Ik weeg maar 60 kilo, geen 160quote:
Met 160 kilo val je harder door een mand dan met 60 kiloquote:
Nee, 1,75quote:
En 10 jaar terug tikte ik de 100 kilo aanquote:
Ga een beetje liften, brada.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
En 10 jaar terug tikte ik de 100 kilo aan
Als ik met m'n duim moet zwaaien langs de snelweg, kan ik net zo goed een rukmarathon houden om een arm te trainenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:02 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ga een beetje liften, brada.
Gewoon een kilootje of 80 bij een acceptabel vetpercentage.
Met 60 kg bij 1m75 ben je wel heel erg een skinny manlet.
Een goede fapbeurt is niet afdoende.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ik met m'n duim moet zwaaien langs de snelweg, kan ik net zo goed een rukmarathon houden om een arm te trainen
Dat heb ik toen ook een poosje gedaan, maar het ging me na een tijdje ook tegenstaan.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:08 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Een goede fapbeurt is niet afdoende.
Ga een beetje ijzer smijten.
[ afbeelding ]
Sporten is wel goed voor je. Niet alleen voor het lichaam, maar ook voor de geest.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat heb ik toen ook een poosje gedaan, maar het ging me na een tijdje ook tegenstaan.
Ben ook niet echt een sportmens, kijk het ook niet, wel een Mooiweer fietser op m'n opoefiets
Ik ga sws weer een plons wagen, ook omdat m'n vriendin het leuk vind.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:14 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Sporten is wel goed voor je. Niet alleen voor het lichaam, maar ook voor de geest.
Het betekent ook niet dat je per krachttraining moet doen in de sportschool. Je kan ook zwemmen, basketballen, badmintonnen, korfballen, voetballen, hockeyen, hardlopen etc.
Er is vast wel iets wat bij je past.
Goed zo.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ga sws weer een plons wagen, ook omdat m'n vriendin het leuk vind.
Voordeel is dat je met zwemmen alle spieren in beweging trekt
Het verschil is dat ik het Tikibad leuker vind dan baantjes zwemmenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:21 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Goed zo.
Gewoon beginnen. Als je eenmaal in het ritme zit, dan wordt het dagelijkse routine en kost het je amper moeite meer om te gaan.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:25 schreef Kopjechino het volgende:
Waarom zit ik naar een telsell programma te kijken, waarom vraag ik me af of de kip echt zo juicy is van binnen en crispy aan de buitenkant?
Wissel het af?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik het Tikibad leuker vind dan baantjes zwemmen
Zo vaak ga ik niet mee, maar vrijzwemmen is wel leuk, ik pak wel een glijbaan of een werptouw terwijl zij baantjes zwemtquote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:29 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Wissel het af?
De ene keer in het Tikibad en de andere keer gewoon baantjes trekken als Pieter van den Hoogenband.
Pieter Baan Centrum?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:29 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Wissel het af?
De ene keer in het Tikibad en de andere keer gewoon baantjes trekken als Pieter van den Hoogenband.
Zolang je maar beweegt.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 00:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo vaak ga ik niet mee, maar vrijzwemmen is wel leuk, ik pak wel een glijbaan of een werptouw terwijl zij baantjes zwemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |