Denk dat we het allemaal wel lekker vinden om op bed te liggen jaquote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:37 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
mods vinden dit zeker lekker whaha
Hahaquote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Denk dat we het allemaal wel lekker vinden om op bed te liggen ja
damn denk jij dat hij ligt? dacht dat hij voor een hele grote vlag stondquote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Denk dat we het allemaal wel lekker vinden om op bed te liggen ja
ja is ook vast wel want je ziet zn schaduw enzo he maar ik gaf er gewoon ff een twist aan snap jequote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
damn denk jij dat hij ligt? dacht dat hij voor een hele grote vlag stond
mind blown
creatiefquote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ja is ook vast wel want je ziet zn schaduw enzo he maar ik gaf er gewoon ff een twist aan snap je
Traantje weggepinkt hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:40 schreef Trollscience het volgende:
precies wat het mod-team nodig heeft![]()
![]()
![]()
Doe maar nietquote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
GV, makker, alles kicks achter de rits?
drugs is slechtquote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:44 schreef Myrr het volgende:
Is Burning man wat? In ams. Iemsnd ervarjng mee.
Op een schaal van 0 tot Charlie Sheen, hoe nuchter ben je nu?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:44 schreef Myrr het volgende:
Is Burning man wat? In ams. Iemsnd ervarjng mee.
hoezo elfquote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
troll, wetenschappelijke elf der sc
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
trollen zijn toch elfjes-achtige figuren
oh zo thnx n___nquote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mythisch wezen, zelden gespot in de wilde velden van KLB SC
Okquote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:48 schreef Trollscience het volgende:
Wat jammer dat er geen mescal Los Suicidas meer gemaakt wordt, wat jammer dat de tijd verstrijkt, hè? Wat jammer dat we doodgaan en oud worden en dat de goede dingen zich in rap tempo van ons verwijderen.
9,9quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Op een schaal van 0 tot Charlie Sheen, hoe nuchter ben je nu?
Traantje weggepinktquote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:48 schreef Trollscience het volgende:
Wat jammer dat er geen mescal Los Suicidas meer gemaakt wordt, wat jammer dat de tijd verstrijkt, hè? Wat jammer dat we doodgaan en oud worden en dat de goede dingen zich in rap tempo van ons verwijderen.
Chickiequote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:05 schreef Myrr het volgende:
0 tot Charlie Sheen in een schaal van 0 tot nuchter is verwarrend met 4 wijntjes op.
Weet niet wat mescal betekent, maar wel jammer dat we dood gaan ja.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:48 schreef Trollscience het volgende:
is sterke drank en truequote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Weet niet wat mescal betekent, maar wel jammer dat we dood gaan ja.
0 is nuchter, Charlie Sheen is heul niet nuchterquote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:05 schreef Myrr het volgende:
0 tot Charlie Sheen op een schaal van 0 tot nuchter is verwarrend met 4 wijntjes op.
maar drink gerust en geneer je niet jongens, als er niet genoeg is kopen we een nieuwe fles. Natuurlijk zou die het niet halen bij wat we drinken, maar helemaal niets is erger.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:48 schreef Trollscience het volgende:
Kan je de jpg ook niet slepen in photoshop?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:08 schreef Myrr het volgende:
Dus. Ik heb gewoon een .jpg foto gemaakt met s8 zonder boeiende instellingen. Ik heb de laatste photoshop, maar hij wil het bestand niet openen.
Iemand?
<3quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar drink gerust en geneer je niet jongens, als er niet genoeg is kopen we een nieuwe fles. Natuurlijk zou die het niet halen bij wat we drinken, maar helemaal niets is erger.
Dit is jouw jaar!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Komt goed in 2019 hoor, ik zeg het je
Nouja, dat gaat niet tot in den eeuwigheid door he.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
2018 was ook mijn jaar. 2020 gaat ook mijn jaar zijn.
Elk jaar is mijn jaar.
Nee ooit zal ik wel doodgaan jaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouja, dat gaat niet tot in den eeuwigheid door he.
Kijk jij daar ook zo naar uit?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 01:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee ooit zal ik wel doodgaan ja
elke dagquote:Op zaterdag 9 maart 2019 01:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk jij daar ook zo naar uit?
Ja ik zag het. Ik zit sinds die knop daar zit wel vaker in het tr scherm.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 01:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:myrr zette haar reactie in TR neer
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 9 maart 2019 01:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Ik zit sinds die knop daar zit wel vaker in het tr scherm.
Ga je vandaag leuke dingen doen?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 07:50 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Microblade. Google eens. Je zal versteld staan.
Ohquote:Op zaterdag 9 maart 2019 08:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet helemaal. Jij plannen?
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 08:30 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oh. Ja, straks gaan we naar Groningen, nieuw jurkje halen
, daarna even ergens eten en dan naar de opening van de nieuwe garage van zijn kameraad. Die opent een tweede filiaal.
Maar nu nog even lekker kalm aan. Het is hier wel mooi weer, waait wel hard, maar zonnetje schijntquote:
Hier regenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 08:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Maar nu nog even lekker kalm aan. Het is hier wel mooi weer, waait wel hard, maar zonnetje schijnt
He bah. Heb gister paar takken gekregen van een kronkelhazelaar, kan ze nog even als paastak gebruiken en hoop dat ze wortel schieten, dan wil ik ze in de tuin zetten, vind dat altijd wel mooie struikenquote:
Heb daar niet zoveel verstand van.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 08:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
He bah. Heb gister paar takken gekregen van een kronkelhazelaar, kan ze nog even als paastak gebruiken en hoop dat ze wortel schieten, dan wil ik ze in de tuin zetten, vind dat altijd wel mooie struiken
Je hoeft iig het water niet in om nat te worden.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:15 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Heerlijk weer voor het strand, inderdaad.
Dat risico zou ik inderdaad niet nemen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:27 schreef Myrr het volgende:
Wilde naar de Efteling gaan vandaag maar meh.
Ik beloof nooit iets, plus vind het effect van dat hij in de auto in slaap is gevallen en we hem wakker maken als die torens in zich komen veel leuker.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:29 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dat risico zou ik inderdaad niet nemen.
En nu een huilend kind, omdat je het al beloofd had?
Slim.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik beloof nooit iets, plus vind het effect van dat hij in de auto in slaap is gevallen en we hem wakker maken als die torens in zich komen veel leuker.
DOEquote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:27 schreef Myrr het volgende:
Wilde naar de Efteling gaan vandaag maar meh.
Van dat weer dat nergens goed voor isquote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee het is druilerig. Geen weertype is deprimerender dan druilerig.
Sterktequote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee het is druilerig. Geen weertype is deprimerender dan druilerig.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier in Den Haag schijnt de zon altijd
Ze zullen je erg hard missen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:33 schreef JimmyDean het volgende:
Ik blijf de hele dag in bed vandaag. Ze kunnen me allemaal de moord stikken.
Doe eens niet zo gayquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:38 schreef JimmyDean het volgende:
Ik ga denk ik straks even een goede pot janken.
Hahahhaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:38 schreef JimmyDean het volgende:
Ik ga denk ik straks even een goede pot janken.
Stoer dat je er zo voor uitkomtquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Girrlll ik heb gewoon een depri dagje jézus mag ik ook een keer?
Is goed meid doe je dingquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Girrlll ik heb gewoon een depri dagje jézus mag ik ook een keer?
Nou maar even ontbijten #vieschanant (lol)quote:
quote:
Als ik het goed begrijp hebben die 'slachtoffers' in het verleden onder ede verteld dat er helegaar niks gebeurd was toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik alleen deel 1. 4 uur aaneen werd me te lang![]()
Dit weekend nog even deel 2 kijken dus. Maar ik geloof ze (de “slachtoffers”) helaas wel.
IK GELOOF ER NIKS VAN /Ignorant bubblequote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou die Michael Jackson bleek ook geen lieverdje te zijn
Dat is inderdaad cru aan het hele gebeuren. Maar dat was Wade Robson, het andere slachtoffer uit de film, Jimmy Safechuck heeft bij mijn weten niet een dergelijke verklaring afgelegd.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp hebben die 'slachtoffers' in het verleden onder ede verteld dat er helegaar niks gebeurd was toch?
Lekker makkelijk, nu er geen wederhoor meer mogelijk is
De rest van de MJ fans ook niet maar dat is alleen omdat ze het niet willen geloven, en omdat ze onobjectief zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
IK GELOOF ER NIKS VAN /Ignorant bubble.
Ik vind het oprecht lastig. Het is zo makkelijk om erover te liegen. Of je verhaal te veranderen. En ik wil helemaal niet zo denken, want ik weet maar al te goed hoe het voelt wanneer mensen je niet gelovenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is inderdaad cru aan het hele gebeuren. Maar dat was Wade Robson, het andere slachtoffer uit de film, Jimmy Safechuck heeft bij mijn weten niet een dergelijke verklaring afgelegd.
Het was ook zo dat het misbruik voor de jongens niet als per sé als traumatisch of “slecht” is ervaren maar meer als een soort experimenteren (:r)
Ik vind het heel erg lastig te geloven dat iemand die zo zachtaardig overkomt, zo veel heeft gedaan voor mens en natuur, zo'n viespeuk kan zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De rest van de MJ fans ook niet maar dat is alleen omdat ze het niet willen geloven, en omdat ze onobjectief zijn.
Dus in die docu worden harde, niet te weerleggen bewijzen gegeven dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De rest van de MJ fans ook niet maar dat is alleen omdat ze het niet willen geloven, en omdat ze onobjectief zijn.
Ik wel. Opgegroeid met zijn muziek en ik vind het nog steeds prachtig.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dus in die docu worden harde, niet te weerleggen bewijzen gegeven dan?
(Ben overigens geen MJ-fan)
Dat is ook het hele ongeloofwaardige aan alle beschuldigingen maar wat zegt dat hij niet heel makkelijk een masker kon opzetten. Maar in ieder geval Safechuck vind ik geloofwaardig overkomen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg lastig te geloven dat iemand die zo zachtaardig overkomt, zo veel heeft gedaan voor mens en natuur, zo'n viespeuk kan zijn.
Er worden geen harde bewijzen gegeven maar gewoon beschrijvingen van wat er gebeurde. De roulatie van die jonge jongetjes, hij had heel vaak weer een nieuw vriendje, het claimen van een bepaald vriendje, hij wilde hem een jaar bij zich hebbenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dus in die docu worden harde, niet te weerleggen bewijzen gegeven dan?
(Ben overigens geen MJ-fan)
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er worden geen harde bewijzen gegeven maar gewoon beschrijvingen van wat er gebeurde. De roulatie van die jonge jongetjes, hij had heel vaak weer een nieuw vriendje, het claimen van een bepaald vriendje, hij wilde hem een jaar bij zich hebbenen die ouders maar cadeau’s geven.
Allemaal geen 100% bewijs maar op intuïtie denk ik dat ze de waarheid spreken.
Tsja, die documentairemakers willen natuurlijk een verhaal vertellen, en kunnen precies de opnames en statements gebruiken die hun narrative goed uitkomt, en wat ze minder goed uitkomt kunnen ze weglaten.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is ook het hele ongeloofwaardige aan alle beschuldigingen maar wat zegt dat hij niet heel makkelijk een masker kon opzetten. Maar in ieder geval Safechuck vind ik geloofwaardig overkomen.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Enige probleem is dat dit misbruik op geen enkele wijze kan bewezen worden danwel weersproken. Iedereen moet hier ik z’n eigen conclusie trekken want we gaan het nooit te weten komen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Tsja, die documentairemakers willen natuurlijk een verhaal vertellen, en kunnen precies de opnames en statements gebruiken die hun narrative goed uitkomt, en wat ze minder goed uitkomt kunnen ze weglaten.
Toen ik de eerste keer de docuserie 'Making a murderer' keek was ik er ook 100% van overtuigd dat die flap onschuldig was, maar achteraf kom je dan erachter welke zaken de documentairemakers NIET hebben opgenomen![]()
Als het gewoon gaat om twee mannen die nu aantijgingen doen, waarvan ene al onder ede heeft gezegd dat er niks is gebeurd, vind ik dat niet voldoende bewijs om iemand nu als pedofiel te verketteren.
Het gaat niet om geloofbaarheid wat dat betreft, ongetwijfeld dat de twee heren betaald krijgen voor de documentaire. Geloofbaarheid is niet het argument, bewijzen wel.
En doe dat dan als de man nog leeft zeg maar. Maar je geeft hier dus eigenlijk toe dat het op 'intuitie' wel klopt, niet op bewijzen. Dat vind ik moeilijk te rijmen met deze uitspraak:[..]
Jawel dat had gekund toen hij nog leefde. Dat is ook met Bill Cosby gelukt he. En waarom had dan ene onder ede gezegd dat er niks was gebeurd?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Enige probleem is dat dit misbruik op geen enkele wijze kan bewezen worden danwel weersproken. Iedereen moet hier ik z’n eigen conclusie trekken want we gaan het nooit te weten komen.
En nu dus niet meer.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jawel dat had gekund toen hij nog leefde. Dat is ook met Bill Cosby gelukt he. En waarom had dan ene onder ede gezegd dat er niks was gebeurd?
Ok Haagsquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ga nog liever naar 300.000 tellen joh
Ja had dat dan eerder gedaan. Of weet je, via de rechtstaat en niet via een documentaire. Je kunt ook iemand na z'n dood aanklagen. Vind dit beetje opportunistisch overkomen zo.quote:
Steen door het raam gegooid?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:16 schreef Flamarande het volgende:
Loop ik door de regen naar Holland and Barrett hebben ze het weer eens niet kutwinkel
Ah echt vervelend meidquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:16 schreef Flamarande het volgende:
Loop ik door de regen naar Holland and Barrett hebben ze het weer eens niet kutwinkel
Dat kan ook ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:18 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nee doos whey poeder omgeschopt en met een terminale ziekte scheldend de winkel uitgelopen
Ik zal eens kijken.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:21 schreef Flamarande het volgende:
Kan iemand even mijn ui fixen staat in gc topic
Nu kun je amper lezen wat er staat.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:24 schreef Vanillekwark het volgende:
hoe lastig is het om een image te resizen man man man
[ afbeelding ]
JA DAT IS VERDOMME TOCH NIET MIJN PROBLEEMquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu kun je amper lezen wat er staat.
Echt hequote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wist niet dat je boos werd.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
JA DAT IS VERDOMME TOCH NIET MIJN PROBLEEM
Lijkt wel “FROG YOU”quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je brak wat?quote:
Tegen die tijd kom ik hier hopelijk niet meerquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zodra ik FA ben zal ik eens kijken
Morgen lekker lang uitslapenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:42 schreef JimmyDean het volgende:
Iedereen janken over het weer. Gewoon in je bed blijven liggen, dan heb je nergens last van.
Hoi haagsquote:
De zon schijnt lekker toch?quote:
Boodschappen doen zichzelf niet, kameraad.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:42 schreef JimmyDean het volgende:
Iedereen janken over het weer. Gewoon in je bed blijven liggen, dan heb je nergens last van.
Ik zie hier op de Weer-app de komende week alleen regenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja nu wellas net dat ze maandag sneeuw willen
Zie ik ook veel regen, hadden net nog een stortbui hagel, maar ben al wel in de serre bezig om planten te zaaienquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zie hier op de Weer-app de komende week alleen regen
BAH BAH BAH
En windquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zie hier op de Weer-app de komende week alleen regen
BAH BAH BAH
Zou je iets meer kunnen vertellen over suikerriet?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zie ik ook veel regen, hadden net nog een stortbui hagel, maar ben al wel in de serre bezig om planten te zaaienWil dit jaar suikerriet proberen
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:21 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Zou je iets meer kunnen vertellen over suikerriet?
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:21 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Weet helaas nog niet zoveel, ga het dit jaar voor eerst proberen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:21 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Oke spannend, ik ben heel benieuwdquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Weet helaas nog niet zoveel, ga het dit jaar voor eerst proberen.
DOE TOCH EENS NORMAAL TAKKEWIJFquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:12 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Oke spannend, ik ben heel benieuwd
Hoe voel je jezelf daarbij?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:24 schreef Cronometer het volgende:
Heb een flater begaan in die userfoto topic.
Ze leek op n man daarom zei ik t.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
je zegt tegen iemand dat ze geen boobs heeft wow badgirl hoor
Je hebt meer redenen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:08 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ze leek op n man daarom zei ik t.
je lijkt zelf op een manquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:08 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nou nouquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:08 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ey Ettoquote:Op zondag 10 maart 2019 00:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ama de pama de gekke drama llama
Hebben ze daar een gesticht?quote:Op zondag 10 maart 2019 06:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Woon jij nu in Den Bosch? Hoop het niet ergens maar dat bedoel ik niet rot.
Nee, echt zwaar kut.quote:Op zondag 10 maart 2019 09:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi, bij jullie nog redelijk weer?
quote:
Is ze kwijt? Wat shitquote:Op zondag 10 maart 2019 14:41 schreef Amarantha het volgende:
Spannend. Er is 30 km verderop een zwarte kat gevonden die veel op Kuroi lijkt maar ze kunnen de kat niet goed benaderen dus ze weten niet of het een vrouwtje of mannetje is en of de kat gechipt is.
En?quote:Op zondag 10 maart 2019 14:41 schreef Amarantha het volgende:
Spannend. Er is 30 km verderop een zwarte kat gevonden die veel op Kuroi lijkt maar ze kunnen de kat niet goed benaderen dus ze weten niet of het een vrouwtje of mannetje is en of de kat gechipt is.
Ze kunnen de kat niet benaderen dus ze weten het niet maar deze kat zit wel in een asiel nu.quote:
Spannend, hopelijk is het kuroiquote:Op zondag 10 maart 2019 15:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze kunnen de kat niet benaderen dus ze weten het niet maar deze kat zit wel in een asiel nu.
https://blog.spaarrente.nl/hoeveel-sparen-voor-een-huisquote:Op zondag 10 maart 2019 15:44 schreef Cronometer het volgende:
Ik wil een appartement kopen, maar weet niet hoeveel ik nou nodig heb aan spaargeld, hoe moet je nadenken over zoiets
Oeh, thats a good one, thank you!quote:Op zondag 10 maart 2019 15:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
https://blog.spaarrente.nl/hoeveel-sparen-voor-een-huis
Moet nog even door sparen, mijn geld gaat grotendeels op aan vakanties. Maar als ik met een spaarpotje van 25.0000 dat wil doen moet het volgens mij wel goed komen. Moet een doel voor ogen hebben en ben mijn huurwoning HELEMAAL zat.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Graag gedaan. Altijd leuk een huisje kopen, ben nog steeds dolblij met mijn aankoop
Pff waarom zit jij met je 5k in de maand in een huurwoningquote:Op zondag 10 maart 2019 16:04 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Moet nog even door sparen, mijn geld gaat grotendeels op aan vakanties. Maar als ik met een spaarpotje van 25.0000 dat wil doen moet het volgens mij wel goed komen. Moet een doel voor ogen hebben en ben mijn huurwoning HELEMAAL zat.
ben je sloeber?? Wat onaantrekkelijkquote:Op zondag 10 maart 2019 16:04 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Moet nog even door sparen, mijn geld gaat grotendeels op aan vakanties. Maar als ik met een spaarpotje van 25.0000 dat wil doen moet het volgens mij wel goed komen. Moet een doel voor ogen hebben en ben mijn huurwoning HELEMAAL zat.
Ik wilde toen geen koop hebben. Nu is alles stabiel, ik verdien goed geld,het kan nu.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pff waarom zit jij met je 5k in de maand in een huurwoning
Bitch, ik verdien bovenmodaal. Jij bent 19, wat ik per maand verdien is jouw jaarsalaris.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je sloeber?? Wat onaantrekkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |