HelloFresh en Marley Spoon een tijd gedaan; beviel op zich best goed en zitten af en toe wel leuke recepten tussen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ga straks gewoon van die boxen bestellen net als van hellofresh oid.
Wel fijn lijkt me!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
HelloFresh en Marley Spoon een tijd gedaan; beviel op zich best goed en zitten af en toe wel leuke recepten tussen.
In Barra, vlakbij Aveiro en in Praria de Rocha.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ah wat liefNostalgie
Waar hebben jullie gewoond?
Oh dat klinkt als een goede combiquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo ook maar eens kokenSalade met kip, mango en avocado
Roadtripje geen optie?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In Barra, vlakbij Aveiro en in Praria de Rocha.
https://en.wikipedia.org/wiki/Lighthouse_of_Praia_da_Barra
https://en.wikipedia.org/wiki/Praia_da_Rocha
Ik twijfel nog tussen welke 2, in Barra hebben we ruim een jaar gewoond, in Praia de Rocha een half jaar.
Zou kunnen inderdaad, ik stel de beslissing nog even uitquote:
Je hebt nog even de tijd gelukkigquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zou kunnen inderdaad, ik stel de beslissing nog even uit
Tijdje gedaan, best prima in principe, maar vond het soms niet handig als ik een keer geen zin had in kokenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ga straks gewoon van die boxen bestellen net als van hellofresh oid.
Precies!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je hebt nog even de tijd gelukkig
Voor wat?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:14 schreef Samzz het volgende:
Ik heb getekend.
Nu chocolade en the Umbrella Academy.
Een tekening van de Zeeuwenquote:
Zeeuwse knolquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor haarzelf denk ik, misschien weer een lief ezeltje.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een tekening van de Zeeuwen. Laatste paard staat erop, moet alleen nog afwerken.
Ik ga t ook maar niet doenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:18 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Hier toch maar besloten geen buitenrit te proberen morgen na het zien van het weerbericht
Stuk beter. Nog wel iets dik, maar bewegen, schoonmaken en de Mesitran helptquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wat zijn we verstandigHoe is het met haar been?
Mooi gedaan Samantha, kan zo in de Pennyquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:26 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Nog wel even naar de neus van de linker kijken zie ik.
Sorryquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat ik daar zelf niet aan had gedachtOpbokken.[..]
Dan moet ik al vertrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |