Is ze aan geholpen, maar loopt niet echt normaal. Kan verder geen pijn ontdekken oid dus 't zal wel gewenning zijn.quote:
Lief van je pa! Benieuwd in hoeverre die verschillen van de Vegetarische Slager. Zijn tot dinsdag in de aanbieding bij Hoogvlietsupermarkten trouwens, net als de vega kipcorn en vegakroketten.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:11 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb vega bitterballen voor vanavond van MoraHad pap voor mij meegenomen
Ja he!quote:
Nooit aan gedacht om dat te doenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja he!
Ik ga denk ik daarvoor, even bakken, doormidden snijden, op een lekker broodje doen, paar plakjes komkommer, wat plakjes pickled jalapenos
08:00 - 16:30quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Working 9 to 5....*zingt verder
Ow wacht. zo laat begin je vast niet
Deze zijn mora en vega slager samen geloof ik, staan beide op de verpakking. Die van de vega slager vond ik altijd wel lekker. Helaas geen Hoogvlietsupers hierquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:14 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Lief van je pa! Benieuwd in hoeverre die verschillen van de Vegetarische Slager. Zijn tot dinsdag in de aanbieding bij Hoogvlietsupermarkten trouwens, net als de vega kipcorn en vegakroketten.
Bij een kleintje gewoon een bolletje, bij een grote een italiaanse bolquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nooit aan gedacht om dat te doenWat voor broodje?
Dat ziet er niet zo breed uit als de Waddenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:11 schreef Belsezar het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Praia_do_Cassino
Ga ik zeker doen. Tips voor een sausje?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bij een kleintje gewoon een bolletje, bij een grote een italiaanse bol
Aanrader, probeer het eens
Reizen isquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat ziet er niet zo breed uit als de WaddenMaar warmte maakt ook best wat goed en het is niet eens zo ver vandaan waar wat oude bekenden wonen, dus ik zie mogelijkheden
Al er eerst nog wat andere reisjes die ingepland moeten worden. Reizen
Daarom benieuwd in hoeverre ze verschillen. De Vegetarische Slager is onlangs overgenomen door Unilever, vandaar deze "samenwerking". En eens, die waren goed te etenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Deze zijn mora en vega slager samen geloof ik, staan beide op de verpakking. Die van de vega slager vond ik altijd wel lekker. Helaas geen Hoogvlietsupers hier
Nee, lekker juist. Zeker als ie knapperig gebakken isquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
7 tot half 4.
Schnitzel op een broodje???zonde van de schnitzel
Paar druppels worcestershire doe ik altijd, maar ik denk dat een bbq of shaslick ook erg lekker zal zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen. Tips voor een sausje?
Heerlijk! Rick Stein's Weekends in Portugal werd vanochtend nog uitgezondenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Reizen is![]()
Dit jaar nog naar Malta en Portugal
Thanks.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Paar druppels worcestershire doe ik altijd, maar ik denk dat een bbq of shaslick ook erg lekker zal zijn
Ja even onze whisky liefhebber opzoeken, zal de groeten doenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Heerlijk! Rick Stein's Weekends in Portugal werd vanochtend nog uitgezondenGroeten aan Barb ook
NP, laat maar weten of het lekker wasquote:
Ah wat liefquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja even onze whisky liefhebber opzoeken, zal de groeten doen
En Portugal is een feest van herkenning, heb er in mijn jeugd 1,5 jaar gewoondDus oude plekjes opzoeken, oude restuarantjes bezoeken
Naar Portugal ga ik met mijn moeder doen, ze wil al jaren terug. Dus ik ga haar verrassen dat we ergens in juni/juli daarheen gaan voor een weekje
HelloFresh en Marley Spoon een tijd gedaan; beviel op zich best goed en zitten af en toe wel leuke recepten tussen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ga straks gewoon van die boxen bestellen net als van hellofresh oid.
Wel fijn lijkt me!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
HelloFresh en Marley Spoon een tijd gedaan; beviel op zich best goed en zitten af en toe wel leuke recepten tussen.
In Barra, vlakbij Aveiro en in Praria de Rocha.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ah wat liefNostalgie
Waar hebben jullie gewoond?
Oh dat klinkt als een goede combiquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo ook maar eens kokenSalade met kip, mango en avocado
Roadtripje geen optie?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In Barra, vlakbij Aveiro en in Praria de Rocha.
https://en.wikipedia.org/wiki/Lighthouse_of_Praia_da_Barra
https://en.wikipedia.org/wiki/Praia_da_Rocha
Ik twijfel nog tussen welke 2, in Barra hebben we ruim een jaar gewoond, in Praia de Rocha een half jaar.
Zou kunnen inderdaad, ik stel de beslissing nog even uitquote:
Je hebt nog even de tijd gelukkigquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zou kunnen inderdaad, ik stel de beslissing nog even uit
Tijdje gedaan, best prima in principe, maar vond het soms niet handig als ik een keer geen zin had in kokenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ga straks gewoon van die boxen bestellen net als van hellofresh oid.
Precies!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je hebt nog even de tijd gelukkig
Voor wat?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:14 schreef Samzz het volgende:
Ik heb getekend.
Nu chocolade en the Umbrella Academy.
Een tekening van de Zeeuwenquote:
Zeeuwse knolquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor haarzelf denk ik, misschien weer een lief ezeltje.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een tekening van de Zeeuwen. Laatste paard staat erop, moet alleen nog afwerken.
Ik ga t ook maar niet doenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:18 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Hier toch maar besloten geen buitenrit te proberen morgen na het zien van het weerbericht
Stuk beter. Nog wel iets dik, maar bewegen, schoonmaken en de Mesitran helptquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wat zijn we verstandigHoe is het met haar been?
Mooi gedaan Samantha, kan zo in de Pennyquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:26 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Nog wel even naar de neus van de linker kijken zie ik.
Sorryquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat ik daar zelf niet aan had gedachtOpbokken.[..]
Dan moet ik al vertrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |