communiceert, dan is een mediatorpartij er tussen misschien prettiger voor iedereen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hij kan nergens tegen. Ga dan iig niet in een wijk wonen met gezinnen, huisdieren en überhaupt mensen
We wonen er nu al 17 jaar naast en zo af en toe doet hij even heel vervelend. We geven hem geen grote mond terug, daar zijn we te netjes voor. Als hij even los wil gaan dan laten we hem maar tot hij is uitgeraasdquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Snap je punt, maar soms groeit zo een aversie door omstandigheden gaandeweg en niet iedereen kan zomaar verhuizen, inleven of aanpassen. Misschien een beetje overdreven, maar je zou kunnen kijken naar iets als een buurtregisseur oid via de gemeente ofzo als het verder oploopt. Als je direct tegen de man moeilijk communiceert, dan is een mediatorpartij er tussen misschien prettiger voor iedereen.
Als het gewoon zijn manier van uiten is en hij zo even zijn ei kwijt kan en zich gehoord kan voelen is dat wel de beste tactiek ja. God, ik ben zo blij met mijn burenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
We wonen er nu al 17 jaar naast en zo af en toe doet hij even heel vervelend. We geven hem geen grote mond terug, daar zijn we te netjes voor. Als hij even los wil gaan dan laten we hem maar tot hij is uitgeraasd
Klassiekerquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee, in een oude krant, aansteken en dan aanbellen
Goed hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoe was de uitgestelde date met je chick
Daar mag je inderdaad heel blij mee zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als het gewoon zijn manier van uiten is en hij zo even zijn ei kwijt kan en zich gehoord kan voelen is dat wel de beste tactiek ja. God, ik ben zo blij met mijn burenOok blaffende honden en muzikant die ook graag 's nachts speelt, maar iedereen is superchill vooralsnog
Ja inderdaad, thuis wil je gewoon kunnen leven en chillen zonder moeilijke lui er om heenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Daar mag je inderdaad heel blij mee zijn
Altijd fijn als iedereen een beetje leuk met elkaar kan omgaan
Ik las in een dierentuin iets over een soort kever die bij gevaar een soort stinkend vocht uit zijn anus spuit. Wilde die bewaren voor mijn ex, maar kan 'm ook door de brievenbus van de buurman gooien.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee, in een oude krant, aansteken en dan aanbellen
Te veel moeitequote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik las in een dierentuin iets over een soort kever die bij gevaar een soort stinkend vocht uit zijn anus spuit. Wilde die bewaren voor mijn ex, maar kan 'm ook door de brievenbus van de buurman gooien.
denk het wel, waar moet je die kevers gaan zoeken en vangen?quote:
Gewoon bestellen op AliExpress.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk het wel, waar moet je die kevers gaan zoeken en vangen?
Beter gewoon een mestslang door z'n brievenbus
daar hoef ik maar een vriend voor te bellen dan kan ik een trekker met een vol mestvat ophalen. Dat is een stuk minder moeite dan kevers zoekenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gewoon bestellen op AliExpress.
Nee geen idee. Maar een mestslang is ook niet zo gemakkelijk toch?
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar hoef ik maar een vriend voor te bellen dan kan ik een trekker met een vol mestvat ophalen. Dat is een stuk minder moeite dan kevers zoeken
ik zal je even adres sturen per DM waar je het kunt dumpen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar hoef ik maar een vriend voor te bellen dan kan ik een trekker met een vol mestvat ophalen. Dat is een stuk minder moeite dan kevers zoeken
Ik heb zulke belangrijke connecties helaas niet. Maar als ik de behoefte voel laat ik het jou wel even wetenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet wel niet te ver weg zijn. Zo'n trekker rijdt niet zo snel..quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ik zal je even adres sturen per DM waar je het kunt dumpen.
Dat dacht ik ook, maar ben opeens klaarwakker.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:49 schreef Faxie het volgende:
Zal wel op tijd slapen vandaag denk ik. Kapot
Ik heb m'n wekker voor morgen uitgezet. Moe ben ik nog nietquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ben opeens klaarwakker.
Maar ik snap wel dat jij ècht moe bent
Nee ik ook niet, maar hoef gelukkig ook geen wekker te zetten morgen. Uitslapenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb m'n wekker voor morgen uitgezet. Moe ben ik nog niet
Had de wekker gezet om te gaan wandelen, maar het weer is te slecht. Dus niemand wil mee. Dus dan kan ik ook blijven liggen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar hoef gelukkig ook geen wekker te zetten morgen. Uitslapen
Ik ga nog even in een dekentje op de bank filmpje kijken. Tanden al gepoetst dus kan veilig in slaap vallen als ik wilquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ben opeens klaarwakker.
Maar ik snap wel dat jij ècht moe bent
Ik ben ook nog even film aan het kijken met een kopje thee.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga nog even in een dekentje op de bank filmpje kijken. Tanden al gepoetst dus kan veilig in slaap vallen als ik wil
Pff watjes, beetje wind en regenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Had de wekker gezet om te gaan wandelen, maar het weer is te slecht. Dus niemand wil mee. Dus dan kan ik ook blijven liggen.
I know. Voornamelijk wind trouwens. Regen zou wel mee vallen volgens de voorspellingen.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben ook nog even film aan het kijken met een kopje thee.
Haha, tanden poetsen is inderdaad wel belangrijk.
Welke film kijk je?[..]
Pff watjes, beetje wind en regen
Zit je in een wandelgroep dan ofzo?quote:Op zondag 10 maart 2019 00:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
I know. Voornamelijk wind trouwens. Regen zou wel mee vallen volgens de voorspellingen.
Als ik toch vroeg wakker zou zijn, loop ik gewoon alleen met de groep mee, maar dat betwijfel ik
Nee, maar zijn wel georganiseerde tochten als voorbereiding op een wandeling van 70km. Dus je loopt wel met een grote groep. Maar die van morgen is maar 25 dus maakt niet veel uit als ik die mis.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zit je in een wandelgroep dan ofzo?
Oké, dat klinkt wel leukquote:Op zondag 10 maart 2019 00:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, maar zijn wel georganiseerde tochten als voorbereiding op een wandeling van 70km. Dus je loopt wel met een grote groep. Maar die van morgen is maar 25 dus maakt niet veel uit als ik die mis.
Jij morgen dan helemaal niets gepland?
Als je met een paar leuke mensen bent is het goed te doen. En vorig jaar konden we na elke oefentocht lekker op het terras zitten, dus dan is het al snel gezellig.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oké, dat klinkt wel leuk
In eerste instantie niet, maar morgen langs een vriendin want dat heeft ze even nodig. Gaan we een filmpje kijken of iets dergelijks
Dat is helemaal fijn, vooral als de zon schijntquote:Op zondag 10 maart 2019 00:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je met een paar leuke mensen bent is het goed te doen. En vorig jaar konden we na elke oefentocht lekker op het terras zitten, dus dan is het al snel gezellig.
Vriendin met liefdesstruggles?
Ook lastig. Sommige mensen zijn meer gehecht aan hun dier dan aan hun partner.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is helemaal fijn, vooral als de zon schijnt
Nee, ik ben altijd degene met liefdesstruggles. Ze heeft vandaag haar hondje laten inslapen dus ga even langs om te kijken of alles oké is en voor wat afleiding zorgen
Ik snap haar wel heel goed, ze is met dat beestje opgegroeid. Was 2 jaar geleden ook aan het janken toen ik mijn hond moest laten inslapen.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ook lastig. Sommige mensen zijn meer gehecht aan hun dier dan aan hun partner.
Wat voor struggles heb jij dan?
Ik ga toch langzaam m'n bed opzoeken. Succes morgen.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik snap haar wel heel goed, ze is met dat beestje opgegroeid. Was 2 jaar geleden ook aan het janken toen ik mijn hond moest laten inslapen.
Op dit moment niet echt struggles gelukkig, dat komt en gaat altijd
Is goed, weltrustenquote:Op zondag 10 maart 2019 00:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ga toch langzaam m'n bed opzoeken. Succes morgen.
CPC?quote:Op zondag 10 maart 2019 08:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
CPC is zelfs afgelast hier.
City Pier City loop.quote:
Ik heb wel ideeën bij een hour of power in bed.quote:Op zondag 10 maart 2019 08:56 schreef Senn88 het volgende:
Dan kan je helemaal niet genieten van hour of power of de eucharistieviering
Zondag is een rustdag airquote:Op zondag 10 maart 2019 09:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb wel ideeën bij een hour of power in bed.
In deze helft van het land niet perse.quote:
Daarom overspoelen jullie ook wanneer de zeespiegel stijgt..quote:Op zondag 10 maart 2019 09:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In deze helft van het land niet perse.
Goed punt.quote:Op zondag 10 maart 2019 09:06 schreef Senn88 het volgende:
Daarom overspoelen jullie ook wanneer de zeespiegel stijgt..
Neuhquote:Op zondag 10 maart 2019 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kamer bij Senn al gereserveerd in dat geval?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Was al wegquote:Op zondag 10 maart 2019 00:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben ook nog even film aan het kijken met een kopje thee.
Haha, tanden poetsen is inderdaad wel belangrijk.
Welke film kijk je?[..]
Pff watjes, beetje wind en regen
quote:Op zondag 10 maart 2019 09:28 schreef MissMSX het volgende:
Straks nog even klussen.
#ZondvloedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 10 maart 2019 09:28 schreef MissMSX het volgende:
Straks nog even klussen.
#ZondvloedGezien de vele ezels die hier posten wordt het nog lastig om er maar twee uit te kiezen die mee mogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Zolang er maar plaats is voor Rico en Ricaquote:Op zondag 10 maart 2019 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien de vele ezels die hier posten wordt het nog lastig om er maar twee uit te kiezen die mee mogen.
Ander soort. Komt goed.quote:Op zondag 10 maart 2019 09:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zolang er maar plaats is voor Rico en Rica
Er kunnen er wel een paar mee in de categorie 'olifant'.quote:Op zondag 10 maart 2019 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien de vele ezels die hier posten wordt het nog lastig om er maar twee uit te kiezen die mee mogen.
Gezien jouw leeftijd waarschijnlijk eerder 30 seconds of powerquote:Op zondag 10 maart 2019 09:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb wel ideeën bij een hour of power in bed.
Deze man spreekt uit eigen ervaring.quote:Op zondag 10 maart 2019 09:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Gezien jouw leeftijd waarschijnlijk eerder 30 seconds of power
Wie?quote:Op zondag 10 maart 2019 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ook wel een aantal die als giraffe mee kunnen.
*aangepordquote:
Facebook toch ook? Of is dat zwaaien?quote:Op zondag 10 maart 2019 09:42 schreef MCH het volgende:
Dat kon vroeger nog bij Hyves, elkaar lekker porren
In het pre-metoo tijdperk. Toen kon dat nog.quote:Op zondag 10 maart 2019 09:42 schreef MCH het volgende:
Dat kon vroeger nog bij Hyves, elkaar lekker porren
Even goed gepord wordenquote:Op zondag 10 maart 2019 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het pre-metoo tijdperk. Toen kon dat nog.
Preciesquote:
Ik ga zo ook maar even, voor t geweld losbarstquote:Op zondag 10 maart 2019 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn hond vond het vanmorgen nog best leuk om te lopen. Die is helemaal hyper door de wind.
Heerlijk, waarheen?quote:Op zondag 10 maart 2019 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben over een maand een weekje weg
Dan mag je opschieten, want het gaat al aardig los als ik de meters bekijkquote:Op zondag 10 maart 2019 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar even, voor t geweld losbarst.
Vanmiddag maar verder tekenen.
Binnenkort een cruise.quote:
Zonnetje hier.quote:Op zondag 10 maart 2019 10:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan mag je opschieten, want het gaat al aardig los als ik de meters bekijk
Zit je op Malta of zo?quote:
Wat ga je doen in Londen?quote:Op zondag 10 maart 2019 10:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
3 dagen naar London en daarna nog 2 dagen bijkomen daarvan in een B&B in Nederland.
Ben nog een beetje aan het plannen. Ga er naartoe voor een concert/optreden. Verder heb ik nog op het programma Tate Modern en een paar kleinere (kunst)galerieën.quote:
Ooooh optreden van wie?quote:Op zondag 10 maart 2019 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben nog een beetje aan het plannen. Ga er naartoe voor een concert/optreden. Verder heb ik nog op het programma Tate Modern en een paar kleinere (kunst)galerieën.
Ben nog aan het zoeken voor een leuke architectuurtour; maar kan misschien beter zelf op pad gaan. Of ik moet de kans krijgen een paar gesloten metrostations te bekijken maar die zijn pas later dit jaar weer.
wat ga je voor mij mee nemen? Of bedenk je dat wel als je daar bentquote:Op zondag 10 maart 2019 10:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Daar ontkom ik ook vast niet aan. Ga sowieso ook nog wat souvenirs mee naar huis nemen.
Rondleiding door het depot van Transport of London, echt fantastischquote:Op zondag 10 maart 2019 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben nog een beetje aan het plannen. Ga er naartoe voor een concert/optreden. Verder heb ik nog op het programma Tate Modern en een paar kleinere (kunst)galerieën.
Ben nog aan het zoeken voor een leuke architectuurtour; maar kan misschien beter zelf op pad gaan. Of ik moet de kans krijgen een paar gesloten metrostations te bekijken maar die zijn pas later dit jaar weer.
Zondvloedalertquote:Op zondag 10 maart 2019 10:51 schreef MCH het volgende:
Nog geen 11 uur en het hele al geboend en geschrobd.
Volgende tt graag naar waarheid invullen maat.quote:Op zondag 10 maart 2019 10:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Wel even alles netjes achterlaten voor de aliens
Minimalist Dream Housequote:Op zondag 10 maart 2019 10:47 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ooooh optreden van wie?jammer dat het weer niet mee zit, anders zou ik een van de parken aanraden
Ado is een kutclub een optie?quote:Op zondag 10 maart 2019 10:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende tt graag naar waarheid invullen maat.
Blaadjes jagen?quote:Op zondag 10 maart 2019 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn hond vond het vanmorgen nog best leuk om te lopen. Die is helemaal hyper door de wind.
Ik vind het vervelend als mijn oren wapperen door de windquote:Op zondag 10 maart 2019 11:31 schreef Allures het volgende:
Volgens mij wordt die van mij ook hyper omdat de wind haar oren laat wapperen
Is mijn theorie
Want eigenlijk snap ik er geen snars van
Zelf word ik niet zo blij van de wind
bordspelletjes hierquote:Op zondag 10 maart 2019 11:32 schreef ArTiC het volgende:
Ik denk dat ik gewoon in bed blijf liggen vandaag
quote:Op zondag 10 maart 2019 11:32 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend als mijn oren wapperen door de wind
Maakt niet uitquote:Op zondag 10 maart 2019 09:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was al weg![]()
Keek The Red Turtle. Wilde die nog eens zien. Was wel aardig
Vroeger had ik vrienden die ook verschillende (bord)spellen spelen. Vond ik altijd wel leuk om een avond te doen. Misschien maar weer eens een paar kopen.quote:Op zondag 10 maart 2019 11:37 schreef Allures het volgende:
Alleen welk spelletje is altijd zo'n ding he
We hebben er meerdere nog nooit gedaan. Net weer een poging gedaan bij 1 naar de uitleg te kijken maar er zijn dan al meerdere speelvelden en zo pfff
Word toch denk ik maar weer 1 die we al kennen
Animatie uitgegeven door Studio Ghibli. Kleinschalig verhaal over een castaway, zonder dialoog. Focust meer op emotie dan gebeurtenissen.quote:Op zondag 10 maart 2019 11:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maakt niet uit
Die film ken ik niet, zo te horen niet per se de moeite waard om te kijken volgens mij
Wij zijn vaak van de korte spelletjes. Beverbende ofzo. En 30 Seconds blijft ook leukquote:Op zondag 10 maart 2019 11:37 schreef Allures het volgende:
We hebben er meerdere nog nooit gedaan. Net weer een poging gedaan bij 1 naar de uitleg te kijken maar er zijn dan al meerdere speelvelden en zo pfff
Ik speel weleens iets leuks bij vrienden. Maar dan zit er altijd zo lang tussen tot een volgende keer dat het me dan allemaal opnieuw uitgelegd moet worden.quote:Op zondag 10 maart 2019 11:37 schreef Allures het volgende:
30 Seconds als ik bij m'n broer of zus in het team zit, dan winnen we echt. Zelfde golflengte, dan heb je aan één of twee woorden al genoeg.quote:Op zondag 10 maart 2019 11:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik speel weleens iets leuks bij vrienden. Maar dan zit er altijd zo lang tussen tot een volgende keer dat het me dan allemaal opnieuw uitgelegd moet worden.![]()
Alleen 30 seconds ben ik goed in als ik team ben met mijn lover of broertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |