En?quote:Op zondag 10 maart 2019 14:41 schreef Amarantha het volgende:
Spannend. Er is 30 km verderop een zwarte kat gevonden die veel op Kuroi lijkt maar ze kunnen de kat niet goed benaderen dus ze weten niet of het een vrouwtje of mannetje is en of de kat gechipt is.
Ze kunnen de kat niet benaderen dus ze weten het niet maar deze kat zit wel in een asiel nu.quote:
Spannend, hopelijk is het kuroiquote:Op zondag 10 maart 2019 15:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze kunnen de kat niet benaderen dus ze weten het niet maar deze kat zit wel in een asiel nu.
https://blog.spaarrente.nl/hoeveel-sparen-voor-een-huisquote:Op zondag 10 maart 2019 15:44 schreef Cronometer het volgende:
Ik wil een appartement kopen, maar weet niet hoeveel ik nou nodig heb aan spaargeld, hoe moet je nadenken over zoiets
Oeh, thats a good one, thank you!quote:Op zondag 10 maart 2019 15:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
https://blog.spaarrente.nl/hoeveel-sparen-voor-een-huis
Moet nog even door sparen, mijn geld gaat grotendeels op aan vakanties. Maar als ik met een spaarpotje van 25.0000 dat wil doen moet het volgens mij wel goed komen. Moet een doel voor ogen hebben en ben mijn huurwoning HELEMAAL zat.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Graag gedaan. Altijd leuk een huisje kopen, ben nog steeds dolblij met mijn aankoop
Pff waarom zit jij met je 5k in de maand in een huurwoningquote:Op zondag 10 maart 2019 16:04 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Moet nog even door sparen, mijn geld gaat grotendeels op aan vakanties. Maar als ik met een spaarpotje van 25.0000 dat wil doen moet het volgens mij wel goed komen. Moet een doel voor ogen hebben en ben mijn huurwoning HELEMAAL zat.
ben je sloeber?? Wat onaantrekkelijkquote:Op zondag 10 maart 2019 16:04 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Moet nog even door sparen, mijn geld gaat grotendeels op aan vakanties. Maar als ik met een spaarpotje van 25.0000 dat wil doen moet het volgens mij wel goed komen. Moet een doel voor ogen hebben en ben mijn huurwoning HELEMAAL zat.
Ik wilde toen geen koop hebben. Nu is alles stabiel, ik verdien goed geld,het kan nu.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pff waarom zit jij met je 5k in de maand in een huurwoning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |