https://www.avrotros.nl/e(...)al-2019-in-tel-aviv/quote:21 JAN 2019
Singer-songwriter Duncan Laurence gaat Nederland vertegenwoordigen op de 64ste editie van het Eurovisie Songfestival 2019 in Tel Aviv.
De Nederlandse inzending van het Songfestival heeft de afgelopen jaren een absolute kwaliteitsslag gemaakt. Met Duncan Laurence zet AVROTROS deze lijn voort. Algemeen directeur AVROTROS en lid van de selectiecommissie Eric van Stade: “We werden van onze stoel geblazen door deze song. Het is zo krachtig dat we unaniem hebben besloten dat Duncan onze man is.”
Over Duncan Laurence
Duncan Laurence ( Spijkenisse, 11 april 1994) studeerde afgelopen jaar af aan de Rockacademie in Tilburg. Hij ontwikkelde zich daar als zanger, songwriter en producer en deed tijdens zijn studie ervaring op in onder andere Londen en Stockholm.
Duncan Laurence: “De afgelopen jaren deden voor Nederland A-artiesten mee met grote naamsbekendheid. Voor mij geldt dat laatste niet maar dat is juist ook mooi: er zijn heel veel jonge muzikale talenten in Nederland. Mijn deelname bewijst dat je zomaar de kans kunt krijgen om op zo’n groot platform te laten zien wat je waard bent. Ik ben heel trots dat ik Nederland ga vertegenwoordigen en ik ga alles geven.”
Ilse DeLange – die de selectiecommissie wees op deze inzending: “Duncan is heel bijzonder. Wat hij schrijft is heel erg internationaal. Het is authentiek. Het raakt in alles vind ik. Verder heeft hij ook de persoonlijkheid die bij zo’n groot avontuur hoort. Zijn prioriteiten liggen altijd bij de muziek.”
Alle details rondom de Nederlandse inzending worden op donderdag 7 maart bekend gemaakt. Duncan zal zich tot die tijd in alle rust volledig focussen en voorbereiden op zijn inzending.
Dat zekerquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
WE gaan het zien! Maar ik heb er wel vertrouwen in dat het mooi gaat worden
dit ja (als (projectie van) water onder het podium te duur of onmogelijk is)quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:31 schreef Aoibhin het volgende:
Ik hoop ook niet teveel special effects enzo. Wel ben ik blij dat de LED nu weer terug is dit jaar, want daarmee kunnen ze ook een mooie onderwater-projectie doen.
ja en stijlvolquote:
oh wauw, kan dit op het podium (naast/achter)?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:32 schreef lashatumbai het volgende:
Even leuk om terug te grijpen op het pinterest bord van Duncan met de titel Arcade:
Hierin zie je dus ook een vrouw onder water!
https://nl.pinterest.com/duncanlaurenceofficial/arcade/
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
oh wauw, kan dit op het podium (naast/achter)?
Geen idee, maar je ziet vooral dat Duncan's visuele inspiratie terug te zien is in de clip van Paul Bellaart.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Is wel redelijk hetzelfde als Finland danquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Bij dit nummer vind ik het echt passenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:34 schreef Cee het volgende:
Wel grappig dat we nu weer een positief gevoel hebben bij de woorden “blauwe clip”.
Die stem aan het begin en eind is essentieel. Die moet er echt in blijven en duidelijk hoorbaar zijn. Zó’n heerlijke bij-je-kladden-grijpmoment.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:33 schreef ato het volgende:
Publiek gaat uit zijn dak bij het einde, het knalt er zo mooi in. Dan die vrouw op de achtergrond.
Prachtig.
quote:
OMG, nee, NEE.quote:
oh...heb nog niets gezien verderquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:35 schreef Momo... het volgende:
[..]
Is wel redelijk hetzelfde als Finland dan
Dag, trauma.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:34 schreef Cee het volgende:
Wel grappig dat we nu weer een positief gevoel hebben bij de woorden “blauwe clip”.
Omslaande sferenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:34 schreef Cee het volgende:
okay I go lookquote:
Hij mag van mij ook wel even naakt in een zwembad springen, trouwens.quote:
mja zij hebben het niet het hele liedje en in een soort kubus. Kan ze niet optyfen met die kubus?quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:38 schreef Chocoladesoes het volgende:
Ik moet zeggen dat ik heel veel vertrouwen heb in de staging. Ze pakken het tot nu toe allemaal zo professioneel aan. Ik ben zo benieuwd naar vanavond, hoe het live gaat zijn
In jouw opblaasbadje zekerquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:39 schreef Dave het volgende:
[..]
Hij mag van mij ook wel even naakt in een zwembad springen, trouwens.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:40 schreef Em31 het volgende:
Word nu al helemaal krankjorum van dat MyHeritage deuntje van het officiële kanaal
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Die stem aan het begin en eind is essentieel. Die moet er echt in blijven en duidelijk hoorbaar zijn. Zó’n heerlijke bij-je-kladden-grijpmoment.
Ja denk dat een waterkubus met iemand erin wel teveel hetzelfde zou zijn, maar je kunt idd nog zoveel kanten op. Grappig dat jij de rest nog niet hebt gezien terwijl de rest hier allemaal naar nationale finales zit te kijkenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
mja zij hebben het niet het hele liedje en in een soort kubus. Kan ze niet optyfen met die kubus?Stom lied ook
![]()
Wij ''moeten' het over de hele achterwand en dan Duncan (of wie dan ook) in die foetusachtige setting. Verder niet veel poespas, alleen met een mooi mysterieus 'donker' lichtplanvind ik
Hij zei zelf dat het 'een heel bijzondere versie' zou worden vanavond toch?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:45 schreef Em31 het volgende:
Als er vanavond een heel koor achterstaat, ik word gek
Het doet me ook wel wat denken aan dat optreden van Loreen met al die kinderen
Hou op.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:12 schreef Fred_B het volgende:
En ook een toffe clip. Niets onprofessioneels aan, dat Daniel Dekker aan het begin uit beeld zou zwemmen ofzo.
Ik krijg al niet veel begrip hier thuis, als ik dat ook nog ga doenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:48 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ja denk dat een waterkubus met iemand erin wel teveel hetzelfde zou zijn, maar je kunt idd nog zoveel kanten op. Grappig dat jij de rest nog niet hebt gezien terwijl de rest hier allemaal naar nationale finales zit te kijken
Neeee dat is niet de waterstijl waar ik aan zit te denken, veel kalmer water en niet met van die halve zeemeerminnen.quote:
Ze vinden het een klassieker, nu alquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:49 schreef Elfletterig het volgende:
Alweer te horen op Radio Veronica nu. Opmerkelijk, twee keer zo kort achter elkaar.
Zit je in het buitenland met tijdsverschil soms?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:49 schreef Elfletterig het volgende:
Alweer te horen op Radio Veronica nu. Opmerkelijk, twee keer zo kort achter elkaar.
Bij Veronica zelfs? Ik luister die zender amper, had die daar niet verwacht. Mooi.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:49 schreef Elfletterig het volgende:
Is er al een Spotify-lijstje?quote:iTunes:
#1 Netherlands
#21 Poland
#63 Belgium
Vast wel, je mag toch x aantal mensen op het podium hebben? Hij heeft geen nep drummers en krumpers nodig, dus kan je mooi dat besteden aan een koortje.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:52 schreef grazz het volgende:
Zenuwachtig voor de uitzending van vanavondHet moet live echt goed klinken. Wel jammer dat ie een andere versie gaat zingen. Maar als het met koor is, dan
ga ik dat prachtig vinden.
Ik hoop maar dat ze een koortje meenemen naar Tel Aviv, dat geeft nog wat meer power aan het lied. In het lied zijn ook backings te horen, dus ze moeten mee!
Bulgarije heeft niks te doen. Bel ze.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:52 schreef grazz het volgende:
Zenuwachtig voor de uitzending van vanavondHet moet live echt goed klinken. Wel jammer dat ie een andere versie gaat zingen. Maar als het met koor is, dan
Ik hoop maar dat ze een koortje meenemen naar Tel Aviv, dat geeft nog wat meer power aan het lied. In het lied zijn ook backings te horen, dus ze moeten mee!
Had je koor ergens gelezen? Ik hoop dat namelijk maar heb het nergens zien staan ofzo. Strijkers heb ik wel gehoord.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:52 schreef grazz het volgende:
twitter:NetflixNL twitterde op vrijdag 08-03-2019 om 13:53:48Douze points voor onze inzending. ? #ESC19 #Eurovision https://t.co/OpyOmdSJgA reageer retweet
Los-in-de-wei-broek?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:38 schreef GeorgeM het volgende:
Anyways, ik zit vanavond weer fris en fruitig in m'n los-in-de-wei broek klaar om 19.00 uur woehoeeeeeeeeeee yessaaaaaaaaaaaaaaa
twitter:wiwibloggs twitterde op vrijdag 08-03-2019 om 13:50:22Dutch #Eurovision act @dunclaurence has been busy at his #Eurovision press day. Our @charvalerie is there and we’ll have lots more footage on our Insta soon 🇳🇱 https://t.co/c6CDIQwncf reageer retweet
Koortje mag ook achter het podium, maar ik vind dat ze echt mee moeten.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:53 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Vast wel, je mag toch x aantal mensen op het podium hebben? Hij heeft geen nep drummers en krumpers nodig, dus kan je mooi dat besteden aan een koortje.
Nee nergens gelezen,maar omdat je ze in het nummer hoort, verwacht ik dat ze meegaan. Ze hoeven niet het podium op uiteraard.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je koor ergens gelezen? Ik hoop dat namelijk maar heb het nergens zien staan ofzo. Strijkers heb ik wel gehoord.
Maar ik neem idd aan dat er backing meegaan voor die ahaaaahaaa stemmen.
De enige twee mensen die in de songcredits als backing vocals staan zijn de producer (Wouter Hardy) en ene Sofia Ferri. Ik verwacht wel dat mevrouw Ferri (wie dat ook is) mee gaat, en dat er nog wel een paar backing vocals zullen doen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:56 schreef grazz het volgende:
[..]
Nee nergens gelezen,maar omdat je ze in het nummer hoort, verwacht ik dat ze meegaan. Ze hoeven niet het podium op uiteraard.
De wiwi's gaan meehypen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:54 schreef MaLo het volgende:
twitter:wiwibloggs twitterde op vrijdag 08-03-2019 om 13:50:22Dutch #Eurovision act @:dunclaurence has been busy at his #Eurovision press day. Our @:charvalerie is there and we’ll have lots more footage on our Insta soon 🇳🇱 https://t.co/c6CDIQwncf reageer retweet
Ah, leuk!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:54 schreef Jesper23 het volgende:
twitter:NetflixNL twitterde op vrijdag 08-03-2019 om 13:53:48Douze points voor onze inzending. ? #ESC19 #Eurovision https://t.co/OpyOmdSJgA reageer retweet
Ah! Bedankt voor de info.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:57 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
De enige twee mensen die in de songcredits als backing vocals staan zijn de producer (Wouter Hardy) en ene Sofia Ferri. Ik verwacht wel dat mevrouw Ferri (wie dat ook is) mee gaat, en dat er nog wel een paar backing vocals zullen doen.
Dan moet ook wel toch, dat koortje maakt het nummer juist zo mooi ookquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:55 schreef grazz het volgende:
[..]
Koortje mag ook achter het podium, maar ik vind dat ze echt mee moeten.
Zag dat Wouter Hardy op zijn instagram nog veel meer mensen bedankt, volgens mij hoor je wel meerdere mensen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:57 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
De enige twee mensen die in de songcredits als backing vocals staan zijn de producer (Wouter Hardy) en ene Sofia Ferri. Ik verwacht wel dat mevrouw Ferri (wie dat ook is) mee gaat, en dat er nog wel een paar backing vocals zullen doen.
Vermoed ik ook inderdaad, die hebben dan geen credits gekregen (maar als ze meegaan naar Tel Aviv zullen die wel uitgebreid aandacht krijgen!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zag dat Wouter Hardy op zijn instagram nog veel meer mensen bedankt, volgens mij hoor je wel meerdere mensen.
De charts updaten altijd ongeveer rond 14:00u (meende ik), maar ik zie dat er nog geen update geweest is.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:05 schreef FruitofUtopia het volgende:
Waar kun je zien hoe vaak een nummer op Spotify is beluisterd?
quote:Hunkertukker’ Marga Bult positief over Songfestival-lied: ‘Ilse speelt grote rol’
ENSCHEDE/OISTERWIJK - Na één dag staat de Nederlandse inzending voor het Eurovisie Songfestival al torenhoog bij de bookmakers. Komt er na de winst van het Twentse Teach-In eindelijk weer eens een Nederlandse zege in Tel Aviv? Marga Bult (vijfde plaats in 1987) is onder de indruk van Duncan Laurence.
Bjorn Weinreder 08-03-19, 13:04 Laatste update: 13:19
Nou Marga, het liedje is eindelijk bekend! Wat is je eerste indruk?
„Ik vind het een prachtige song. Gevoelig, kwetsbaar en ontroerend. Helemaal anno 2019 en het doet me een beetje denken aan Coldplay en het liedje van de Portugese zanger Salvador Sobral, die in 2017 het Songfestival won. Maar: we hebben het nog niet live gehoord. Blijft het dan overeind staan en wat gaan ze op het podium visueel met het liedje doen? Die dingen zijn essentieel, want daar gaat het tijdens het Eurovisie Songfestival ook om. Duncan stond al op een zesde plek bij de bookmakers toen het liedje nog niet eens bekend was. Ik hecht daar niet zo veel waarde aan, dat hoort bij de gekte.”
Toch moet het de burger moed geven: de finale lijkt nu al een zekerheidje.
„Nou, laten we eerst die finale maar eens halen. Maar het ziet er goed uit, ik hoop echt dat dit liedje aanslaat. Het Songfestival gaat allang niet alleen maar om de song, maar ook om het hele spektakel er omheen. Duncan zingt het met kopstem. Dat is heel knap, maar ik mis wel een beetje het moment dat hij zijn strot echt open trekt. Ik heb het liedje nu een keer of 4, 5 gehoord, maar ik kan het nog niet meezingen.”
Jij werd in 1987 vijfde met ‘Rechtop in de Wind'. Is het Songfestival nu anders dan toen?
„Ja, het is echt meer een ‘Videoclipfestival’ geworden hoor. Alleen het aantal mensen waarmee je op het podium mag staan is nog hetzelfde, maar het is veel meer een show. Ik ben wel blij om te zien dat het Songfestival in Nederland meer leeft dan een paar jaar terug. Toen heerste er echt zo'n sfeer van ‘daar moet je als artiest niet aan mee doen’. Dat is mede dankzij Ilse DeLange nu helemaal anders. O’G3NE deed in 2017 mee en dat waren toen echt gewoon de beste zangeressen die we hadden. Maar je merkt het ook op sociale media, zoals Twitter. Het leeft. En daarom hoop ik dat we de finale halen.”
Ilse DeLange speelt ook een grote rol in de deelname van Duncan Laurence. Die Twentenaren weten wel hoe je een Songfestival aanpakt?
„Ilse heeft Duncan voorgedragen, omdat ze hem goed kent van The Voice of Holland. Voor veel mensen was hij onbekend, maar dit podium is een prachtige ervaring voor die jongen. Ilse weet wel van wanten. Ze is ontzettend fanatiek en ik denk dat ze op het creatieve vlak een grote rol gaat spelen bij dit liedje. Bij de inzending van The Common Linnets vonden veel mensen het nummer van Ilse en Waylon na de eerste keer luisteren ook vrij suf. Maar tijdens de show - met dat briljante camerawerk en presentatie - was het geweldig en werden ze tweede. Nee, wij Tukkers hebben nooit een wanprestatie geleverd op het Songfestival, haha.”
Hier ben ik het helemaal mee eens, vooral dat laatste. Hopelijk breekt het dan open, precies wat bij Jamala ook gebeurde.quote:Wow, this is what we’ve been waiting for. There is winner potential here for sure but I will echo other comments and say staging is absolutely crucial. The song itself has very strong jury and televote appeal but will need a little something special on stage to make it a winner. I find myself agreeing with Sam above who emphasises the melancholic nature of the song, too much emphasis on melancholy in the staging and you can write it off. The pivotal moment in the song for me is around 2:30, this is when there needs to be a moment and some kind of ‘dark into light’ moment à la Jamala’s tree in 2016. Get that right and it’s in the winner category.
Marga mist het moment waarop hij z'n strot opentrekt..quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:12 schreef MaLo het volgende:
Marga Bult reageert. uit de Tctubantia, dus met Twentse ondertoon.
https://www.tubantia.nl/d(...)grote-rol~a1c882d1/[..]
quote:Duncan Laurence speelt Songfestivallied Arcade live!
Gisteren onthulde Duncan Laurence in DWDD dat 'Arcade' het nummer is waarmee hij ons land op het Songfestival vertegenwoordigt. We bekeken de videoclip in z'n geheel. Vanavond is Duncan weer te gast en zal hij het nummer voor het eerst live spelen, en dan ook nog in een bijzondere uitvoering! We praten na met Cornald Maas, Emma '#DouzePoints' Wortelboer en Gerard Joling.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
EmmaDouzePoints! Jeweetwel!
Geen idee![]()
Op die manier is Jantje Smit ook 'ineens' deskundige geworden, dus laten we maar oppassenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:30 schreef FruitofUtopia het volgende:
Emma '#DouzePoints' Wortelboer?!Werkelijk nog nooit van het mens gehoord
Owww......maar ik wil vanavond wel kijken eigenlijkquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:31 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je dat niet weet.
Sorry, ik wist het.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:31 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je dat niet weet.
Ahh ze is wel leuk dus?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:32 schreef Greys het volgende:
Emma is van YoungDWDD oid en is dat meisje dat maanden geleden samen met Waylon een douze points tattoo heeft laten zetten uit liefde voor het esf van beiden. En ze wil graag namens NL de punten geven en heeft daarvoor de steun van Waylon begreep ik. (Die het anders wrs doet of zou doen).
Ding-a-dong was het geloof ikquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:32 schreef Greys het volgende:
Emma is van YoungDWDD oid en is dat meisje dat maanden geleden samen met Waylon een douze points tattoo heeft laten zetten uit liefde voor het esf van beiden. En ze wil graag namens NL de punten geven en heeft daarvoor de steun van Waylon begreep ik. (Die het anders wrs doet of zou doen).
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:34 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
Ahh ze is wel leuk dus?Ik dacht al dat er een vrouwelijke Cornald was opgestaan
quote:
ja, zo'n wijdere jogging sweatbroek van de Zeemanquote:
Ja en pas je naam dan ook direct aan naar Weeweequote:
Aha okee....nou ben benieuwd vanavondquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:32 schreef Greys het volgende:
Ik moet echt kappen met reacties lezen. Sentimentele gedoe de hele tijd. Ik word moe van mezelfquote:
Weecee.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:45 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja en pas je naam dan ook direct aan naar Weewee
InB4 Cee die zegt: Ik hou de deur voor je open.quote:
quote:
Ah, ok. Dan was mijn beeld erbij toch goedquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
ja, zo'n wijdere jogging sweatbroek van de Zeeman
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Let op: dit is een tv-programmatitel, geen opdracht.
Ik heb op zich niks tegen spuiten en slikken.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Let op: dit is een tv-programmatitel, geen opdracht.
Morgenavond, 21.27? Zolang het maar niet in Rotterdam is.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen spuiten en slikken.
Zie edit.quote:
Ok, jammer.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zie edit.
En spray.
Morgenavond, 21:27 zit ik in Rotterdam. Komt dat uit?
Dit doet ie sterk hoor. Wauw.quote:
Leent het lied zich ook echt totaal niet voor. Dus daar was ik al niet echt bang voor.quote:
quote:
Mooi, geen circus.quote:"Ik hoop natuurlijk dat ik ga winnen, ik hoop het echt! Maar wel met de boodschap, en met de muziek zoals die is. Ik ga d'r geen allerlei gekke dingen (maakt krump bewegingen) en circus bijhalen. De muziek moet spreken, en dan moet Europa uiteindelijk kiezen of ik ga winnen."
Staat er zo te horen ontspannen en met vertrouwen in zichzelf en het nummer in. Mooi.quote:
Ja, daar heeft René Froger een sjiek woord voor: introvert.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:19 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Staat er zo te horen ontspannen en met vertrouwen in zichzelf en het nummer in. Mooi.
Hoe klinkt dat?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:20 schreef Greys het volgende:
Hij klinkt niet echt Hellevoetsluiserig meer.
Ik denk dat we vanavond al merken hoe het vocaal live staat als een huis (of niet)quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:22 schreef grazz het volgende:
Hoe gaan ze dat begin en einde vocaal goed krijgen (en gedurende het lied)? Effecten mogen op het ESF toch? Denk aan the Olsen brothers, Noorwegen 2017.
Ik denk dat het wellicht zelfs nu op de track mag staan al. Denk aan Noorwegen 2017. Hier stonden ook de gebruikte voice samples op de track al.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:22 schreef grazz het volgende:
Hoe gaan ze dat begin en einde vocaal goed krijgen (en gedurende het lied)? Effecten mogen op het ESF toch? Denk aan the Olsen brothers, Noorwegen 2017.
Heel leuk, je kunt wel zien dat de spanning van hem is afgevallen. Hoe gaaf moet dat ook zijn, dat je eigen nummer zó positief ontvangen wordt.quote:
Ja hier moest ik ook al aan denken, zou ook nog kunnen dat het zo wordt gedaan als het mag.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:29 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik denk dat het wellicht zelfs nu op de track mag staan al. Denk aan Noorwegen 2017. Hier stonden ook de gebruikte voice samples op de track al.
Komt vast weer een Nederlandse vertaling aan!twitter:DollyBellefleur twitterde op vrijdag 08-03-2019 om 11:25:52Arcade van Duncan Laurence staat al uren op repeat. Ik word totaal meegezogen in dit toverachtige lied (tekening: @WvdSComics) #songfestival https://t.co/88vSv658tV reageer retweet
Was je bij Waylon toen het lied net uit was bang voor Krumpers? Nee he?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Leent het lied zich ook echt totaal niet voor. Dus daar was ik al niet echt bang voor.
Nee tuurlijk niet, maar dat lied leende zich wel voor uitpakken met toestanden op zich. Beter niet, maar we hadden zelf ook al die motor bedacht enzo.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Was je bij Waylon toen het lied net uit was bang voor Krumpers? Nee he?
Wel voor een motorquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Goed punt!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Een keer luisteren met oortjes in kan ik ook iedereen aanradenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nu net weer beluisterd, ik vind hem nog mooier als gisteren en toen was ik al lyrisch
ja ik hoop het want ik vind dat zoiets magisch hebbenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:29 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik denk dat het wellicht zelfs nu op de track mag staan al. Denk aan Noorwegen 2017. Hier stonden ook de gebruikte voice samples op de track al.
Froger moet bij Eyelove ook maar eens vragen of ze aan gehoortoestellen doen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, daar heeft René Froger een sjiek woord voor: introvert.
https://www.trouw.nl/a/~afcdc3b9/quote:Duncan Laurence gaat als de grote onbekende naar het Eurovisie Songfestival
INTERVIEW Na een wekenlange stilte is de storm losgebarsten voor Duncan Laurence, de Nederlandse inzending voor het Songfestival.
‘Duncan’, ‘Duncan hier’, ‘Duncan!’ Hij moet nog wennen aan al die flitsende camera’s. Nadat in januari bekend werd dat hij naar Israël afreist om Nederland te vertegenwoordigen tijdens het Songfestival, meed Duncan Laurence de pers wekenlang. Maar nu hij zijn zelf geschreven liedje ‘Arcade’ donderdagavond voor het eerst aan het publiek heeft laten horen, is het Eurovisiecircus pas echt begonnen voor de singer-songwriter.
Hij slaakt een diepe zucht. De 24-jarige zanger uit Hellevoetsluis, wiens echte naam Duncan de Moor luidt, is vrijdagmiddag zichtbaar blij dat hij niet langer op zijn tong hoeft te bijten. Gehuld in een suède jasje, spijkerbroek en witte sneakers, staat hij alle journalisten beurtelings te woord in een muziekstudio in Hilversum.
“Ik werd heel lekker wakker vanochtend”, zegt hij enthousiast. “De geheimzinnigheid rondom mijn nummer is verdwenen. Wat een ontlading.” Laurence is noemt de reacties ‘bizar’. “Arcade is op YouTube al bijna een half miljoen keer beluisterd en ik heb al even gescrold door de reacties onder de clip: enkel positief. Dat had ik niet durven dromen.”
Smachtend wachten
Ook de pers en de wedkantoren lijken overtuigd van Arcade. De bescheiden, bijna breekbare ballad wordt geprezen om haar eigentijdsheid en mooie tekst. Laurence schreef het nummer met een inmiddels verloren dierbare in gedachten, vertelt hij, die tot haar einde smachtend bleef wachten op haar grote liefde.
“Mensen vergelijken het met nummers van Coldplay, Imagine Dragons en José González. Dat ze mij in dat rijtje scharen vind ik heel tof. Zelf luister ik namelijk veel naar dat soort artiesten, naar – hoe noem je dat genre? – dreamy, cinematic pop, al ben ik een muzikale veelvraat. Het belangrijkste vind ik dat de tekst centraal staat.”
Ook de gevoelvolle zang van Laurence valt in binnen- en buitenland in de smaak. Na de bekendmaking van het lied staat de Nederlandse inzending op nummer twee bij de wedkantoren, enkel Sergey Lazarev uit Rusland moet Laurence voor zich dulden.
En dat terwijl Nederland voor het eerst sinds 2012 een artiest naar het Songfestival stuurt die zijn sporen in de muziekindustrie nog niet heeft verdiend. Met inzendingen als Anouk, Waylon en Douwe Bob werden de afgelopen jaren juist steeds grote namen ingezet. De keuze voor de jonge zanger, over wie weinig meer bekend is dan dat hij aan de rockacademie in Tilburg studeerde en in 2014 de halve finale van ‘The Voice of Holland’ bereikte, deed in januari menig wenkbrauw omhoog schieten.
“Ik ben nog onbekend, een jongen die hard aan de weg timmert om zijn verhalen te kunnen vertellen via muziek. Muziek maak ik sinds mijn derde. Het is een uitweg, een manier om me op een eigen en veilige manier te uiten. Met mijn nummers wil ik de essentie opzoeken en aansluiting met anderen vinden. Muziek is magisch.”
Arcade gaat over hoop
Hij verwijst naar Arcade. “Dat nummer is wie ik ben. Hoop, daar gaat het uiteindelijk over. In alle liedjes die ik geschreven heb sijpelt dat gevoel door. Het geeft me kippenvel te zien dat mensen zich in mijn nummer herkennen, dat het gesprekken op gang brengt, dat het mensen doet denken aan dierbaren of liefdes die zij zijn verloren. Dat is wat ik met mijn deelname wil bereiken: verbinding.”
Of hij een liefhebber is van het Songfestival? “Ik kijk elk jaar om nieuwe muzikale pareltjes te ontdekken. Mijn favorietje van verleden jaar was de Zweed Benjamin Ingrosso. Zijn Dance You Off is echt een te gek nummer, groovy en eigentijds. Zweden stuurt altijd goede mensen.”
“De inzendingen van dit jaar, mijn concurrentie dus, heb ik nog niet bekeken. Ik wil daar echt de tijd voor nemen, omdat ik denk dat de andere artiesten net als ik veel tijd en aandacht in hun liedjes hebben gestoken. Een van de komende zondagen zal ik met thee en popcorn op de bank ploffen om er echt van te genieten.”
Genieten, het is een woord dat vaak valt in het korte interview. “Alles wat me te wachten staat is natuurlijk bizar, maar genieten is wat ik me heb voorgenomen. Elke stap wil ik bewust zetten. En ik ben zo blij dat ik deze kans heb gekregen, en dat gevoel vervaagt alle zorgen. Ik verheug me.”
Het Eurovisiesongfestival wordt dit jaar voor de 64ste keer gehouden. Laurence komt uit in de tweede halve finale op 16 mei. De grote finale volgt twee dagen later.
WAT??! :quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:03 schreef Em31 het volgende:
Mijn favorietje van verleden jaar was de Zweed Benjamin Ingrosso.
https://www.televizier.nl(...)-van-duncan-laurencequote:Ook Waylon is fan van Duncan Laurence
De hele wereld houdt van Duncan Laurence. De zanger presenteerde donderdagavond zijn songfestivallied bij DWDD en iedereen is enthousiast. Zelfs Waylon.
Waylon heeft zich bewezen als een man die zegt waar het op staat, dus zijn onverminderd lyrische reactie zegt best veel. Hij is natuurlijk niet de enige, want bijna iedereen is positief over Duncans song. Hij staat zelfs tweede in de peilingen! Mooi dat een normaal zo verdeeld land dan toch ineens een mening deelt. Over het songfestival nog wel.
Waylon
"Geweldig toch", zegt Waylon tegen RTL Boulevard. Hij stond vorig jaar zelf nog op het songfestivalpodium. "Je kunt niets anders zeggen. Het ziet er geweldig goed uit, goede clip. En ik vind het ook heel tof dat ze iemand sturen die we nog niet kennen, dat is ook voor Nederland wel eens prettig. Dan hebben we niet dat eeuwige gezeur en gedoe."
Duncan Laurence
Duncan zelf is overdonderd door de positieve reacties. Dat vertelt hij aan het ANP. "Ik vind het te gek dat ik deze kans krijg en nu wordt het heel goed ontvangen door het Nederlandse publiek. Daar ben ik heel blij om."
https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitterquote:Duncan Laurence droomt al over Tel Aviv
Nog geen 24 uur is Arcade, het songfestivalnummer van Duncan Laurence, wereldkundig en de stroom aan positieve reacties houdt maar niet op. De zanger is er zelf een beetje overdonderd door, liet hij vrijdag aan het ANP weten tijdens zijn eerste ontmoeting met de pers. „Dat het zó zou worden ontvangen?! Het is echt te gek.”
Eerst was daar al de selectiecommissie die Arcade juichend ontving. Onwerkelijk, vond Duncan, vooral omdat hij nog geen artiest van naam is. „Ze hebben voor mij gekozen. Ik vind het te gek dat ik deze kans krijg en nu wordt het heel goed ontvangen door het Nederlandse publiek. Daar ben ik heel blij om.”
Eerst was daar al de selectiecommissie die Arcade juichend ontving. Onwerkelijk, vond Duncan, vooral omdat hij nog geen artiest van naam is. „Ze hebben voor mij gekozen. Ik vind het te gek dat ik deze kans krijg en nu wordt het heel goed ontvangen door het Nederlandse publiek. Daar ben ik heel blij om.”
De bekendmaking, donderdagavond in De Wereld Draait Door, voelde Duncan als een enorme ontlading. „Het was zo spannend op dat moment en volgens mij voelden heel veel mensen dat ook met mij mee. Het moment dat je dan datgene moet laten zien wat je al die tijd verborgen hebt gehouden en het is daar ineens. Dat voelde heel onwerkelijk”, zegt hij.
Bescherming
De 24-jarige singer-songwriter uit Hellevoetsluis zocht de afgelopen jaren na zijn deelname aan The Voice of Holland voortdurend naar zichzelf, ging naar verschillende schrijverskampen en ontwikkelde zich verder. Die reis spookte door zijn hoofd toen Nederland voor de televisie kennismaakte met Arcade. „Al die jaren zoeken en schrijven, ontwikkelen en nu op zo’n groot podium komt het naar buiten. Dat is bizar.”
„Ik wist niet wat ik moest verwachten”, vervolgt Duncan. „Je maakt iets, daar sta je volledig achter. En nee, ik had niet verwacht dat het zo positief zou zijn. Misschien ook wel heel erg uit bescherming. Ik had tegen mezelf ook wel 20 keer per uur gezegd: ’jij hebt ook wel eens een mening, jij hebt ook wel eens iets dat je niet mooi vind. Accepteer dat van een ander’, en daardoor werd ik heel erg rustig.”
Dromen
Niet alleen in Nederland zijn de kritieken uitermate gunstig, ook de rest van Europa lijkt onder de indruk. De bookmakers zien in Duncan zelfs een serieuze kanshebber voor de winst. „Of ik al durf te dromen? Jazeker, dat doe ik al! Ik zie er zo naar uit, ik heb er heel veel zin in.”
Het Eurovisiesongfestival vindt half mei plaats in Tel Aviv. Duncan Laurence komt op 16 mei uit in de tweede halve finale. De grote finale volgt twee dagen later.
Tofquote:
"Zelfs" Waylon?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
https://www.televizier.nl(...)-van-duncan-laurence
Omgquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:05 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
WAT??! :![]()
Alle krediet meteen verspeeld
Ja, dat vind ik ook echt raar.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:09 schreef Greys het volgende:
Had ook echt niet anders verwacht dan dat Waylon dit ook mooi zou vinden en gewoon zo sportief is om dat te zeggen. Dus dat 'zelfs Waylon' vind ik echt raar dat dat daar staat.
Hij had het niet over het nummer.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:05 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
WAT??! :![]()
Alle krediet meteen verspeeld
nee, maar ik hoop ook weer niet dattie helemaal niks doet en alleen gaat staan zoals Anoukquote:
Ik snap echt niet dat een groot deel van de media en een overgroot deel van social media zo negatief is over Waylon. Alsof hij die grootste eikel ooit is.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:09 schreef Greys het volgende:
Had ook echt niet anders verwacht dan dat Waylon dit ook mooi zou vinden en gewoon zo sportief is om dat te zeggen. Dus dat 'zelfs Waylon' vind ik echt raar dat dat daar staat.
Hij moet wel alleen staan, maar wel met staging. Er moet iets gebeuren wat het gevoel versterkt.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
nee, maar ik hoop ook weer niet dattie helemaal niks doet en alleen gaat staan zoals Anouk
Hoop ik wel juist. Met mooie visuals erachter op de LED en op de vloer van dat 'water' en mysterieus donker en dan ineens naar het licht enzo.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
nee, maar ik hoop ook weer niet dattie helemaal niks doet en alleen gaat staan zoals Anouk
Ik hoop echt op een soort CATS effecten.....het trok echt de aandacht naar die twee toen, dat moet nu ook weer gebeuren.....quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoop ik wel juist. Met mooie visuals erachter op de LED en op de vloer van dat 'water' en mysterieus donker en dan ineens naar het licht enzo.
Helemaal mee eens. En je ziet het ook internationaal in de ESF fan community. Allemaal zo'n ongefundeerde hekel aan Waylon, vaak gebaseerd op niets concreets.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat een groot deel van de media en een overgroot deel van social media zo negatief is over Waylon. Alsof hij die grootste eikel ooit is.
Ik ben best kritisch (vind ik) en ben niet gauw onder de indruk van Nederlandse artiesten. Kan ze denk ik op één hand tellen, maar Waylon hoort daar toch echt bij. Tuurlijk vindt Waylon dit leuk, Waylon zou het zelfs nog leuk vinden als Ilse zou gaan. Zo sportief is hij volgens mij echt wel.
Ja, en ik hoop ook echt op geen zaalshots, geen vlaggen in beeld, etc. Net als CATS een videoclip op het podium.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik hoop echt op een soort CATS effecten.....het trok echt de aandacht naar die twee toen, dat moet nu ook weer gebeuren.....
Kan me ook echt niet voorstellen dat het iets anders dan dat gaat worden. Ben daar in dit geval echt nul zenuwachtig voor.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, en ik hoop ook echt op geen zaalshots, geen vlaggen in beeld, etc. Net als CATS een videoclip op het podium.
Ja preciesquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, en ik hoop ook echt op geen zaalshots, geen vlaggen in beeld, etc. Net als CATS een videoclip op het podium.
Ja, lights and shadows enzo.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoop ik wel juist. Met mooie visuals erachter op de LED en op de vloer van dat 'water' en mysterieus donker en dan ineens naar het licht enzo.
Serieusquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:26 schreef Greys het volgende:
Nou Azerbeidzjan heeft een clip met een man onder water.
Wmb minder goed dan NL.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:28 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
SerieusJatters!
En de song is kwalitatief slechter, even goed, beter?
Meer een onderwater scene ... clip is sowieso heel vaag. Alsof ze willekeurig wat plaatjes hebben geschoten en die aanelkaar hebben geplakt.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:35 schreef BillDauterive het volgende:
Dat lied van Azerbeidzjan is niet heel slecht. Jammer van de onderwater clip
Preciesquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Meer een onderwater scene ... clip is sowieso heel vaag. Alsof ze willekeurig wat plaatjes hebben geschoten en die aanelkaar hebben geplakt.
Dat is volgens wel een trend volgens mij. Artsy stukjes tussendoor met mensen in extreme stijlen/kleding.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Meer een onderwater scene ... clip is sowieso heel vaag. Alsof ze willekeurig wat plaatjes hebben geschoten en die aanelkaar hebben geplakt.
Clip van Duncan is een meesterwerk vergeleken met dit gepruts hoor.
Dat is om je nummer een soort indie-feel mee te geven. Vergelijkbaar met die instagramtrutjes op Coachella. Dan valt niet op dat er eigenlijk niks indie aan je is.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:42 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dat is volgens wel een trend volgens mij. Artsy stukjes tussendoor met mensen in extreme stijlen/kleding.
Dit ja, beetje op de hypetrain springen zonder dat je weet waar de trein naar toe gaat zeg maar .... of wat het moet voorstellen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is om je nummer een soort indie-feel mee te geven. Vergelijkbaar met die instagramtrutjes op Coachella. Dan valt niet op dat er eigenlijk niks indie aan je is.
6 is best veel, de deadline is zondag alquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:41 schreef Em31 het volgende:
Nog 6 nummers te gaanspannend, gelukkig hoeven we niet lang te wachten
Hihiquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is om je nummer een soort indie-feel mee te geven. Vergelijkbaar met die instagramtrutjes op Coachella. Dan valt niet op dat er eigenlijk niks indie aan je is.
Check deze, van de leukste instagrammer van Nederland:quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:51 schreef Momo... het volgende:
Als ik zoek op coachella, je hebt helemaal gelijk
Di-rect treedt ook op, dus zou ook aan het begin meteen kunnen. Weet niet wat ze eerst willenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:18 schreef Dave het volgende:
Zal wel op 't eind van DWDD zijn? Of zouden ze er weer mee openen?
Wat een schatje is Duncan in dat interview.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:26 schreef Greys het volgende:
Nou Azerbeidzjan heeft een clip met een man onder water.
Komt goed, bij Sennek deed Pannecoucke de staging niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:19 schreef Soren het volgende:
Tering, wat een goed nummer.
Staat of valt wel een beetje met de live performance. We weten allemaal hoe het afliep met dat Belgische meisje..
19.00 uur NPO 1quote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry, niet bijgelezen. Maar: hoe laat begint DWDD en op welke zender? Ik kijk amper tv
Npo1 vanaf ongeveer 1900quote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry, niet bijgelezen. Maar: hoe laat begint DWDD en op welke zender? Ik kijk amper tv
uuh jawel toch?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:27 schreef Dave het volgende:
[..]
Komt goed, bij Sennek deed Pannecoucke de staging niet.
Van die doorsnee interviewtjes met bewoners van Rusland, Spanje, België, Duitsland.quote:
Heel typerend inderdaadquote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:33 schreef ato het volgende:
[..]
Van die doorsnee interviewtjes met bewoners van Rusland, Spanje, België, Duitsland.
Iemand het lied laten horen die alleen van hip hop houdt.
Ja wel, maar Sennek gaf aan hoe zij het wilde.quote:
Sennek heeft zelf gezegd dat ze alles tot in detail zelf bedacht had en dat Hans het moest uitvoeren. Ze had het hele plan, inclusief zelfgemaakte jurk. Dus daar kon Hans verder weinig meer mee, behalve de juiste camerashots kiezen die zij vervolgens live weer miste en in een andere camera keek.quote:
Het zou een speciale versie worden toch? Dus niet DE versie voor het ESF?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:12 schreef Greys het volgende:
Tikkie nerveuzerig voor de live versie zo. Al heb ik er toch wel alle vertrouwen in, het blijft spannend. Plaatsvervangend nerveus voor hem ofzo, denk ik.
Jup met strijkers en koorquote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het zou een speciale versie worden toch? Dus niet DE versie voor het ESF?
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:47 schreef Niels93 het volgende:
Duncan gaat niet naakt op t podium in Tel Aviv. Jammer
Zo lief van hem!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:42 schreef Greys het volgende:
"Waylon vol lof over inzending".
Inclusief filmpje. Of hadden we dit al?
https://www.rtlboulevard.(...)tter_impression=true
Volgens mij mag dat ook niet, die Ivan uit Wit- Rusland wou aantal jaar terug naakt op podium met wolvenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:47 schreef Niels93 het volgende:
Geen idee. Ik weet alleen live en met strijkers. De strijkers mogen uiteraard niet live op esf. Maar die heeft ie wel nu nodig als ie het live wil doen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het zou een speciale versie worden toch? Dus niet DE versie voor het ESF?
Op de tv? Anders firstonetv.net en zoeken op NPO1.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:47 schreef justnathan321 het volgende:
kan ik DWDD ergens live meekijken vanuit Belgie?
Koor las ik al eerder hier maar waar komt dat vandaan? Ik had dat zelf wel als wens geopperd maar is dat ook echt zo dan dat dat gebeurt?quote:
Dacht dat ik dat hoorde gisteren of ik heb het ook hier opgepaktquote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Koor las ik al eerder hier maar waar komt dat vandaan? Ik had dat zelf wel als wens geopperd maar is dat ook echt zo dan dat dat gebeurt?
Gelukkig maar, want nog meer spanning kan ik echt niet meer aan. Maar geheimpje verklappen? ik zie een man toch liever met een broek aan, toch net iets spannenderquote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:47 schreef Niels93 het volgende:
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hij moet wel alleen staan, maar wel met staging. Er moet iets gebeuren wat het gevoel versterkt.
Dat bedoel ik ook, Anouk had geen visuals bedoel ik en dan doe wapperende vlaggetjesquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens. “Dont take away the illusion”quote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:53 schreef summer52 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want nog meer spanning kan ik echt niet meer aan. Maar geheimpje verklappen? ik zie een man toch liever met een broek aan, toch net iets spannender
Daarom is het zo spannend hoe hij straks op het podium gaat doen, die emotie moet echt overkomen via zijn stem wat hij ook brengt in de video en de engelen stem van die vrouw.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Koor las ik al eerder hier maar waar komt dat vandaan? Ik had dat zelf wel als wens geopperd maar is dat ook echt zo dan dat dat gebeurt?
Nee dat was de hoopquote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar het ging er mij om dat hij vandaag een "speciale" versie zou laten horen. M.i. is dat dan dus NIET de ESF-versie..quote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:54 schreef ato het volgende:
[..]
Daarom is het zo spannend hoe hij straks op het podium gaat doen, die emotie moet echt overkomen via zijn stem wat hij ook brengt in de video en de engelen stem van die vrouw.
Net als direct. 1 vd 2 moet de hele uitzending staanquote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:58 schreef Momazie het volgende:
Hij staat al klaar, dus ik vermoed begin van de uitzending
En ik moet naar wc, maar hou het even opquote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:59 schreef Aoibhin het volgende:
Even het vuur in de keuken uitzetten; wil niet dat mijn eten aanbrand. Straks zat ik het wel weer aan
Oh dat heb ik niet gezien hahaquote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:59 schreef Momo... het volgende:
[..]
Net als direct. 1 vd 2 moet de hele uitzending staan
Of Direct gaat meedoenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:59 schreef Momo... het volgende:
[..]
Net als direct. 1 vd 2 moet de hele uitzending staan
Direct finale zei Matthijs iddquote:
Spannend hè?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:06 schreef Blueberry. het volgende:
Ohhh hoop zo dat het zo goed gaat. Ik gun het Duncan zo. En ons ook. 😁
Krijg je Dries Roelvink, toch maar weer terug naar Holleeder.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:06 schreef Niels93 het volgende:
Denk na tweede item pas. Even switchen naar Boulevard
In t begin net nog Peter R. Kan mijn geluk niet op...quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:08 schreef summer52 het volgende:
[..]
Krijg je Dries Roelvink, toch maar weer terug naar Holleeder.
Wat heeft iedereen hier moeilijke tv's allemaal!quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:08 schreef summer52 het volgende:
[..]
Krijg je Dries Roelvink, toch maar weer terug naar Holleeder.
Haha nou! Ik kan me ook totaal niet concentreren op dit Holleeder gebeuren.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:07 schreef Escrotterdam het volgende:
[..]
Spannend hè?
Ik gun het hem ook... maar ons ook😊
Ik heb een stokoude, met een "toeter". En sinds kort aangesloten op een digikastje zodat ik kan blijven kijken nu het analoge signaal stopt.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen hier moeilijke tv's allemaal!gisteren ook al bij een heel aantal.
haha ook welkom!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Met dit nummer eindig je laatste. Wat een bagger!
Ja was bij mij, toevallig voor dat het lied gepresenteerd werd.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen hier moeilijke tv's allemaal!gisteren ook al bij een heel aantal.
Nou ik vind dat Matthijs in dit geval gelijk heeft want hoe haalt die advocaat het in zijn bolle hoofd om te zeggen en te beoordelen dat iemand PTSS heeft. Hoe misselijkmakend. Maar ja dit hoort niet in deze topic, sorry.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn hemel, waarom gaat die advocaat daar zitten om zich af te laten katten door die eikel van een Matthijs Dinges...
Arme jijquote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:12 schreef ato het volgende:
Ik dacht ik zet het op speakers via mijn internet valt mijn internet uit, gisteren mijn tv en nu net mijn internet.![]()
Gelukkig treedt hij nog niet op.
Oké danquote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ook...quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:13 schreef Cee het volgende:
Ga me alvast ergeren aan Mathijs die Hatari uitlacht.
ach ja smaken verschillen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Juridisch gezien is dit niet zo vreemd. Maar idd off topic.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:13 schreef summer52 het volgende:
[..]
Nou ik vind dat Matthijs in dit geval gelijk heeft want hoe haalt die advocaat het in zijn bolle hoofd om te zeggen en te beoordelen dat iemand PTSS heeft. Hoe misselijkmakend. Maar ja dit hoort niet in deze topic, sorry.
Die diagnose kan alleen door een psychiater gesteld worden en niet door een advocaat.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Juridisch gezien is dit niet zo vreemd. Maar idd off topic.
Het valt me op dat zowel hij als Jinek mensen waar ze het niet mee eens zijn niet uit laten spreken. Als je er zo over denkt, moet je deze mensen niet uitnodigen. Dat is je goed recht als programmamaker. Maar áls je mensen uitnodigt, moet je ze wmb wel uit laten praten.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:13 schreef summer52 het volgende:
[..]
Nou ik vind dat Matthijs in dit geval gelijk heeft want hoe haalt die advocaat het in zijn bolle hoofd om te zeggen en te beoordelen dat iemand PTSS heeft. Hoe misselijkmakend. Maar ja dit hoort niet in deze topic, sorry.
Hij stelt geen diagnosequote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:16 schreef summer52 het volgende:
[..]
Die diagnose kan alleen door een psychiater gesteld worden en niet door een advocaat.
Dat is ook zo maar ik werd even pissig en Matthijs ook dat de advocaat zo stellig over PTSS had en dan raak je bij mij een gevoelige snaar. Maar genoeg hierover. Nu wachten op Duncanquote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het valt me op dat zowel hij als Jinek mensen waar ze het niet mee eens zijn niet uit laten spreken. Als je er zo over denkt, moet je deze mensen niet uitnodigen. Dat is je goed recht als programmamaker. Maar áls je mensen uitnodigt, moet je ze wmb wel uit laten praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |