Precies, daarom kregen ze een beetje bier over zich. Verder niets. Ik sla geen vrouwen. Maar een paar druppels bier heb je verdiend als je iemand uit het niets voor kankerhoer uitmaakt.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:05 schreef Mariocash het volgende:
[..]
True that![..]
Nee, maar ik ben een geboren en getogen Rotterdammert. Hier pikken we niet veel bullshit van andere mensen. In een grote stad hebben mensen, volgens mij, sowieso wel een iets grotere muil dan mensen die in een dorp zijn opgegroeid.
Iemand die m’n vriendin voor ‘kankerhoer’ uitscheldt, zou ik inderdaad even op zijn/haar plek zetten.
Regeltjes zijn om er aan te houden, of ze zijn er om te breken wat Mono doet.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:58 schreef Monopoly het volgende:
In de KLB SC moet je je muil open trekken. En of het Haags kwartiertje, Danny, Yvonne of weetikveelwie is die je voor je hebt, je zegt hier gewoon wat je wilt. En dat kost je een keer 24 uur ban. Maar je bent jezelf, je blijft jezelf. Je zult nooit een spreekpop van de politiek correcte paupers worden.
Ik volg ook de regels maar ga er overheen als het moet. Maar liever niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Regeltjes zijn om er aan te houden, of ze zijn er om te breken wat Mono doet.
In die zin ben ik een brave boy, mono laat z'n ballen openbaar zien.
Ik wil nu mijn pener op zijn schouder leggen
Ik was er zelf niet bij, dus ik kan er eigenlijk ook niet over oordelen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies, daarom kregen ze een beetje bier over zich. Verder niets. Ik sla geen vrouwen. Maar een paar druppels bier heb je verdiend als je iemand uit het niets voor kankerhoer uitmaakt.
Uitdelen is incasseren
Dat hoort erbij, en dat zouden we allemaal doen, ik net zo.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:10 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik was er zelf niet bij, dus ik kan er eigenlijk ook niet over oordelen.
Ik moet het slechts met de verhalen doen die naderhand uitgebreid zijn gedeeld op FOK!.
Dat is eigenlijk ook niet echt chiq. Alle roddels over de meet lagen uitgebreid op tafel. Een aantal mensen heeft blijkbaar flink lopen snitchen.
Ik wil nu mijn pener op zijn schouder leggenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Regeltjes zijn om er aan te houden, of ze zijn er om te breken wat Mono [quote]Op vrijdag 8 maart 2019 01:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Regeltjes zijn om er aan te houden, of ze zijn er om te breken wat Mono doet.
In die zin ben ik een brave boy, mono laat z'n ballen openbaar zien.
Mwhaaa, “hoort erbij”.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat hoort erbij, en dat zouden we allemaal doen, ik net zo.
Daarom, ik zeg ook zoals het is. En ik heb zelf ook wel een vinger in de pap in dit verhaal, daar zal ik ook nooit voor weg lopen.
Over een meet van 2/3 jaar geleden.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:12 schreef Quotidien het volgende:
Waar gaat deze discussie in godsnaam over.
Ik ben ook kritisch als ik acht waar het nodig is, nam ook geen blad voor de mond tijdens het functioneringsgesprek of bij algemene vergaderingen, dan kijkt men ineens op van dat stille ventje die kanonskogels afvuurt.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik volg ook de regels maar ga er overheen als het moet. Maar liever niet.
Ik loop er overigens niet voor weg om het te overtreden om een punt te maken. Ach, honderdduizend liever keer dat, dan nooit wat zeggen en nooit een ban te krijgen.
Vertel vertel.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:13 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Over een meet van 2/3 jaar geleden.
Ja ik ook, maar dat is niet de realiteit. Als Danny morgen iemand op de brommer een mep geeft, dan staat dat ook binnen no time op FOK!. Verre van fraai maar is wel zoals het gaat.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:13 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Mwhaaa, “hoort erbij”.
Ik ben zelf eigenlijk wel een voorstander van: wat buiten FOK! gebeurt, blijft buiten FOK!.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:11 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dat is gewoon wat ik doequote:Hoe dronken was jij, dat je je pen0r uit je broek haalde en op andermans schouder legde?
Nee moira drukt haar immense vagina waar ik met mijn 2 meter in pas over mij heen dus ik ben de komende dagen wel weer zoet om een uitgang te vinden. Maar wanneer ik vrijgezel ben, bel ik jou direct voor homo erotische ervaringen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben ook kritisch als ik acht waar het nodig is, nam ook geen blad voor de mond tijdens het functioneringsgesprek of bij algemene vergaderingen, dan kijkt men ineens op van dat stille ventje die kanonskogels afvuurt.
Fok! zou voor iedereen leuk moeten blijven, al kan het er hard aan toe gaan, het is een beetje geven en nemen, slikken en pikken.
Mono, wil je slikken in mijn pik?
Als Moira vrijgezel is, hoop ik eigenlijk dat je me zou aanbevelen, maar goed, het is een redelijk aanbodquote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee moira drukt haar immense vagina waar ik met mijn 2 meter in pas over mij heen dus ik ben de komende dagen wel weer zoet om een uitgang te vinden. Maar wanneer ik vrijgezel ben, bel ik jou direct voor homo erotische ervaringen.
Als je boven de 25cm uit komt, Arisch bent, het blanke ras boven de rest ziet en een IQ hebt van 120+ dan kan ik je inderdaad een moment geven om kennis te maken. Dan voldoe je aan de minimale eisen. Volgens mij kom je behoorlijk in de buurt dus implementeer dat, en je hebt beet makker.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als Moira vrijgezel is, hoop ik eigenlijk dat je me zou aanbevelen, maar goed, het is een redelijk aanbod
krijg ik pluspunten als ik FvD stem?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je boven de 25cm uit komt, Arisch bent, het blanke ras boven de rest ziet en een IQ hebt van 120+ dan kan ik je inderdaad een moment geven om kennis te maken. Dan voldoe je aan de minimale eisen. Volgens mij kom je behoorlijk in de buurt dus implementeer dat, en je hebt beet makker.
Ik ben om (dat was ik al, maar dat zei ik er niet bij)quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben om (dat was ik al, maar dat zei ik er niet bij)
Oh, als Hiddemeister DBS dingen gaat doen, ga ik voor SP.quote:
Oei, dan ga ik direct naar bedquote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh, als Hiddemeister DBS dingen gaat doen, ga ik voor SP.
De enige linkse partij, waar ik nog sympathie voor heb
Slapen met een lach.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oei, dan ga ik direct naar bed
Blijf op het pad van de democratie vrind. Stem FvD,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |