valt best mee tochquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:33 schreef MCH het volgende: Ik ben in 020 Hipster heaven, 2 hamburgers en friet bijna 30 euro
![]()
Ik vind het het best een leuke plek hier inderdaadquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:36 schreef Allures het volgende:
[..]
valt best mee toch
Zooo lekker gesnoept vandaag
Ga dan niet fokkenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind het het best een leuke plek hier inderdaad
Oh wauwquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:26 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Nog wel even naar de neus van de linker kijken zie ik.
Gelukkig dat het beter gaat! Ik wist niet dat ze tegenwoordig ook mesitran voor paarden hebben. Of smeer je gewoon de mensenvariant er op ofzo?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stuk beter. Nog wel iets dik, maar bewegen, schoonmaken en de Mesitran helpt.
En idd. Maar t weet is ook gewoon echt naar.
Ik ken maar één soort Mesitran, gebruik t al zo lang t bestaat, zowel op mezelf, de honden en de paardenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh wauw[..]
Gelukkig dat het beter gaat! Ik wist niet dat ze tegenwoordig ook mesitran voor paarden hebben. Of smeer je gewoon de mensenvariant er op ofzo?
Herinner dat het voor mensen zo een twintig jaar geleden op de markt kwam geloof ik.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken maar één soort Mesitran, gebruik t al zo lang t bestaat, zowel op mezelf, de honden en de paarden.
En thanks! Morgen in daglicht afwerken.
Dat zou best kunnen. Ontzettend fijn spul. Kan t iedereen aanraden.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Herinner dat het voor mensen zo een twintig jaar geleden op de markt kwam geloof ik.
Zal het onthoudenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Ontzettend fijn spul. Kan t iedereen aanraden.
Wel even lamineren danquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:14 schreef CherryLips het volgende:
Weer even zeikbriefjes voor foutparkeerders afdrukken want ik ben al door de stapel heenvanavond waren het er maar liefst twee.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik geloof ik gemist. Stampen ze?
Oeiquote:
En kunnen ze tenminste lezen wat erop staatquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien wel doen, want kan ze morgen toch van de grond rapen.
Bestel wat stickers.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:14 schreef CherryLips het volgende:
Weer even zeikbriefjes voor foutparkeerders afdrukken want ik ben al door de stapel heenvanavond waren het er maar liefst twee.
Precies. Ik ook niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook effectief. Dan zou ik mijn auto er in ieder geval niet meer neerzetten.
Aliexpress is daar juist geschikt voor.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat is wel een idee. Hele blije bij de vistaprint.
Wat zoek je precies? Ik heb dat zelf gemaakt van plinten en magneten.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet nog steeds systeem om mijn posters op te hangen kopen; later vanavond maar even kijken. Eerst maar eens de spullen in een vintage veiling bekijken.
Comic Sans. Of WordArt. Of beide.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vista is sneller.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aliexpress is daar juist geschikt voor.
Misschien kun je ze volgende keer gratis krijgen als je actie viral gaatquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vruchten gebakje, boterkoek, scones, pavlova, hartig taartje. Omg zoveelquote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:45 schreef gcjoel het volgende:
Heb vandaag zoveel taart op[..]
Vruchten gebakje, boterkoek, scones, pavlova, hartig taartje. Omg zoveel
Wat is er toch met je lately?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:45 schreef gcjoel het volgende:
Heb vandaag zoveel taart op[..]
Vruchten gebakje, boterkoek, scones, pavlova, hartig taartje. Omg zoveel
Voornamelijk lampen en stoelen. Niet zoveel soeps tot dusver.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat was er ook
Hebben ze salontafels bij die vintage dinges? Vriend zoekt er nog een.
Hij heeft nu wat pastoe geloof ik.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voornamelijk lampen en stoelen. Niet zoveel soeps tot dusver.
Wat voor stijl zoekt je vriend?
Beats all.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zoals eerder al een keer gezegd... vaseline
Op de ruit dan ofzo? Asking for a friend..quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zoals eerder al een keer gezegd... vaseline
Op eigen initiatief?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Happy Feet 2 aan het kijken.
Wel lief
Uiteraardquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Op de ruit dan ofzo? Asking for a friend..
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha nee maar zit nu niet meer zo vol.
Ik heb zelfs nog beetje diner gegetenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:55 schreef Allures het volgende:
Ik kan nog steeds niet aan die bonbon beginnen
Ik heb een badkuip op en heb spijt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:55 schreef Allures het volgende:
Ik kan nog steeds niet aan die bonbon beginnen
Ben uit eten geweest, hebben Grieks opquote:
Altijd goed.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben uit eten geweest, hebben Grieks op
Is dit net zoiets als een waterfiets?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een badkuip op en heb spijt.
Lekker scheetjes laten na die kilo's vlees.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben uit eten geweest, hebben Grieks op
Zeker! Maar niemand wil nu in de buurt bij mij komen hoorquote:
Nee, ben nooit zo gasserig.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dit net zoiets als een waterfiets?[..]
Lekker scheetjes laten na die kilo's vlees.
Ik ook! Wat pizza dingen en kaaskoekjesquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:56 schreef gcjoel het volgende:
Ik[..]
Ik heb zelfs nog beetje diner gegeten
Jaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uit je mond ruiken naar tzatziki dan?
Niet nodig toch. Lekker rustigquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zeker! Maar niemand wil nu in de buurt bij mij komen hoor
Couscous met gegrilde tomaat en courgette. (Klein beetje) en een stuk warm gerookte zalm, zelfgerookt door vriendje.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:01 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ook! Wat pizza dingen en kaaskoekjes
Wat had jij?
Misschien is nu die ene keer per maand dat hij er wel op mag liggen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Air houdt ook wel van op zijn Grieks, had wel verwacht dat die even binnen zou vallen.
Oh, ik kom eten.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen ga ik nog eens een zuurkoolovenschotel makenis het ook wel weer voor.
Jezus meid wat een shit situatie.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:11 schreef Debsterr het volgende:
Pfoe, heftige middag gehad. Koffiemeneer en ik hadden nog wat geappt, maar toen stond ie ineens voor de deur. Mijn ex was er net (die zou ook koken voor me) en deed de deur open, vervolgens heb ik okay gegeven om KM binnen te laten.
Lang verhaal kort (sommige mensen vinden dit vast grappig) zijn we te snel gegaan en dat icm zijn stap naar zzp-er en verkeerde balans werk/prive is het voor hem teveel geworden. Gevoel is er wel, gisteren was het vooral de twijfel waar door hij dat als reden opvoerde en we gaan het nogmaals proberen, maar dan met een iets andere verhoudig qua tijd samen.
Ben nog niet helemaal zeker hoe dat vorm gaat krijgen maar vanmiddag bleek wel hoeveel we om elkaar geven en het heel graag willen laten werken. Dus, dat.
Ik heb er geen mening over, wil je wel meegeven aan jezelf te denken.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:11 schreef Debsterr het volgende:
Pfoe, heftige middag gehad. Koffiemeneer en ik hadden nog wat geappt, maar toen stond ie ineens voor de deur. Mijn ex was er net (die zou ook koken voor me) en deed de deur open, vervolgens heb ik okay gegeven om KM binnen te laten.
Lang verhaal kort (sommige mensen vinden dit vast grappig) zijn we te snel gegaan en dat icm zijn stap naar zzp-er en verkeerde balans werk/prive is het voor hem teveel geworden. Gevoel is er wel, gisteren was het vooral de twijfel waar door hij dat als reden opvoerde en we gaan het nogmaals proberen, maar dan met een iets andere verhoudig qua tijd samen.
Ben nog niet helemaal zeker hoe dat vorm gaat krijgen maar vanmiddag bleek wel hoeveel we om elkaar geven en het heel graag willen laten werken. Dus, dat.
Lief, maar als ik wat dingen bij elkaar optel van de laatste tijd, weet ik ook waar de valkuilen zitten. Dat is inderdaad mijn onzekerheid, maar zit ‘m ook in een aantal van zijn karakter eigenschappen. Er zal de komende tijd nog veel gepraat worden en misschien wordt het toch niets, maar dan hebben we het wel geprobeerd en alles gegeven. Ik ben nou eenmaal zoals ik ben en dat betekent dus ook alles proberen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jezus meid wat een shit situatie.
Ik kan je alleen adviseren jezelf dit niet aan te doen. Je bent al zo onzeker. Dit gaat het echt niet beter maken. Denk om Je zelf
Cockblocker ben je ook maar als man met een pener begrijp ik je wel denk ikquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kan je alleen adviseren jezelf dit niet aan te doen. Je bent al zo onzeker. Dit gaat het echt niet beter maken. Denk om Je zelf
Jeetje, wat een rollercoaster zeg. Maar naast andere tijdsverhouding, lijkt het me dat er qua communicatie ook wel iets mag veranderen wil dit een kans van slagen hebben. Zijn begrenzing, maar ook wat gcjoel zegt, jouw begrenzing om jezelf te beschermen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:11 schreef Debsterr het volgende:
ja je (debster dan he) lijkt me iemand die dat gewoon lekker vind, zo 'veel' (ik vind het veel, jij niet dus vandaar de '' ) met iemand te zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het werkt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lief, maar als ik wat dingen bij elkaar optel van de laatste tijd, weet ik ook waar de valkuilen zitten. Dat is inderdaad mijn onzekerheid, maar zit ‘m ook in een aantal van zijn karakter eigenschappen. Er zal de komende tijd nog veel gepraat worden en misschien wordt het toch niets, maar dan hebben we het wel geprobeerd en alles gegeven. Ik ben nou eenmaal zoals ik ben en dat betekent dus ook alles proberen.
Ja, die communicatie is een enorm aandachtspunt, maar zijn we het wel over eens dat we daaraan moeten werken.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jeetje, wat een rollercoaster zeg. Maar naast andere tijdsverhouding, lijkt het me dat er qua communicatie ook wel iets mag veranderen wil dit een kans van slagen hebben. Zijn begrenzing, maar ook wat gcjoel zegt, jouw begrenzing om jezelf te beschermen.
die kerel kan ook wel veel hequote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Couscous met gegrilde tomaat en courgette. (Klein beetje) en een stuk warm gerookte zalm, zelfgerookt door vriendje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |