Ik ook nietquote:
Jij vindt het ook al goed!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:40 schreef WhiteBeard het volgende:
He he, eindelijk is ie er dan. Het nummer van Duncan Laurence. Mooi nummer. Zeker top 10 materiaal
Zo ver wil ik niet gaan, maar een finaleplaats zou wel eens kunnen lukken!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:40 schreef WhiteBeard het volgende:
He he, eindelijk is ie er dan. Het nummer van Duncan Laurence. Mooi nummer. Zeker top 10 materiaal
Wat een jaar.quote:
Absoluut. Het heeft wat Enya/Clannad/Moira Brennan achtigs. Laat ik daar nu net fan van zijnquote:
Dat vind ik ook mooie muziekquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:46 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Absoluut. Het heeft wat Enya/Clannad/Moira Brennan achtigs. Laat ik daar nu net fan van zijn
Je was me net voor! 4e inmiddelsquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:55 schreef Max23 het volgende:
Zwitserland stijgt inmiddels snel bij de bookies
Die ene middag/avond dat het kan moeten we er ten volle van genietenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
![]()
![]()
![]()
Vanavond niet dan, want voor de komende maanden is even dimmen wel beter voor mijn gemoedstoestand, anders ga ik bij elke tegenslag depri worden en kan ik niet meer relativeren
Ik denk dat de negativiteit wel wat toe gaat nemen als we eerste blijven staan, maar dat hoort er ook bij. Alleen extreem zal het wel niet worden, het is nu vooral saai of ik snap de hype niet etc. dan kreeg Netta veel extremere dingen over zich heen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:49 schreef ato het volgende:
Ik gok dat wij op 80 % overall positieve reacties zitten.![]()
Oh en ik hoop zo dat hij de haters die roepen dat het gaat falen etc. een dikke middel vinger kan geven na zijn perfecte uitvoering.
Idd de eerste "I don't get the hype" posts op reddit zijn al geopend. Maar als het daarbij blijft!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk dat de negativiteit wel wat toe gaat nemen als we eerste blijven staan, maar dat hoort er ook bij. Alleen extreem zal het wel niet worden, het is nu vooral saai of ik snap de hype niet etc. dan kreeg Netta veel extremere dingen over zich heen.
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:03 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
Idd de eerste "I don't get the hype" posts op reddit zijn al geopend. Maar als het daarbij blijft!
Zou wel een enorme domper zijn als bij de uitslag van de finale het woord 'Netherlands' al vroeg valtquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:36 schreef Strani het volgende:
Hadden we het oude puntensysteem nog maar.. Met het nieuwe systeem wordt het allemaal onnodig spannend
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jongens, we mogen ook echt wel een dagje gewoon blij zijn voordat we weer gaan doemdenken hoor..
Wat waren ook alweer de sterke inzendingen uit onze halve finale?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:01 schreef FruitofUtopia het volgende:
Wij zitten trouwens wel in een MEGA sterke halve finaleMaar goed daar hoeven we (hopelijk) een keertje niet voor te vrezen.
Inderdaad! Ik hoop nog altijd dat ze weer een keer teruggaan. Met het huidige systeem is de hele spanning weg uit het jury-gedeelte, om dan even veel te sterk te zijn in het televote-deel.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:04 schreef TLC het volgende:
[..]
Zou wel een enorme domper zijn als bij de uitslag van de finale het woord 'Netherlands' al vroeg valt
quote:
YESquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:09 schreef ijs_beer het volgende:
De finale van het zweedse melodifestivalen is bezig! Kijken jullie ook mee?
ESF / [2019] Zweden #3: Melodifestivalen 2019 - VANAVOND FINALE
1 woord. WIDM.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:09 schreef ijs_beer het volgende:
Thanks for the invitequote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:09 schreef ijs_beer het volgende:
Ik ben ook nog altijd geen fan van het huidige systeem. Alleen als je topfavoriet bent is het spannend.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik hoop nog altijd dat ze weer een keer teruggaan. Met het huidige systeem is de hele spanning weg uit het jury-gedeelte, om dan even veel te sterk te zijn in het televote-deel.
O.a. Zweden, Rusland, Zwitserland, Noorwegen, Denemarken, Azerbeidzjan even uit m'n hoofd gezegd. Armenië verwacht ik ook nog wel een sterk nummer vanquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:07 schreef libranl het volgende:
[..]
Wat waren ook alweer de sterke inzendingen uit onze halve finale?
Ook leuk! Die staat bij mijn in de opname.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks for the invite
Maar ik schakel zo over maar WIDM
OMEGOT ZO SPANNENDquote:
Oh, dan zal ik niet verklappen dat Merel de mol is.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ook leuk! Die staat bij mijn in de opname.
Ja lijkt een sterke finale en 1 land meer dan eerste halve finale.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:01 schreef FruitofUtopia het volgende:
Wij zitten trouwens wel in een MEGA sterke halve finaleMaar goed daar hoeven we (hopelijk) een keertje niet voor te vrezen.
Is het lang geleden?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:11 schreef TLC het volgende:
Het zou toch ongelooflijk zijn mochten we 44 jaar na dato een opvolger van Teach In krijgen
Ja, zijn wel sterkere landen iddquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:12 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
O.a. Zweden, Rusland, Zwitserland, Noorwegen, Denemarken, Azerbeidzjan even uit m'n hoofd gezegd. Armenië verwacht ik ook nog wel een sterk nummer van
Het moet wel heel erg gek lopen wil Duncan niet doorgaan. Alleen als de staging echt compleet wordt verneukt en hij live ineens kneitervals zingt. In beide heb ik wel vertrouwen (dat het niet gebeurt dan).quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:19 schreef libranl het volgende:
[..]
Ja, zijn wel sterkere landen iddDenk dat we toch wel redelijk safe zitten met de inzending van Duncan. Als hij niet door zou gaan zou ik wel erg treurig vinden gezien de rest van het deelnemersveld.
Mee eensquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik hoop nog altijd dat ze weer een keer teruggaan. Met het huidige systeem is de hele spanning weg uit het jury-gedeelte, om dan even veel te sterk te zijn in het televote-deel.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:21 schreef Dave het volgende:
Page toiletpapier is in de Bonus bij AH. En guess what?
[ afbeelding ]
Must be a sign.
![]()
![]()
![]()
![]()
Daarom idd.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het moet wel heel erg gek lopen wil Duncan niet doorgaan. Alleen als de staging echt compleet wordt verneukt en hij live ineens kneitervals zingt. In beide heb ik wel vertrouwen (dat het niet gebeurt dan).
En vergeet niet dat wij tegenwoordig ook als sterk land gelden.
[ afbeelding ]
Must be a sign.
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Must be a sign.
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Must be a sign.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
We lopen ondertussen op Eurovisionworld heel erg uit! Nu 17% kans op winst tegenover 14% van Rusland
Riep bij mij toch echt een blink 182-associatie opquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:21 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Must be a sign.
![]()
![]()
![]()
![]()
Is er eentje om goed in de gaten te houden. Goed geproduceerd popnummer, dat een radiohit kan worden en ook goed uitgevoerd gaat worden verwacht ik. Gaat hoog bij de televoters eindigen. Ik hoop alleen niet dat het wint, hoe leuk ik het lied ook vind. Een winnaar moet iets speciaals hebben, en dat vind ik dit lied nou niet hebben.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:55 schreef Max23 het volgende:
Zwitserland stijgt inmiddels snel bij de bookies
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:17 schreef Pluto1975 het volgende:
En.... meer dan een miljoen views on YouTube!
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:17 schreef Pluto1975 het volgende:
En.... meer dan een miljoen views on YouTube!
Als alle expats van Shell het hebben is het snel klaar denk ikquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:23 schreef grazz het volgende:
wtf maar dat zal wel 1 download zijn zeker
2 exemplaren, om precies te zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:23 schreef grazz het volgende:
wtf maar dat zal wel 1 download zijn zeker
Straks is het overal al een hit geweest en is het nieuwe eraf in mei hahaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:22 schreef hole1988 het volgende:
Ik vind het sensationeler dat hij op nr4 staat in Brunei Darussalam https://kworb.net/itunes/artist/duncanlaurence.html
Zweden hijgt nu in de nek van Duncan in de odds. Prima wint Duncan toch.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:32 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Straks is het overal al een hit geweest en is het nieuwe eraf in mei haha
Helemaal dit! Ik vind John te gek, gunfactor, prima lied, maar net niet speciaal genoeg.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:16 schreef grazz het volgende:
[..]
Is er eentje om goed in de gaten te houden. Goed geproduceerd popnummer, dat een radiohit kan worden en ook goed uitgevoerd gaat worden verwacht ik. Gaat hoog bij de televoters eindigen. Ik hoop alleen niet dat het wint, hoe leuk ik het lied ook vind. Een winnaar moet iets speciaals hebben, en dat vind ik dit lied nou niet hebben.
Lieverd, ik had het over Zwitserland, maar hetzelfde geldt ook wel voor Zwedenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Helemaal dit! Ik vind John te gek, gunfactor, prima lied, maar net niet speciaal genoeg.
Ja die gaat in een keer hard.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:00 schreef grazz het volgende:
[..]
Lieverd, ik had het over Zwitserland, maar hetzelfde geldt ook wel voor Zweden
Mwah, laat hem maar lekker topfavoriet blijven. Dat zet ook veel druk op de vakjuryleden, dat zag je vorig jaar aan Israel.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zou het voor Duncan wel fijn vinden als hij niet de hele tijd op nummer 1 blijft. Dan is er gelijk zo'n enorme druk. Als hij de komende weken nog afzakt naar positie 2 - 4 lijkt me dat prettiger; blijf hij favoriet, maar het is net wat minder dat alle ogen op hem zijn gericht.
Precies, laat hem maar lekker favoriet blijven. Dan kunnen de jury’s niet om hem heen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mwah, laat hem maar lekker topfavoriet blijven. Dat zet ook veel druk op de vakjuryleden, dat zag je vorig jaar aan Israel.
Is Duncan zo gezakt in positie bij deze bet?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:16 schreef Fred_B het volgende:
Dit is nu de winnaarsmarkt op Betfair:
[ afbeelding ]
Volgens de selectiecommissie van Israël is het nummer heel speciaal en raakt het je echt. Het is een sterke powerballad. Het kan dus een concurrent van Duncan worden op vlak van genre.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:22 schreef Momo... het volgende:
Zouden Israël, Armenië of Malta nog iets leuks hebben?
Netta was 'maar' derde bij de vakjury'squote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mwah, laat hem maar lekker topfavoriet blijven. Dat zet ook veel druk op de vakjuryleden, dat zag je vorig jaar aan Israel.
Ja, als ze 26e was geweest bij de bookmakers had ik zo'n hoge score voor zo'n liedje nog maar moeten zien.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Netta was 'maar' derde bij de vakjury's
Nou ja, Nederland is dus eerste, dus ik weet niet hoe hoog je hem dan had willen hebbenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:23 schreef ato het volgende:
[..]
Is Duncan zo gezakt in positie bij deze bet?
Ik heb het gevoel dat het heel sterk gaat worden. Weet niet precies waarom. Z'n stem. En die riedel uit de snippet.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:28 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Volgens de selectiecommissie van Israël is het nummer heel speciaal en raakt het je echt. Het is een sterke powerballad. Het kan dus een concurrent van Duncan worden op vlak van genre.
Oh dat zie ik dan weer niet snelquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, Nederland is dus eerste, dus ik weet niet hoe hoog je hem dan had willen hebben
Gewoon naar het meest rechtse(blauwe) nummer aan de back-kant kijkenquote:
Maar gaat Israël voor de tweede overwinning, net als in 1978 en 1979quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het heel sterk gaat worden. Weet niet precies waarom. Z'n stem. En die riedel uit de snippet.
Oh ja schaam, schaam.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon naar het meest rechtse(blauwe) nummer aan de back-kant kijken
Als je op iemand in wil zetten moet je in de blauwe kolom zijn. Zet je 1 euro in en je krijgt gelijk, dan win je het dikgedrukte getal. Een getal is lager naarmate die meer kans krijgt om te winnenquote:
Geloof het of niet, maar de leden van de selectiecommissie en KAN hebben beloofd om het beste uit de kast te halen om een 2e overwinnen op een rij te behalen, net als 40 jaar geledenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:37 schreef ato het volgende:
[..]
Maar gaat Israël voor de tweede overwinning, net als in 1978 en 1979![]()
Ik vind het wel goed hoor wat concurrentie. Afgelopen week zijn er eindelijk beter nummers gekozen. Nu Armenië en Malta nog.
Maar zou Israël echt nog een keer willen winnen?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het heel sterk gaat worden. Weet niet precies waarom. Z'n stem. En die riedel uit de snippet.
Laten we zeggen dat ze in ieder geval hun best gaan doen om in de top 10 te geraken.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar zou Israël echt nog een keer willen winnen?
Ik had vandaag op spontane momenten ineens Polen in mijn hoofd, maar of je daar zo blij van wordtquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:42 schreef justnathan321 het volgende:
Ik heb een probleempje. Heb vandaag al voor de 30e keer Arcade beluisterd. Iemand een hulpmiddel tegen deze verslaving?
En zo hoort het natuurlijk ook. Ben zeker benieuwd dan wel!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:43 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ze in ieder geval hun best gaan doen om in de top 10 te geraken.
Leuk om te horenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:42 schreef justnathan321 het volgende:
Ik heb een probleempje. Heb vandaag al voor de 30e keer Arcade beluisterd. Iemand een hulpmiddel tegen deze verslaving?
Arme jij die helium stemmenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had vandaag op spontane momenten ineens Polen in mijn hoofd, maar of je daar zo blij van wordt![]()
La Venda helpt ook!
Dank jequote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je op iemand in wil zetten moet je in de blauwe kolom zijn. Zet je 1 euro in en je krijgt gelijk, dan win je het dikgedrukte getal. Een getal is lager naarmate die meer kans krijgt om te winnen
Tegen iemand inzetten kan ook: daarvoor moet je in de roze kolom zijn. Daar moet je het dikgedrukte getal inzetten om 1 euro winst te halen als je gelijk krijgt en die keuze wint inderdaad niet. Ook daar geldt: lager dikgedrukt getal is meer kans om te winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |