Nu kun je amper lezen wat er staat.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:24 schreef Vanillekwark het volgende:
hoe lastig is het om een image te resizen man man man
[ afbeelding ]
JA DAT IS VERDOMME TOCH NIET MIJN PROBLEEMquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu kun je amper lezen wat er staat.
Echt hequote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wist niet dat je boos werd.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
JA DAT IS VERDOMME TOCH NIET MIJN PROBLEEM
Lijkt wel “FROG YOU”quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je brak wat?quote:
Tegen die tijd kom ik hier hopelijk niet meerquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zodra ik FA ben zal ik eens kijken
Morgen lekker lang uitslapenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:42 schreef JimmyDean het volgende:
Iedereen janken over het weer. Gewoon in je bed blijven liggen, dan heb je nergens last van.
Hoi haagsquote:
De zon schijnt lekker toch?quote:
Boodschappen doen zichzelf niet, kameraad.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:42 schreef JimmyDean het volgende:
Iedereen janken over het weer. Gewoon in je bed blijven liggen, dan heb je nergens last van.
Ik zie hier op de Weer-app de komende week alleen regenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja nu wellas net dat ze maandag sneeuw willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |