Wat een baasquote:Op dinsdag 30 juni 2020 17:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
“Saul, are you sure you’re ready to do this?”
“If you ever ask me that question again, Daniel, you will not wake up the following morning.”
“He’s ready.”
https://www.tmz.com/2020/(...)iru-son-found-josey/quote:Naya Rivera is missing on a Southern California lake after her toddler son was found alive, but alone on a boat
Oei...quote:Op donderdag 9 juli 2020 07:21 schreef Cee het volgende:
Deze developing story in de gaten houden...
[..]
https://www.tmz.com/2020/(...)iru-son-found-josey/
Je zou bijna zeggen dat er zoiets bestaat als een Glee-curse.
https://www.unilad.co.uk/(...)-search-to-recovery/quote:After two days missing, Glee star Naya Rivera is 'presumed dead' as authorities shift their search to a recovery operation on Lake Piru.
quote:Op maandag 13 juli 2020 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Actrice Kelly Preston (57), vrouw van John Travolta, overleden aan kanker
[ afbeelding ]
https://www.nu.nl/film/60(...)eden-aan-kanker.html
Dat zijn wel echt de dingen waar ik snachts van wakker lig.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bah een hersenaneurysma uit het niets... kan iedereen overkomen.
quote:De Amerikaanse presentator en acteur Regis Philbin is op 88-jarige leeftijd overleden. Philbin zou volgende maand 89 worden.
Zijn familie laat aan het Amerikaanse entertainmenttijdschrift People weten, dankbaar te zijn voor de tijd die ze met hem hebben kunnen doorbrengen.
"Hij kon van iedere dag iets maken, waardoor je er nog lang over door zou praten." De familie spreekt daarnaast haar dank uit aan alle fans en bewonderaars die hem de afgelopen zestig jaar hebben gesteund.
Philbin begon zijn carrière aan het begin van de jaren zestig. Hij klom via rollen in televisieseries en films omhoog en kreeg in 1988 een nationale talkshow; Live! with Regis and Kathie Lee, die hij samen met Kathie Lee Grifford presenteerde. Philbin bleef tot 2011 in wisselende bezetting voor het programma werken.
In 2004 kreeg hij een vermelding van Guinness World Record, nadat hij in totaal 15.188 uur op televisie was verschenen.
Philbin trouwde twee keer en laat vier kinderen achter.
Prachtige vrouw dat jaquote:Op zondag 26 juli 2020 19:34 schreef Ericr het volgende:
Olivia de Haviland. Mooie leeftijd natuurijk maar toch jammer dat de laatste actrice uir de gouden tijd in Hollywood overleden is. Zijn nog wel wat obscure namen uit die tijd in leven maar niemand van het statuur van Olivia
En nog zo jong.quote:Op zondag 26 juli 2020 19:34 schreef Ericr het volgende:
Olivia de Haviland. Mooie leeftijd natuurijk maar toch jammer dat de laatste actrice uir de gouden tijd in Hollywood overleden is. Zijn nog wel wat obscure namen uit die tijd in leven maar niemand van het statuur van Olivia
En zo onverwachtquote:Op zondag 26 juli 2020 19:34 schreef Ericr het volgende:
Je zal maar haar en haar zus als kinderen hebben, heb je al ouders toch iets goed gedaanquote:
Nou...quote:Op zondag 26 juli 2020 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En zo onverwacht
Wel een sterkte familie. Haar zus is ook behoorlijk oud geworden.
[..]
Je zal maar haar en haar zus als kinderen hebben, heb je al ouders toch iets goed gedaan
quote:Toen Joan Fontaine in 2013 stierf had ze al 38 jaar geen woord meer gewisseld met haar zus.
Ja, dat is wat anders, dit ging over prestaties en looksquote:Op zondag 26 juli 2020 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou...
[..]![]()
Maar qua prestaties hebben ze wel beide enorm veel voor elkaar gekregen ja
Prestaties ok, die looks kun je als ouders weinig aan doenquote:Op zondag 26 juli 2020 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat is wat anders, dit ging over prestaties en looks
De meeste ouders vinden hun eigen kind mooi...........quote:Op zondag 26 juli 2020 20:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Prestaties ok, die looks kun je als ouders weinig aan doen
Mijn dochter is knap, maar heeft ze echt niet van haar ouders iig
Truequote:Op zondag 26 juli 2020 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De meeste ouders vinden hun eigen kind mooi...........
Emma Peelquote:Op donderdag 10 september 2020 16:45 schreef StarGazer het volgende:
R.I.P. Diana Rigg. Ook wel bekend als Lady Olenna Tyrell in GoT
Daar was ik als kind heel erg verliefd op.quote:
Bijna iedereen die De Wrekers keek denk ik wel.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar was ik als kind heel erg verliefd op.
Dit dus.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:03 schreef Cobra4 het volgende:
Bijna iedereen die De Wrekers keek denk ik wel.
Ik nietquote:Op donderdag 10 september 2020 19:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bijna iedereen die De Wrekers keek denk ik wel.
Je was niet de enige:quote:Op donderdag 10 september 2020 17:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar was ik als kind heel erg verliefd op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |