valt best mee tochquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:33 schreef MCH het volgende: Ik ben in 020 Hipster heaven, 2 hamburgers en friet bijna 30 euro
![]()
Ik vind het het best een leuke plek hier inderdaadquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:36 schreef Allures het volgende:
[..]
valt best mee toch
Zooo lekker gesnoept vandaag
Ga dan niet fokkenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind het het best een leuke plek hier inderdaad
Oh wauwquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:26 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Nog wel even naar de neus van de linker kijken zie ik.
Gelukkig dat het beter gaat! Ik wist niet dat ze tegenwoordig ook mesitran voor paarden hebben. Of smeer je gewoon de mensenvariant er op ofzo?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stuk beter. Nog wel iets dik, maar bewegen, schoonmaken en de Mesitran helpt.
En idd. Maar t weet is ook gewoon echt naar.
Ik ken maar één soort Mesitran, gebruik t al zo lang t bestaat, zowel op mezelf, de honden en de paardenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh wauw[..]
Gelukkig dat het beter gaat! Ik wist niet dat ze tegenwoordig ook mesitran voor paarden hebben. Of smeer je gewoon de mensenvariant er op ofzo?
Herinner dat het voor mensen zo een twintig jaar geleden op de markt kwam geloof ik.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken maar één soort Mesitran, gebruik t al zo lang t bestaat, zowel op mezelf, de honden en de paarden.
En thanks! Morgen in daglicht afwerken.
Dat zou best kunnen. Ontzettend fijn spul. Kan t iedereen aanraden.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Herinner dat het voor mensen zo een twintig jaar geleden op de markt kwam geloof ik.
Zal het onthoudenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Ontzettend fijn spul. Kan t iedereen aanraden.
Wel even lamineren danquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:14 schreef CherryLips het volgende:
Weer even zeikbriefjes voor foutparkeerders afdrukken want ik ben al door de stapel heenvanavond waren het er maar liefst twee.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik geloof ik gemist. Stampen ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |