Er zijn ergere manieren om langzaam te sterven.quote:
Said no frog ever.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn ergere manieren om langzaam te sterven.
Die zitten dan meestal in een pan, niet in bad. Zou dat verschil maken?quote:
Ziek zijn is voor watjes.quote:
Toch knap dat ze dan alsnog het minst uitstoten.quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:03 schreef Lospedrosa het volgende:
@:chia
https://www.nhnieuws.nl/n(...)tie-voor-het-klimaat
Hier net voorbijquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:08 schreef Kopjechino het volgende:
Het wordt hier opeens heel donker, ik denk dat het zo gaat regenen
Hmm en nu komt het mijn kant op dus. Fijnquote:
De gesloten cavia-liehebbersgroep op Facebook?quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:29 schreef Halimede het volgende:
2 uur geleden voor iets aangemeld, de mensen die werden afgewezen werden dat binnen een uur en ik ben super ongeduldig. Had liever dat ik binnen een uur werd afgewezen dan wachten
Nee, iets wat werk gerelateerd isquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De gesloten cavia-liehebbersgroep op Facebook?
Ik begrijp dat je niet met cavia's werkt.quote:
Dat kloptquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je niet met cavia's werkt.
Deze vrouwquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:33 schreef CherryLips het volgende:
https://www.thebestsocial(...)hA4OhOLMf3C2nEpINB_Q
Zal ik vragen of je het inhoudelijk wat meer wil toelichten of doe je het gewoon uit jezelf?quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:34 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dat klopthet heeft ook niet zo zeer te maken met werk wat ik nu doe, maar wat ik heb gedaan
Op een stint zetten bij een spoorwegovergang.quote:
Stripper clownquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik vragen of je het inhoudelijk wat meer wil toelichten of doe je het gewoon uit jezelf?
quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Zou die bestuurder gevaccineerd zijn geweest?quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Op een stint zetten bij een spoorwegovergang.
Beetje opgewonden nu.quote:
In één keer nóg wat warmer in mijn bad.quote:
Pics van jou in je stripperclownkostuum.quote:
Ik heb wel wat curves hoor. Alleen niet aan de bovenkantquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij was toch als een bezem met een pruik?
[ afbeelding ]
Alleen voor $$$quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pics van jou in je stripperclownkostuum.
Ze is een fitgirl?quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij was toch als een bezem met een pruik?
[ afbeelding ]
Stuur maar een Tikkie.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:44 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik heb wel wat curves hoor. Alleen niet aan de bovenkant
quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:46 schreef Halimede het volgende:
[..]
Okee, you called me out on my bullshit
Zo'n peervormige vrouwquote:
Fruitgirl, scheelt maar drie letters van fitgirl.quote:
fatgirl maar 1, ik zie je punt niet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fruitgirl, scheelt maar drie letters van fitgirl.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
fatgirl maar 1, ik zie je punt niet.
Peer is puur dat in verhouding de heupen meer volume hebben dan taille en borst.quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bij een peer heb ik meer obesitaspoffertjespanheupen beeld voor me.
Gun ons onze horrorbeeldenquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Peer is puur dat in verhouding de heupen meer volume hebben dan taille en borst.
Daar heb ik geen last vanquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bij een peer heb ik meer obesitaspoffertjespanheupen beeld voor me.
haha Chia is een Ria.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik gun Ria's niet het patent op die term.
Doe nog maar een Tikkie dan...quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:01 schreef Halimede het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last vanben gewoon slank, maar heb wat bredere heupen en weinig tiet. Ook een mooie smalle taille
Voor dit soort mensen moeten ze de naam gewoon wijzigen naar: "prikje tegen doodgaan"quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:33 schreef CherryLips het volgende:
VERDOMME FOTOS DAN!quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:01 schreef Halimede het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last vanben gewoon slank, maar heb wat bredere heupen en weinig tiet. Ook een mooie smalle taille
Jezusquote:Door mijn gastric bypass van 8j geleden is het moeilijk om gewone frieten te eten maar door de airfryer kan ik er weer eten en wat meer zonder een opgeblazen, zwaar gevoel te hebben. Laat die friet party's maar komen, ik ben er klaar voor!
quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:21 schreef Elvi het volgende:
Als je iets voorbij zag vliegen in Rotterdam; dan was ik dat in m'n auto![]()
Met allemaal pluisjes erachteraan van m'n vest. Kutding
Wel tof om dan buiten te gaan staan met een honkbalknuppel.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:19 schreef HostiMeister het volgende:
Soow, komt me hier toch echt ff met bakken naar beneden. Hagel groter dan basketballs.
Sorry, ik doe de solonaise, want dan ben ik zo goed als jarig.quote:
Wanneer ben je jarig dan?quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sorry, ik doe de solonaise, want dan ben ik zo goed als jarig.
Onzinquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:24 schreef CherryLips het volgende:
Heb ik dit nodig? Nee.
Wil ik het? Ja.
Waarom? Geen idee.
https://www.blokker.nl/p/(...)218-10-grijs/1894825
De 18e. Vier het altijd in de Irisch Pub op de 17e, want dan is het St. Patricksday. Dus dan ben ik niet helemaal alleen.quote:
Irish!quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De 18e. Vier het altijd in de Irisch Pub op de 17e, want dan is het St. Patricksday. Dus dan ben ik niet helemaal alleen.
Twee tientjes.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:33 schreef Allures het volgende:
Ik he een airfryer maar gebruik echt nooooit
Kerstboom al gezet?quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Godsamme ik dacht "huh dat is toch pas in maart"
Ik leef nog in november
Je kan het ook gewoon met ons vierenquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De 18e. Vier het altijd in de Irisch Pub op de 17e, want dan is het St. Patricksday. Dus dan ben ik niet helemaal alleen.
Hier duwen ze ook 2 keer per maand zo’n folder binnen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Makelaar aan de deur met de vraag of ik zin heb om mijn huis te verkopen, begint wel steeds vervelender te worden
Die folders gooi ik meteen weg; maar nu moest ik naar de voordeur toe lopen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hier duwen ze ook 2 keer per maand zo’n folder binnen.
Eentje durft zich zelfs mijn wijkmakelaar te noemen...nog ff en terroriseren elkaar alsof het glazenwassers zijn.
Wat flauw van je weer, die man moet ook verdienen, je kunt toch wel gewoon je huis verkopen?quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die folders gooi ik meteen weg; maar nu moest ik naar de voordeur toe lopen.
Dan bel ik hem zelf wel op. Alleen ga ik die makelaar niet meer bellen omdat ik geen zin heb in dit soort onzin.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat flauw van je weer, die man moet ook verdienen, je kunt toch wel gewoon je huis verkopen?
Ik zag even alleen de titel en moest aan dat carnavalsnummer denken. Wat een kutnummer is dat zegquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sorry, ik doe de solonaise, want dan ben ik zo goed als jarig.
quote:
quote:
Wel een bucket list dingetje voor mij ja.quote:
Rond half 6 ja. Had best nog langer mogen duren. Het was een goed bad.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
O nee, ik gok zo dat jij er alweer uuuuren uit bent
Ik vind n bad vaak net te klein voor twee personen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel een bucket list dingetje voor mij ja.
Mijne ook nu.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rond half 6 ja. Had best nog langer mogen duren. Het was een goed bad.
Eens, al heb ik meermaals in baden mogen vertoeven die groot genoeg zijn voor twee. Het kán dus wel.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind n bad vaak net te klein voor twee personen.
Dat is waar. Ik heb er ook weleens in gezeten.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens, al heb ik meermaals in baden mogen vertoeven die groot genoeg zijn voor twee. Het kán dus wel.
Het klinkt ook niet als een goed idee, vind ik.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:20 schreef ArTiC het volgende:
Seks in bad is net als seks onder de douche, het klinkt als een goed idee maar dat is het niet
Beetje opgeilen en alle gleufjes wassen en daarna verder in bed is toch primaquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:20 schreef ArTiC het volgende:
Seks in bad is net als seks onder de douche, het klinkt als een goed idee maar dat is het niet
Een waardeloze klus, alle voegen uitbaggeren.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Beetje opgeilen en alle gleufjes wassen en daarna verder in bed is toch prima
Kitresten eruit schrapenquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een waardeloze klus, alle voegen uitbaggeren.
Met een beetje pech nog van de vorige gebruiker.quote:
We? Jij en je vriendin?quote:
Met jezelf spelen huehuehuequote:Op donderdag 7 maart 2019 19:56 schreef Kopjechino het volgende:
Heb zin om een spelletje te spelen maar niemand hier thuis wil meedoen![]()
The Sims it is, de goede oude tijden herleven
Waar woon je?quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:56 schreef Kopjechino het volgende:
Heb zin om een spelletje te spelen maar niemand hier thuis wil meedoen![]()
The Sims it is, de goede oude tijden herleven
Vast te ver weg voor Faxie.quote:
Seks onder de douche was ik nooit fan van, maar laatst toch wel een leuke ervaring mee gehad. Twee douchekoppen maken het wel wat minder koudquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:20 schreef ArTiC het volgende:
Klimaatverwoester met je dubbele douchekopquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:19 schreef Halimede het volgende:
[..]
Seks onder de douche was ik nooit fan van, maar laatst toch wel een leuke ervaring mee gehad. Twee douchekoppen maken het wel wat minder koud
Waterbesparende douchekop vast.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Klimaatverwoester met je dubbele douchekop
Die vrijpartij was wel een klimaatverwoesting waardquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Klimaatverwoester met je dubbele douchekop
Wauwquote:
Ergens in Nederlandquote:
Gaat je niks aanquote:
Hilarisch.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wauw[..]
Ergens in Nederland[..]
Gaat je niks aan
Die heb ik al uitgespeeld, eindbaas verslagen allesquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:24 schreef ArTiC het volgende:
Die heb ik al uitgespeeld, eindbaas verslagen alles
Gewoon nog een keerquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die heb ik al uitgespeeld, eindbaas verslagen alles
Speedrun?quote:
En je had nog wel een dag vrij vandaag, of toch niet meer?quote:
Nee die kreeg ik niet, maar ben na m'n werk gelijk door gegaan naar het water.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En je had nog wel een dag vrij vandaag, of toch niet meer?
Ah oké, dat is wel fijn. Word maar snel weer vrolijkquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee die kreeg ik niet, maar ben na m'n werk gelijk door gegaan naar het water.
Ja zal morgen wel weer in orde zijnquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ah oké, dat is wel fijn. Word maar snel weer vrolijk
Wat?quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar de bulten net onder m'n ribben beginnen irritant uit te steken
Kritische zakspanning slaat naar binnenquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lijkt alsof de buikspieren maar op 1 plek willen groeien
quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:20 schreef Faxie het volgende:
Lijkt alsof de buikspieren maar op 1 plek willen groeien
Wellichtquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kritische zakspanning slaat naar binnen
0 te weinig zo te zien.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben met m'n facturen bezig en heb ergens een tikfout of formulefout gemaakt in Excel want het is een bedrag van 26.000
Premiumgirl ben je ookquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben met m'n facturen bezig en heb ergens een tikfout of formulefout gemaakt in Excel want het is een bedrag van 26.000
Je bent het waard.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bwuh had ergens per ongeluk het aantal woorden ingevoerd ipv de woordprijs. Auch.
Een sponsorquote:
Gadverdamme vrijen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:22 schreef Halimede het volgende:
[..]
Die vrijpartij was wel een klimaatverwoesting waard
quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:22 schreef Halimede het volgende:
[..]
Die vrijpartij was wel een klimaatverwoesting waard
Allemaal <60kg?quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:48 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)doet_pump_it_up.html
poeh.
Dit is niet het Tina forum hèquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wauw[..]
Ergens in Nederland[..]
Gaat je niks aan
Maakt niet uit, je leert snel Vd andere dames hoe je als geile sloerie te gedragen.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je leert snel Vd andere dames hoe je als geile sloerie te gedragen.
Nah, ik zal me inhoudenquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je leert snel Vd andere dames hoe je als geile sloerie te gedragen.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar onder de douche vind ik ook vaak best goed. Hou wel van staand en ook anaal is zo goed te doen. En goede grip op de tities.
Kan je daar wel bij dan? Ik kan me voorstellen dat het moeilijk gaat worden bij de tieten te komen als je korte armpjes hebt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar onder de douche vind ik ook vaak best goed. Hou wel van staand en ook anaal is zo goed te doen. En goede grip op de tities.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:45 schreef Halimede het volgende:
[..]
Kan je daar wel bij dan? Ik kan me voorstellen dat het moeilijk gaat worden bij de tieten te komen als je korte armpjes hebt.
quote:
Yo.quote:
Ik kan je blijven quotenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 06:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Partijtje kut geslapen, de tering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi jijquote:Op vrijdag 8 maart 2019 07:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Een hele goedemorgen, bijna weekend![]()
Neuh, drink wel wat andersquote:
Een en al bedroevendheid daarbuiten, dus lekker dicht laten.quote:
Dat is De Wereld. Dat ben ik inmiddels wel gewend.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een en al bedroevendheid daarbuiten, dus lekker dicht laten.
Hier ook. Hele week al bagger hierquote:Op vrijdag 8 maart 2019 06:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Partijtje kut geslapen, de tering
Dan zit ik al te sturenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:18 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zit al een paar weken op zomertijd geloof ik, bijna elk dag rond 5:45 wakker
Rond die tijd ram ik op snooze.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:18 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zit al een paar weken op zomertijd geloof ik, bijna elk dag rond 5:45 wakker
7:15 als ik thuis werk, 6:15 als ik naar kantoor moet.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:28 schreef STING het volgende:
M'n wekker gaat pas om 7:00
5 in de klok vind ik sowieso niet kunnen, 6 gaat nog wel evt.
Yv!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:46 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik kom jullie lastig vallen. Entertain mij a.u.b.
Vraag maar aan STING.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:46 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik kom jullie lastig vallen. Entertain mij a.u.b.
Ik kan die arme man toch niet op zijn werk blijven lastig vallen. Dat is niet netjes.quote:
En wij werken zeker niet?!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kan die arme man toch niet op zijn werk blijven lastig vallen. Dat is niet netjes.
Daarvoor heb ik jullie hoop ik.
Check. Hier ook grote bak voor me.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja eigenlijk wel: thee. Anders heeft het leven toch geen zin.
Dan ga jij toch ook werken?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kan die arme man toch niet op zijn werk blijven lastig vallen. Dat is niet netjes.
Daarvoor heb ik jullie hoop ik.
Ik heb geen wc tot m'n beschikking (zijn ermee aan het werk) dus alleen vanochtend maar 1 kopje genomen. Nu zin in thee maar ik durf nietquote:
En dit Yv! Emancipatie allemaal goed en wel, totdat het te moeilijk wordt zekerquote:
Gewoon tegen een boom gaan. Het is toch internationale vrouwendag? Dan mag dat.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb geen wc tot m'n beschikking (zijn ermee aan het werk) dus alleen vanochtend maar 1 kopje genomen. Nu zin in thee maar ik durf niet
Dit zijn wel de ideeën waar ik wat aan hebquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon tegen een boom gaan. Het is toch internationale vrouwendag? Dan mag dat.
Zoals het hoortquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daar doe ik het voor natuurlijk. Voor jullie en niet voor mij
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:56 schreef ElDinosaur het volgende:
lol, date zou gister langskomen maar dat werd half 9 ipv half 7. Aangegeven dan maar te wachten tot zaterdag aangezien we dan al afgesproken hadden. Behalve "Ok" niks meer gehoord.
[ afbeelding ]
Zit ik al sinds november/decemberquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Las ik nou een tijdje terug iets over dat je in Nieuwegein zit? En dan app je niet eens even?
Je was okay.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:56 schreef ElDinosaur het volgende:
lol, date zou gister langskomen maar dat werd half 9 ipv half 7. Aangegeven dan maar te wachten tot zaterdag aangezien we dan al afgesproken hadden. Behalve "Ok" niks meer gehoord.
[ afbeelding ]
Dumpen, dit wordt niks meer.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb inmiddels WhatsAppquote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zit ik al sinds november/decemberEn al genoeg keren gezegd hier
En jij deed toch niet aan appen?
[ afbeelding ]
Waar ik zit? Achter het NBC-gebouw. En zoals het er nu voor staat nog tot eind mei.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels WhatsApp![]()
En ik ben hier niet meer zo vaak. Tot wanneer zit je daar nog?
Woensdag nog in Nieuwegein geweest. Welke deel zit je ergens?
[ afbeelding ]
Oh dat is vlakbijquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waar ik zit? Achter het NBC-gebouw. En zoals het er nu voor staat nog tot eind mei.
Daar sta je dan met je hard-to-get. Had maar gewoon verkering gevraagd.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was vrijdag nog in Utrecht!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels WhatsApp![]()
En ik ben hier niet meer zo vaak. Tot wanneer zit je daar nog?
Woensdag nog in Nieuwegein geweest. Welke deel zit je ergens?
Wellicht eens kijken idd.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh dat is vlakbijDan kunnen we weer een keer wat afspreken
Die arme jongen helemaal in de stress, en nog extra pijnlijk dat hier geen sneeuw ligt om in te poepen als ontspanning en dan ga jij hem uitlachenquote:
Poepen op zn Vlaams?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die arme jongen helemaal in de stress, en nog extra pijnlijk dat hier geen sneeuw ligt om in te poepen als ontspanning en dan ga jij hem uitlachen
Hoi jijquote:
Tof! Ik heb thee!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oeh. Dan kunnen wij ook wel weer eens afspreken
Stress? niet echt.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die arme jongen helemaal in de stress, en nog extra pijnlijk dat hier geen sneeuw ligt om in te poepen als ontspanning en dan ga jij hem uitlachen
Gevaarlijke dieren moet je voorzichtig benaderen.quote:
True that.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gevaarlijke dieren moet je voorzichtig benaderen.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Wil TaMieke en Fem niet voor de voeten lopen natuurlijk
Ook dat!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar heb je ook een wc is op het moment de betere vraag
quote:
Ok, twee dagen straf in de berging voor jouquote:
Oeh dat begint wel aantrekkelijk te klinken nuquote:
Oeh, dat wordt verhuizen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oeh dat begint wel aantrekkelijk te klinken nu![]()
Ik hoorde net beide monteurs in koor 'sh*t' zeggen.. ik durf inmiddels niet meer te gaan kijken
Toepasselijk wel.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik hoorde net beide monteurs in koor 'sh*t' zeggen.. ik durf inmiddels niet meer te gaan kijken
Ingestudeerd zodat het meerwerk dat in rekening wordt gebracht niet als verrassing komt.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mannenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik mag niet uit zn berging![]()
Enthousiasme is allang weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |