Nou maar even ontbijten #vieschanant (lol)quote:
quote:
Als ik het goed begrijp hebben die 'slachtoffers' in het verleden onder ede verteld dat er helegaar niks gebeurd was toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik alleen deel 1. 4 uur aaneen werd me te lang![]()
Dit weekend nog even deel 2 kijken dus. Maar ik geloof ze (de “slachtoffers”) helaas wel.
IK GELOOF ER NIKS VAN /Ignorant bubblequote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou die Michael Jackson bleek ook geen lieverdje te zijn
Dat is inderdaad cru aan het hele gebeuren. Maar dat was Wade Robson, het andere slachtoffer uit de film, Jimmy Safechuck heeft bij mijn weten niet een dergelijke verklaring afgelegd.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp hebben die 'slachtoffers' in het verleden onder ede verteld dat er helegaar niks gebeurd was toch?
Lekker makkelijk, nu er geen wederhoor meer mogelijk is
De rest van de MJ fans ook niet maar dat is alleen omdat ze het niet willen geloven, en omdat ze onobjectief zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
IK GELOOF ER NIKS VAN /Ignorant bubble.
Ik vind het oprecht lastig. Het is zo makkelijk om erover te liegen. Of je verhaal te veranderen. En ik wil helemaal niet zo denken, want ik weet maar al te goed hoe het voelt wanneer mensen je niet gelovenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is inderdaad cru aan het hele gebeuren. Maar dat was Wade Robson, het andere slachtoffer uit de film, Jimmy Safechuck heeft bij mijn weten niet een dergelijke verklaring afgelegd.
Het was ook zo dat het misbruik voor de jongens niet als per sé als traumatisch of “slecht” is ervaren maar meer als een soort experimenteren (:r)
Ik vind het heel erg lastig te geloven dat iemand die zo zachtaardig overkomt, zo veel heeft gedaan voor mens en natuur, zo'n viespeuk kan zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De rest van de MJ fans ook niet maar dat is alleen omdat ze het niet willen geloven, en omdat ze onobjectief zijn.
Dus in die docu worden harde, niet te weerleggen bewijzen gegeven dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De rest van de MJ fans ook niet maar dat is alleen omdat ze het niet willen geloven, en omdat ze onobjectief zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |