Marga mist het moment waarop hij z'n strot opentrekt..quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:12 schreef MaLo het volgende:
Marga Bult reageert. uit de Tctubantia, dus met Twentse ondertoon.
https://www.tubantia.nl/d(...)grote-rol~a1c882d1/[..]
quote:Duncan Laurence speelt Songfestivallied Arcade live!
Gisteren onthulde Duncan Laurence in DWDD dat 'Arcade' het nummer is waarmee hij ons land op het Songfestival vertegenwoordigt. We bekeken de videoclip in z'n geheel. Vanavond is Duncan weer te gast en zal hij het nummer voor het eerst live spelen, en dan ook nog in een bijzondere uitvoering! We praten na met Cornald Maas, Emma '#DouzePoints' Wortelboer en Gerard Joling.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
EmmaDouzePoints! Jeweetwel!
Geen idee![]()
Op die manier is Jantje Smit ook 'ineens' deskundige geworden, dus laten we maar oppassenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:30 schreef FruitofUtopia het volgende:
Emma '#DouzePoints' Wortelboer?!Werkelijk nog nooit van het mens gehoord
Owww......maar ik wil vanavond wel kijken eigenlijkquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:31 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je dat niet weet.
Sorry, ik wist het.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:31 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je dat niet weet.
Ahh ze is wel leuk dus?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:32 schreef Greys het volgende:
Emma is van YoungDWDD oid en is dat meisje dat maanden geleden samen met Waylon een douze points tattoo heeft laten zetten uit liefde voor het esf van beiden. En ze wil graag namens NL de punten geven en heeft daarvoor de steun van Waylon begreep ik. (Die het anders wrs doet of zou doen).
Ding-a-dong was het geloof ikquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:32 schreef Greys het volgende:
Emma is van YoungDWDD oid en is dat meisje dat maanden geleden samen met Waylon een douze points tattoo heeft laten zetten uit liefde voor het esf van beiden. En ze wil graag namens NL de punten geven en heeft daarvoor de steun van Waylon begreep ik. (Die het anders wrs doet of zou doen).
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:34 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
Ahh ze is wel leuk dus?Ik dacht al dat er een vrouwelijke Cornald was opgestaan
quote:
ja, zo'n wijdere jogging sweatbroek van de Zeemanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |