Er zijn ergere manieren om langzaam te sterven.quote:
Said no frog ever.quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn ergere manieren om langzaam te sterven.
Die zitten dan meestal in een pan, niet in bad. Zou dat verschil maken?quote:
Ziek zijn is voor watjes.quote:
Toch knap dat ze dan alsnog het minst uitstoten.quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:03 schreef Lospedrosa het volgende:
@:chia
https://www.nhnieuws.nl/n(...)tie-voor-het-klimaat
Hier net voorbijquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:08 schreef Kopjechino het volgende:
Het wordt hier opeens heel donker, ik denk dat het zo gaat regenen
Hmm en nu komt het mijn kant op dus. Fijnquote:
De gesloten cavia-liehebbersgroep op Facebook?quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:29 schreef Halimede het volgende:
2 uur geleden voor iets aangemeld, de mensen die werden afgewezen werden dat binnen een uur en ik ben super ongeduldig. Had liever dat ik binnen een uur werd afgewezen dan wachten
Nee, iets wat werk gerelateerd isquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De gesloten cavia-liehebbersgroep op Facebook?
Ik begrijp dat je niet met cavia's werkt.quote:
Dat kloptquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je niet met cavia's werkt.
Deze vrouwquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:33 schreef CherryLips het volgende:
https://www.thebestsocial(...)hA4OhOLMf3C2nEpINB_Q
Zal ik vragen of je het inhoudelijk wat meer wil toelichten of doe je het gewoon uit jezelf?quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:34 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dat klopthet heeft ook niet zo zeer te maken met werk wat ik nu doe, maar wat ik heb gedaan
Op een stint zetten bij een spoorwegovergang.quote:
Stripper clownquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik vragen of je het inhoudelijk wat meer wil toelichten of doe je het gewoon uit jezelf?
quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Zou die bestuurder gevaccineerd zijn geweest?quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Op een stint zetten bij een spoorwegovergang.
Beetje opgewonden nu.quote:
In één keer nóg wat warmer in mijn bad.quote:
Pics van jou in je stripperclownkostuum.quote:
Ik heb wel wat curves hoor. Alleen niet aan de bovenkantquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij was toch als een bezem met een pruik?
[ afbeelding ]
Alleen voor $$$quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pics van jou in je stripperclownkostuum.
Ze is een fitgirl?quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij was toch als een bezem met een pruik?
[ afbeelding ]
Stuur maar een Tikkie.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:44 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik heb wel wat curves hoor. Alleen niet aan de bovenkant
quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:46 schreef Halimede het volgende:
[..]
Okee, you called me out on my bullshit
Zo'n peervormige vrouwquote:
Fruitgirl, scheelt maar drie letters van fitgirl.quote:
fatgirl maar 1, ik zie je punt niet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fruitgirl, scheelt maar drie letters van fitgirl.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
fatgirl maar 1, ik zie je punt niet.
Peer is puur dat in verhouding de heupen meer volume hebben dan taille en borst.quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bij een peer heb ik meer obesitaspoffertjespanheupen beeld voor me.
Gun ons onze horrorbeeldenquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Peer is puur dat in verhouding de heupen meer volume hebben dan taille en borst.
Daar heb ik geen last vanquote:Op donderdag 7 maart 2019 16:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bij een peer heb ik meer obesitaspoffertjespanheupen beeld voor me.
haha Chia is een Ria.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik gun Ria's niet het patent op die term.
Doe nog maar een Tikkie dan...quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:01 schreef Halimede het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last vanben gewoon slank, maar heb wat bredere heupen en weinig tiet. Ook een mooie smalle taille
Voor dit soort mensen moeten ze de naam gewoon wijzigen naar: "prikje tegen doodgaan"quote:Op donderdag 7 maart 2019 16:33 schreef CherryLips het volgende:
VERDOMME FOTOS DAN!quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:01 schreef Halimede het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last vanben gewoon slank, maar heb wat bredere heupen en weinig tiet. Ook een mooie smalle taille
Jezusquote:Door mijn gastric bypass van 8j geleden is het moeilijk om gewone frieten te eten maar door de airfryer kan ik er weer eten en wat meer zonder een opgeblazen, zwaar gevoel te hebben. Laat die friet party's maar komen, ik ben er klaar voor!
quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:21 schreef Elvi het volgende:
Als je iets voorbij zag vliegen in Rotterdam; dan was ik dat in m'n auto![]()
Met allemaal pluisjes erachteraan van m'n vest. Kutding
Wel tof om dan buiten te gaan staan met een honkbalknuppel.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:19 schreef HostiMeister het volgende:
Soow, komt me hier toch echt ff met bakken naar beneden. Hagel groter dan basketballs.
Sorry, ik doe de solonaise, want dan ben ik zo goed als jarig.quote:
Wanneer ben je jarig dan?quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sorry, ik doe de solonaise, want dan ben ik zo goed als jarig.
Onzinquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:24 schreef CherryLips het volgende:
Heb ik dit nodig? Nee.
Wil ik het? Ja.
Waarom? Geen idee.
https://www.blokker.nl/p/(...)218-10-grijs/1894825
De 18e. Vier het altijd in de Irisch Pub op de 17e, want dan is het St. Patricksday. Dus dan ben ik niet helemaal alleen.quote:
Irish!quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De 18e. Vier het altijd in de Irisch Pub op de 17e, want dan is het St. Patricksday. Dus dan ben ik niet helemaal alleen.
Twee tientjes.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:33 schreef Allures het volgende:
Ik he een airfryer maar gebruik echt nooooit
Kerstboom al gezet?quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Godsamme ik dacht "huh dat is toch pas in maart"
Ik leef nog in november
Je kan het ook gewoon met ons vierenquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De 18e. Vier het altijd in de Irisch Pub op de 17e, want dan is het St. Patricksday. Dus dan ben ik niet helemaal alleen.
Hier duwen ze ook 2 keer per maand zo’n folder binnen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Makelaar aan de deur met de vraag of ik zin heb om mijn huis te verkopen, begint wel steeds vervelender te worden
Die folders gooi ik meteen weg; maar nu moest ik naar de voordeur toe lopen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hier duwen ze ook 2 keer per maand zo’n folder binnen.
Eentje durft zich zelfs mijn wijkmakelaar te noemen...nog ff en terroriseren elkaar alsof het glazenwassers zijn.
Wat flauw van je weer, die man moet ook verdienen, je kunt toch wel gewoon je huis verkopen?quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die folders gooi ik meteen weg; maar nu moest ik naar de voordeur toe lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |