valt best mee tochquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:33 schreef MCH het volgende: Ik ben in 020 Hipster heaven, 2 hamburgers en friet bijna 30 euro
![]()
Ik vind het het best een leuke plek hier inderdaadquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:36 schreef Allures het volgende:
[..]
valt best mee toch
Zooo lekker gesnoept vandaag
Ga dan niet fokkenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind het het best een leuke plek hier inderdaad
Oh wauwquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:26 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Nog wel even naar de neus van de linker kijken zie ik.
Gelukkig dat het beter gaat! Ik wist niet dat ze tegenwoordig ook mesitran voor paarden hebben. Of smeer je gewoon de mensenvariant er op ofzo?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stuk beter. Nog wel iets dik, maar bewegen, schoonmaken en de Mesitran helpt.
En idd. Maar t weet is ook gewoon echt naar.
Ik ken maar één soort Mesitran, gebruik t al zo lang t bestaat, zowel op mezelf, de honden en de paardenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh wauw[..]
Gelukkig dat het beter gaat! Ik wist niet dat ze tegenwoordig ook mesitran voor paarden hebben. Of smeer je gewoon de mensenvariant er op ofzo?
Herinner dat het voor mensen zo een twintig jaar geleden op de markt kwam geloof ik.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken maar één soort Mesitran, gebruik t al zo lang t bestaat, zowel op mezelf, de honden en de paarden.
En thanks! Morgen in daglicht afwerken.
Dat zou best kunnen. Ontzettend fijn spul. Kan t iedereen aanraden.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Herinner dat het voor mensen zo een twintig jaar geleden op de markt kwam geloof ik.
Zal het onthoudenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Ontzettend fijn spul. Kan t iedereen aanraden.
Wel even lamineren danquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:14 schreef CherryLips het volgende:
Weer even zeikbriefjes voor foutparkeerders afdrukken want ik ben al door de stapel heenvanavond waren het er maar liefst twee.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik geloof ik gemist. Stampen ze?
Oeiquote:
En kunnen ze tenminste lezen wat erop staatquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien wel doen, want kan ze morgen toch van de grond rapen.
Bestel wat stickers.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:14 schreef CherryLips het volgende:
Weer even zeikbriefjes voor foutparkeerders afdrukken want ik ben al door de stapel heenvanavond waren het er maar liefst twee.
Precies. Ik ook niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook effectief. Dan zou ik mijn auto er in ieder geval niet meer neerzetten.
Aliexpress is daar juist geschikt voor.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat is wel een idee. Hele blije bij de vistaprint.
Wat zoek je precies? Ik heb dat zelf gemaakt van plinten en magneten.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet nog steeds systeem om mijn posters op te hangen kopen; later vanavond maar even kijken. Eerst maar eens de spullen in een vintage veiling bekijken.
Comic Sans. Of WordArt. Of beide.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vista is sneller.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aliexpress is daar juist geschikt voor.
Misschien kun je ze volgende keer gratis krijgen als je actie viral gaatquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vruchten gebakje, boterkoek, scones, pavlova, hartig taartje. Omg zoveelquote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:45 schreef gcjoel het volgende:
Heb vandaag zoveel taart op[..]
Vruchten gebakje, boterkoek, scones, pavlova, hartig taartje. Omg zoveel
Wat is er toch met je lately?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:45 schreef gcjoel het volgende:
Heb vandaag zoveel taart op[..]
Vruchten gebakje, boterkoek, scones, pavlova, hartig taartje. Omg zoveel
Voornamelijk lampen en stoelen. Niet zoveel soeps tot dusver.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat was er ook
Hebben ze salontafels bij die vintage dinges? Vriend zoekt er nog een.
Hij heeft nu wat pastoe geloof ik.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voornamelijk lampen en stoelen. Niet zoveel soeps tot dusver.
Wat voor stijl zoekt je vriend?
Beats all.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zoals eerder al een keer gezegd... vaseline
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |