FvD krijgt mogelijk mijn stem, alleen om het huidige kabinet te dwarsbomen en vooral het klimaataccoord.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oei, dan ga ik direct naar bed
Blijf op het pad van de democratie vrind. Stem FvD,
Toen de boten van hout waren en de mannen van staal.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:47 schreef Remqo het volgende:
Vroeger gingen er jongeren op uit om mee te helpen met bollen rooien
@:LompeHork
Nu kan men geen jongeren vinden die het willen doen, laat me niet lachen.... of huilen
Toen waren de bierkratten van hout, je moest zuipen om te stokenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:50 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Toen de boten van hout waren en de mannen van staal.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:59 schreef Remqo het volgende:
Maar Mario, je mag opstappen op de renaissance-vloot.
VOC hoezee
Jammer dat de vlag niet kloptquote:
*akkoordquote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
FvD krijgt mogelijk mijn stem, alleen om het huidige kabinet te dwarsbomen en vooral het klimaataccoord.
Maar er speelt meer dan het klimaat, SP stemt wel voor, maar is eurokritisch en is ook niet blij dat Roegaren werk overnemen van Henkies die werkeloos in hun tuinstoeltjes met een traan op hun wangen en nog te horen dat ze lui zijn.
Flikker toch op, Henk wil wel werken maar komt niet aan de bak
Waarvan aktequote:
Jezus ik las t eerst alsof je t ermee eens was. Had de asterisk niet gezienquote:
Henk wil niet werken, want zijn uitkering is even hoog als een salaris op zijn niveau.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 01:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
FvD krijgt mogelijk mijn stem, alleen om het huidige kabinet te dwarsbomen en vooral het klimaataccoord.
Maar er speelt meer dan het klimaat, SP stemt wel voor, maar is eurokritisch en is ook niet blij dat Roegaren werk overnemen van Henkies die werkeloos in hun tuinstoeltjes met een traan op hun wangen en nog te horen dat ze lui zijn.
Flikker toch op, Henk wil wel werken maar komt niet aan de bak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |