Ik woon niet meer tegen zuid holland aan, echt fijnquote:
Hopen we van jou ook nog steeds meidquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:46 schreef Flamarande het volgende:
Je mag toch hopen dat het een act is
Meer de hoop dat jij niet echt zo bentquote:
Lekker blijven hopen meidquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hopen we van jou ook nog steeds meid
Wanneer ben je verhuisdquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik woon niet meer tegen zuid holland aan, echt fijn
Ahwquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Meer de hoop dat jij niet echt zo bent
Niet maar 1 gemeente is provincie Utrecht gewordenquote:
Zal ik blijven doen babequote:
Oh huh apartquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet maar 1 gemeente is provincie Utrecht geworden
Ben je nog steeds bij hem hahahaquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Mn vriend is uit eten en ik snak naar aandacht hoiiiiiiii
Ga net als hem buiten de deur eten hahaquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Mn vriend is uit eten en ik snak naar aandacht hoiiiiiiii
Patatquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:50 schreef Zosk het volgende:
Hebben jullie nog tips voor dingen die helpen tegen griep?
Geen koorts hebben helpt hoorde ikquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:50 schreef Zosk het volgende:
Hebben jullie nog tips voor dingen die helpen tegen griep?
Ben jij nu beschikbaar?quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga net als hem buiten de deur eten haha![]()
![]()
Jammerquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen koorts hebben helpt hoorde ik
??/quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen koorts hebben helpt hoorde ik
Nee ik heb net al gegetenquote:
Ik heb hem over het hoofd gezien.quote:
Patat zeker hahahahhaquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga net als hem buiten de deur eten haha![]()
![]()
Je kan het voortaan beter kopen en dan zelf gaan bereiden, maken geeft zoveel werk.quote:
Ik ga zondag uiteten, hopelijk hebben ze daar geen friet hahaquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:52 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik heb hem over het hoofd gezien.
Zorg goed voor jezelf en ziek een paar dagen uit. Met een dag of 3 ben jij weer helemaal het mannetje. Daar ben ik van overtuigd. 🤘🏽
Morgen einde verhaal dusquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eerst even de knappe manager hosselen
Maar dat vind ik leukquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je kan het voortaan beter kopen en dan zelf gaan bereiden, maken geeft zoveel werk.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die jongen die je weken geleden al wou dumpen?
Aber een tiener noemenquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:54 schreef Catkiller het volgende:
Van die tienertjes zoals Aber en Opso die niet weten wat ze willen.
Echt hequote:Op donderdag 7 maart 2019 21:54 schreef Catkiller het volgende:
Wil gewoon een uitkering en wiet vapenquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:54 schreef Catkiller het volgende:
Jaquote:
Daar had ik je over verteld en toen reageerde je echt vet matigquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben The Umbrella Company aan het kijken
quote:
Oh verrassendquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daar had ik je over verteld en toen reageerde je echt vet matig
Toen was ik in een recalcitrante buiquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daar had ik je over verteld en toen reageerde je echt vet matig
Zondag ben jij alweer op oorlogssterkte.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ga zondag uiteten, hopelijk hebben ze daar geen friet haha
Thanks vriend
Morgen ben ik eenzaam en alleen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:56 schreef Zosk het volgende:
Zit je in een dipje?
Tijd voor
[ afbeelding ]
Is een voorteken van koortsquote:
Ik ga er mn best voor doen, morgen weer friet bestellen denk ikquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:57 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Zondag ben jij alweer op oorlogssterkte.
Zit je volgens mij sindsdien al inquote:
Terecht, geniet ervanquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Morgen ben ik eenzaam en alleen.
Lijkt me goede tijd voor patatje
Ga gewoon naar binnen danquote:
Helemaal nietquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit je volgens mij sindsdien al in
Heel mn ochtendjas zit onder de snotquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:58 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Volgens mij niet hij heeft net nog friet gegeten
Jawelquote:
Ik niet, word er iedere ochtend weer mee geconfronteerdquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vergeet weleens hoe kut eenzaam zijn is.
Dat is precies het probleemquote:
Ik voel je, vriend.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik niet, word er iedere ochtend weer mee geconfronteerd
Waarvoor dankquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel je, vriend.
Ik probeer je te steunen in deze moeilijke tijd.
Doe je ook die gekke medicijnenthee in heet water gooien zoals in het thuisland (china, red.)?quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:04 schreef Zosk het volgende:
Ik heb thee gezet, hopelijk helpt dat tegen de griep die ik niet heb
Zeker wel jaquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Doe je ook die gekke medicijnenthee in heet water gooien zoals in het thuisland (china, red.)?
Echt irritantquote:
Vakantie lekker doorgekomen?quote:
Ik heb je al jaren geaccepteerd zoals je bentquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat jij het niet kan waarderen
Ben ik zo verschrikkelijkquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb je al jaren geaccepteerd zoals je bent
Wrm accepteer je mij nietquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb je al jaren geaccepteerd zoals je bent
Zeker, jij ook? Hier druk, veel veranderingen komend jaarquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vakantie lekker doorgekomen?
Hier nu toetsweek, dus lekker rustig,
Wrom welquote:
Ik pasquote:
Ja hoor, lekker weer 2 games uitgespeeld. Of 3. Weet niet meer.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeker, jij ook? Hier druk, veel veranderingen komend jaar
Hahaquote:
Farming Simulator ook al?quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker weer 2 games uitgespeeld. Of 3. Weet niet meer.
Wat gaat er allemaal veranderen?
Heb ik ook wel eens last vanquote:
Sowieso niet alles hoorquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Farming Simulator ook al?
Echt alles. Uren, roosters, lessentabel, echt alles
Oké bedankt crackquote:
Nee nog niet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Farming Simulator ook al?
Echt alles. Uren, roosters, lessentabel, echt alles
quote:
Zeggen me allemaal niks hoorquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee nog niet.
Besturing op ps4 is echt aids. Meer een pc spel.
Thronebreaker, N.E.R.O. En Seasons after fall.
Hmm balen, bij ons ook vorig jaar. Echt veel collega’s opgestapt.
Zijn allemaal kaart- en puzzelspellen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeggen me allemaal niks hoor
Ik ga ook op zoek naar andere school. Misschien wel vso
Ahh okéquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn allemaal kaart- en puzzelspellen.
Hmm, vso lijkt me echt zwaar. Heb je daar al opleiding in?
Doe Biology & Education.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahh oké
Nee, maar wil wel SEN-master doen. Heb jij master gedaan?
Nee niet doen heb dat ook een jaar gedaanquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahh oké
Nee, maar wil wel SEN-master doen. Heb jij master gedaan?
maar ik heb 3 uur lang gevaarlijke dingen gedaan en nu ben ik weer veilig terug dan mag ik toch wel weer een halloquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:27 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik had je vanavond al gedag gezegd. Ik blijf niet aan de gang met je.
TV kijken op de bank gevaarlijk noemenquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar ik heb 3 uur lang gevaarlijke dingen gedaan en nu ben ik weer veilig terug dan mag ik toch wel weer een hallo
wil je soms een paar klappenquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
TV kijken op de bank gevaarlijk noemen
Wat voor een gevaarlijke dingen heb je gedaan? In je Ajax kloffie door Rotterdam gewandeld?quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar ik heb 3 uur lang gevaarlijke dingen gedaan en nu ben ik weer veilig terug dan mag ik toch wel weer een hallo
Autofellatio met autoerotische asphynciatie?quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik probeer die foto van iwanius met dat Ajaxshirt bij de fontein te vinden, maar lukt nietquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:29 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Wat voor een gevaarlijke dingen heb je gedaan? In je Ajax kloffie door Rotterdam gewandeld?
jaquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Autofellatio met autoerotische asphynciatie?
Is ook lastig. Mensen die op ANONIEM zijn gegaan, zijn lastig meer te traceren op Google. En de zoekfunctie op FOK! werkt ook niet echt mee.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik probeer die foto van iwanius met dat Ajaxshirt bij de fontein te vinden, maar lukt niet
Beter kom je niet meer terug xoxoquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:46 schreef xcachet het volgende:
Hoe kan een forum met zoveel autisten zoveel verandering doorgaan. Op de mobiele site dan.
maar wie moeten we dan pestenquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:47 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Beter kom je niet meer terug xoxo
En ik maar notes krijgen voor het ‘wegjagen van users’quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:47 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Beter kom je niet meer terug xoxo
Wow openbaren notes, trquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
En ik maar notes krijgen voor het ‘wegjagen van users’
Kan je dat niet gewoon op Discord houden?quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:33 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil iedereen uit KLB wegjagen en er een pro braddie forum van maken.
Ben je zo aan het sneren cachie?quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
En ik maar notes krijgen voor het ‘wegjagen van users’
Dit is de KLB SC, als we het over Braddie of besneden piemels willen hebben, dan doen wij dat. Als je dat niet bevalt is de OUD SC misschien net veilig voor jequote:Op donderdag 7 maart 2019 23:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kan je dat niet gewoon op Discord houden?
Ik wil niet gezien worden in een straal van 50 posts wat met Braddie te maken heeft!
En toch reageer ik, maar dat is om mijn standpunt te drukken
We gaan het maar eens over Braddie hebben als hij er bij is, hij valt toch snel genoeg door de mand.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit is de KLB SC, als we het over Braddie of besneden piemels willen hebben, dan doen wij dat. Als je dat niet bevalt is de OUD SC misschien net veilig voor je
Jij bent Braddie???quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
We gaan het maar eens over Braddie hebben als hij er bij is, hij valt toch snel genoeg door de mand.
Ik weeg maar 60 kilo, geen 160quote:
Met 160 kilo val je harder door een mand dan met 60 kiloquote:
Nee, 1,75quote:
En 10 jaar terug tikte ik de 100 kilo aanquote:
Ga een beetje liften, brada.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
En 10 jaar terug tikte ik de 100 kilo aan
Als ik met m'n duim moet zwaaien langs de snelweg, kan ik net zo goed een rukmarathon houden om een arm te trainenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:02 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ga een beetje liften, brada.
Gewoon een kilootje of 80 bij een acceptabel vetpercentage.
Met 60 kg bij 1m75 ben je wel heel erg een skinny manlet.
Een goede fapbeurt is niet afdoende.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ik met m'n duim moet zwaaien langs de snelweg, kan ik net zo goed een rukmarathon houden om een arm te trainen
Dat heb ik toen ook een poosje gedaan, maar het ging me na een tijdje ook tegenstaan.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:08 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Een goede fapbeurt is niet afdoende.
Ga een beetje ijzer smijten.
[ afbeelding ]
Sporten is wel goed voor je. Niet alleen voor het lichaam, maar ook voor de geest.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat heb ik toen ook een poosje gedaan, maar het ging me na een tijdje ook tegenstaan.
Ben ook niet echt een sportmens, kijk het ook niet, wel een Mooiweer fietser op m'n opoefiets
Ik ga sws weer een plons wagen, ook omdat m'n vriendin het leuk vind.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:14 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Sporten is wel goed voor je. Niet alleen voor het lichaam, maar ook voor de geest.
Het betekent ook niet dat je per krachttraining moet doen in de sportschool. Je kan ook zwemmen, basketballen, badmintonnen, korfballen, voetballen, hockeyen, hardlopen etc.
Er is vast wel iets wat bij je past.
Goed zo.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ga sws weer een plons wagen, ook omdat m'n vriendin het leuk vind.
Voordeel is dat je met zwemmen alle spieren in beweging trekt
Het verschil is dat ik het Tikibad leuker vind dan baantjes zwemmenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:21 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Goed zo.
Gewoon beginnen. Als je eenmaal in het ritme zit, dan wordt het dagelijkse routine en kost het je amper moeite meer om te gaan.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:25 schreef Kopjechino het volgende:
Waarom zit ik naar een telsell programma te kijken, waarom vraag ik me af of de kip echt zo juicy is van binnen en crispy aan de buitenkant?
Wissel het af?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik het Tikibad leuker vind dan baantjes zwemmen
Zo vaak ga ik niet mee, maar vrijzwemmen is wel leuk, ik pak wel een glijbaan of een werptouw terwijl zij baantjes zwemtquote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:29 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Wissel het af?
De ene keer in het Tikibad en de andere keer gewoon baantjes trekken als Pieter van den Hoogenband.
Pieter Baan Centrum?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:29 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Wissel het af?
De ene keer in het Tikibad en de andere keer gewoon baantjes trekken als Pieter van den Hoogenband.
Zolang je maar beweegt.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo vaak ga ik niet mee, maar vrijzwemmen is wel leuk, ik pak wel een glijbaan of een werptouw terwijl zij baantjes zwemt
Elke keer Duinrell is ook een dure grap, er is op 15 minuten lopen ook een zwembad met glijbanenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:38 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Zolang je maar beweegt.
Al trek je haar op regelmatige basis uit elkaar in Duinrell.Gooi die hartslag omhoog, vriend.
Mono is dat ook niet, maar daar is hij bewust vanquote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:40 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Mag ik misschien vragen als jij denkt dat Remco geestelijk niet helemaal in orde is?
Daarom zei ik al: zoek gewoon een zwembad in de buurt als je van zwemmen houdt. Er is vast wel een zwembad te vinden in Zaandam, Zaandijk, Wormer, Krommenie etc.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Elke keer Duinrell is ook een dure grap, er is op 15 minuten lopen ook een zwembad met glijbanen
Dat is inderdaad ook geen frisse.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mono is dat ook niet, maar daar is hij bewust van
Je hebt met kerst ook niet gedoucht, dat ruik ik hier alquote:
Dat kan ik dan wel waarderen dat je geen blad voor de mond neemt, maar je vind het ook leuk om reacties uit te lokken, ieeh boeeh, wat een walgelijke vent die mono, die mept moira gewoon in de Jumboquote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:50 schreef Monopoly het volgende:
Maar ik loop er ook niet voor weg. Ik kies mijn eigen pad. Mensen kunnen dat kk gay of pauper vinden, dat is hun eigen mening en hun goed recht.
Ik ben niet in oorlog met Mono, zover ik hem ken mag ik hem welquote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:52 schreef Mariocash het volgende:
Heren, ik stel voor dat jullie de strijdbijl begraven.
Make love, not war.
Naast bier over pubermeisjes gooien in de trein, slaat hij ook z’n eigen vriendin?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat kan ik dan wel waarderen dat je geen blad voor de mond neemt, maar je vind het ook leuk om reacties uit te lokken, ieeh boeeh, wat een walgelijke vent die mono, die mept moira gewoon in de Jumbo![]()
Rt Andersom net zo. Ik zou nooit Remqo mijn nikker aanvallen. Maar iedereen die denkt dat de KLB SC een plek is waar men kumbaya zingt om een kampvuur en 15 miljoen mensen nuriet op de achtergrond, zijn de mensen die euthanasie verdienen want die snappen het niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben niet in oorlog met Mono, zover ik hem ken mag ik hem wel
Een zacht tikje, maar dat is meer om reacties uit te lokkenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:57 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Naast bier over pubermeisjes gooien in de trein, slaat hij ook z’n eigen vriendin?
[ afbeelding ]
Alsof jij in de trein met je bezopen kop het toe laat dat een paar over het paard getilde snolletjes jouw vriendin uit het niets voor kankerhoer uitmakenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:57 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Naast bier over pubermeisjes gooien in de trein, slaat hij ook z’n eigen vriendin?
[ afbeelding ]
Daar sla je plank wel mis, ik ben tenslotte boze blanke witte manquote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Rt Andersom net zo. Ik zou nooit Remqo mijn nikker aanvallen. Maar iedereen die denkt dat de KLB SC een plek is waar men kumbaya zingt om een kampvuur en 15 miljoen mensen nuriet op de achtergrond, zijn de mensen die euthanasie verdienen want die snappen het niet.
wat jij in je broek hebt hangen is verre van blank vriend.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar sla je plank wel mis, ik ben tenslotte boze blanke witte man
Misschien moet ik hem toch eens wassenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
wat jij in je broek hebt hangen is verre van blank vriend.
Oneens.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:58 schreef Monopoly het volgende:
In de KLB SC moet je je muil open trekken. En of het Haags kwartiertje, Danny, Yvonne of weetikveelwie is die je voor je hebt, je zegt hier gewoon wat je wilt. En dat kost je een keer 24 uur ban. Maar je bent jezelf, je blijft jezelf. Je zult nooit een spreekpop van de politiek correcte paupers worden.
True that!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:58 schreef Monopoly het volgende:
In de KLB SC moet je je muil open trekken. En of het Haags kwartiertje, Danny, Yvonne of weetikveelwie is die je voor je hebt, je zegt hier gewoon wat je wilt. En dat kost je een keer 24 uur ban. Maar je bent jezelf, je blijft jezelf. Je zult nooit een spreekpop van de politiek correcte paupers worden.
Nee, maar ik ben een geboren en getogen Rotterdammert. Hier pikken we niet veel bullshit van andere mensen. In een grote stad hebben mensen, volgens mij, sowieso wel een iets grotere muil dan mensen die in een dorp zijn opgegroeid.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alsof jij in de trein met je bezopen kop het toe laat dat een paar over het paard getilde snolletjes jouw vriendin uit het niets voor kankerhoer uitmaken_!
Precies, daarom kregen ze een beetje bier over zich. Verder niets. Ik sla geen vrouwen. Maar een paar druppels bier heb je verdiend als je iemand uit het niets voor kankerhoer uitmaakt.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:05 schreef Mariocash het volgende:
[..]
True that![..]
Nee, maar ik ben een geboren en getogen Rotterdammert. Hier pikken we niet veel bullshit van andere mensen. In een grote stad hebben mensen, volgens mij, sowieso wel een iets grotere muil dan mensen die in een dorp zijn opgegroeid.
Iemand die m’n vriendin voor ‘kankerhoer’ uitscheldt, zou ik inderdaad even op zijn/haar plek zetten.
Regeltjes zijn om er aan te houden, of ze zijn er om te breken wat Mono doet.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:58 schreef Monopoly het volgende:
Ik volg ook de regels maar ga er overheen als het moet. Maar liever niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Regeltjes zijn om er aan te houden, of ze zijn er om te breken wat Mono doet.
In die zin ben ik een brave boy, mono laat z'n ballen openbaar zien.
Ik wil nu mijn pener op zijn schouder leggen
Ik was er zelf niet bij, dus ik kan er eigenlijk ook niet over oordelen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies, daarom kregen ze een beetje bier over zich. Verder niets. Ik sla geen vrouwen. Maar een paar druppels bier heb je verdiend als je iemand uit het niets voor kankerhoer uitmaakt.
Uitdelen is incasseren
Dat hoort erbij, en dat zouden we allemaal doen, ik net zo.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:10 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik was er zelf niet bij, dus ik kan er eigenlijk ook niet over oordelen.
Ik moet het slechts met de verhalen doen die naderhand uitgebreid zijn gedeeld op FOK!.
Dat is eigenlijk ook niet echt chiq. Alle roddels over de meet lagen uitgebreid op tafel. Een aantal mensen heeft blijkbaar flink lopen snitchen.
Ik wil nu mijn pener op zijn schouder leggenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Regeltjes zijn om er aan te houden, of ze zijn er om te breken wat Mono [quote]Op vrijdag 8 maart 2019 01:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Regeltjes zijn om er aan te houden, of ze zijn er om te breken wat Mono doet.
In die zin ben ik een brave boy, mono laat z'n ballen openbaar zien.
Mwhaaa, “hoort erbij”.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat hoort erbij, en dat zouden we allemaal doen, ik net zo.
Daarom, ik zeg ook zoals het is. En ik heb zelf ook wel een vinger in de pap in dit verhaal, daar zal ik ook nooit voor weg lopen.
Over een meet van 2/3 jaar geleden.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:12 schreef Quotidien het volgende:
Waar gaat deze discussie in godsnaam over.
Ik ben ook kritisch als ik acht waar het nodig is, nam ook geen blad voor de mond tijdens het functioneringsgesprek of bij algemene vergaderingen, dan kijkt men ineens op van dat stille ventje die kanonskogels afvuurt.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik volg ook de regels maar ga er overheen als het moet. Maar liever niet.
Ik loop er overigens niet voor weg om het te overtreden om een punt te maken. Ach, honderdduizend liever keer dat, dan nooit wat zeggen en nooit een ban te krijgen.
Vertel vertel.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:13 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Over een meet van 2/3 jaar geleden.
Ja ik ook, maar dat is niet de realiteit. Als Danny morgen iemand op de brommer een mep geeft, dan staat dat ook binnen no time op FOK!. Verre van fraai maar is wel zoals het gaat.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:13 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Mwhaaa, “hoort erbij”.
Ik ben zelf eigenlijk wel een voorstander van: wat buiten FOK! gebeurt, blijft buiten FOK!.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:11 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dat is gewoon wat ik doequote:Hoe dronken was jij, dat je je pen0r uit je broek haalde en op andermans schouder legde?
Nee moira drukt haar immense vagina waar ik met mijn 2 meter in pas over mij heen dus ik ben de komende dagen wel weer zoet om een uitgang te vinden. Maar wanneer ik vrijgezel ben, bel ik jou direct voor homo erotische ervaringen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben ook kritisch als ik acht waar het nodig is, nam ook geen blad voor de mond tijdens het functioneringsgesprek of bij algemene vergaderingen, dan kijkt men ineens op van dat stille ventje die kanonskogels afvuurt.
Fok! zou voor iedereen leuk moeten blijven, al kan het er hard aan toe gaan, het is een beetje geven en nemen, slikken en pikken.
Mono, wil je slikken in mijn pik?
Als Moira vrijgezel is, hoop ik eigenlijk dat je me zou aanbevelen, maar goed, het is een redelijk aanbodquote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee moira drukt haar immense vagina waar ik met mijn 2 meter in pas over mij heen dus ik ben de komende dagen wel weer zoet om een uitgang te vinden. Maar wanneer ik vrijgezel ben, bel ik jou direct voor homo erotische ervaringen.
Als je boven de 25cm uit komt, Arisch bent, het blanke ras boven de rest ziet en een IQ hebt van 120+ dan kan ik je inderdaad een moment geven om kennis te maken. Dan voldoe je aan de minimale eisen. Volgens mij kom je behoorlijk in de buurt dus implementeer dat, en je hebt beet makker.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als Moira vrijgezel is, hoop ik eigenlijk dat je me zou aanbevelen, maar goed, het is een redelijk aanbod
krijg ik pluspunten als ik FvD stem?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je boven de 25cm uit komt, Arisch bent, het blanke ras boven de rest ziet en een IQ hebt van 120+ dan kan ik je inderdaad een moment geven om kennis te maken. Dan voldoe je aan de minimale eisen. Volgens mij kom je behoorlijk in de buurt dus implementeer dat, en je hebt beet makker.
Ik ben om (dat was ik al, maar dat zei ik er niet bij)quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben om (dat was ik al, maar dat zei ik er niet bij)
Oh, als Hiddemeister DBS dingen gaat doen, ga ik voor SP.quote:
Oei, dan ga ik direct naar bedquote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh, als Hiddemeister DBS dingen gaat doen, ga ik voor SP.
De enige linkse partij, waar ik nog sympathie voor heb
Slapen met een lach.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oei, dan ga ik direct naar bed
Blijf op het pad van de democratie vrind. Stem FvD,
FvD krijgt mogelijk mijn stem, alleen om het huidige kabinet te dwarsbomen en vooral het klimaataccoord.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oei, dan ga ik direct naar bed
Blijf op het pad van de democratie vrind. Stem FvD,
Toen de boten van hout waren en de mannen van staal.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:47 schreef Remqo het volgende:
Vroeger gingen er jongeren op uit om mee te helpen met bollen rooien
@:LompeHork
Nu kan men geen jongeren vinden die het willen doen, laat me niet lachen.... of huilen
Toen waren de bierkratten van hout, je moest zuipen om te stokenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:50 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Toen de boten van hout waren en de mannen van staal.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:59 schreef Remqo het volgende:
Maar Mario, je mag opstappen op de renaissance-vloot.
VOC hoezee
Jammer dat de vlag niet kloptquote:
*akkoordquote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
FvD krijgt mogelijk mijn stem, alleen om het huidige kabinet te dwarsbomen en vooral het klimaataccoord.
Maar er speelt meer dan het klimaat, SP stemt wel voor, maar is eurokritisch en is ook niet blij dat Roegaren werk overnemen van Henkies die werkeloos in hun tuinstoeltjes met een traan op hun wangen en nog te horen dat ze lui zijn.
Flikker toch op, Henk wil wel werken maar komt niet aan de bak
Waarvan aktequote:
Jezus ik las t eerst alsof je t ermee eens was. Had de asterisk niet gezienquote:
Henk wil niet werken, want zijn uitkering is even hoog als een salaris op zijn niveau.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
FvD krijgt mogelijk mijn stem, alleen om het huidige kabinet te dwarsbomen en vooral het klimaataccoord.
Maar er speelt meer dan het klimaat, SP stemt wel voor, maar is eurokritisch en is ook niet blij dat Roegaren werk overnemen van Henkies die werkeloos in hun tuinstoeltjes met een traan op hun wangen en nog te horen dat ze lui zijn.
Flikker toch op, Henk wil wel werken maar komt niet aan de bak
Mono, ik twijfel of ik Forum moet stemmen straks.quote:
Op de lange termijn zijn we toch doodquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mono, ik twijfel of ik Forum moet stemmen straks.
Kun je mij overhalen mbt de Groene standpunten?
1000 miljard uitgeven voor 0.0007 minder graden opwarming over 20 jaar. In de meest gunstige gevallen vanuit de cijfers die de indieners van het concept klimaat akkoord hebben ingediend.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mono, ik twijfel of ik Forum moet stemmen straks.
Kun je mij overhalen mbt de Groene standpunten?
Nog maar de zwijgen over het geld dat de regering eraan wil besteden.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:14 schreef Monopoly het volgende:
Alle Co2 uitstoot die wij over 20 jaar moeten weggewerkt hebben, is evenveel als China op dit moment in 5 dagen uitstoot.
Exact.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nog maar de zwijgen over het geld dat de regering eraan wil besteden.
We mogen als Nederland er echt wel wat aan doen, ookal is de impact heel klein. Zoveel dingen die eigenlijk niet direct geld kosten. Zoals bijvoorbeeld geld vragen voor plastictasjes etc.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Exact.
Als je de kosten tegenover de baten zet is het ridicuul.
Ik denk dat als je al zoveel geld moet uitgeven, dat er absoluut betere manieren zijn.
Precies. Niets doen is laf. Maar 1000 miljard uitgeven met zulk weinig resultaat is het andere uiterste.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
We mogen als Nederland er echt wel wat aan doen, ookal is de impact heel klein. Zoveel dingen die eigenlijk niet direct geld kosten. Zoals bijvoorbeeld geld vragen voor plastictasjes etc.
Welnee joh. Overdreven gedoe allemaal.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
We mogen als Nederland er echt wel wat aan doen, ookal is de impact heel klein. Zoveel dingen die eigenlijk niet direct geld kosten. Zoals bijvoorbeeld geld vragen voor plastictasjes etc.
Haagsequote:
Ik ben eenzaam en 61 jaarquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat jij nog een vrouw en kind hebt.
En jij?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat jij nog een vrouw en kind hebt.
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik mijn laatste twee notes bekijk ben jij de nep Hagenees
Niet alleen september hoor hahaquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet je in september jarig zijn.
hahahaquote:
Terecht hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |