Ik denk dat een aantal users zich aangesproken voelen.quote:
Graag namen + rugnummersquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik denk dat een aantal users zich aangesproken voelen.
(ik noem geen namen)
Noem gewoon namen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
(ik noem geen namen)
Sommige users kunnen van mij een hele erge griep krijgen, maar ik noem geen namen. Straks ga ik op vakantie.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
(ik noem geen namen)
xDquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:55 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Hoelaat moet ajax vanavond?
hahahahahahquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:55 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
25:00quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:55 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ben jij wel eens in dat plaatsje geweest?quote:
Ja.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:56 schreef Coco. het volgende:
GGMM postte jij nou net door het gesloten topic heen?
Wel eens langs gereden.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben jij wel eens in dat plaatsje geweest?
En met jouquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:58 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben blij dat GGMM vandaag besloten heeft voetbal met zijn echte vrienden te kijken
Mod abuse.quote:
We mogen het van hem alleen niet te veel over Ajax hebben.quote:
Stukje UI.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je staat op het tenue van PSG maat.
Ik weet niet of ik dan nog hier ben.quote:
schattigquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dan nog hier ben.
Om bijzonder eerlijk te zijn wil ik vroeg naar bed. Gisteren kon ik uit pure adrenaline helemaal niet slapen.
Ja NPO2, dat was hier al bekend.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:00 schreef Caland het volgende:
Ik zat net een prima docu over Ome Adolf te kijken tbh
Zo heette die ene leider van Duitsland ook toch?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:00 schreef Caland het volgende:
Ik zat net een prima docu over Ome Adolf te kijken tbh
Krijg je dat ook bij mensen die zondag werken?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:01 schreef KingRoland het volgende:
Thanks voor het aanpassen van de TT.
OCDtje had ik net
Volgens mij zei jij eens dat je tussen Emmen en Groningen woondequote:Op woensdag 6 maart 2019 21:04 schreef Zipportal het volgende:
Ik juich nu voor Man Utd. JR denkt nu dat ik uit de buurt van Manchester kom.
GENOT.
Je mag alleen voor Ajax juichen volgens JR ander spoor je nietquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:04 schreef Zipportal het volgende:
GENOT.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:04 schreef Zipportal het volgende:
GENOT.
Het is een uitgoal dus in feite 0-2quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:04 schreef GGMM het volgende:
Als je zo'n vroege goal weggeeft sta je in feite al met 1-0 achter
Ze begonnen erg ongeconcentreerd.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:04 schreef GGMM het volgende:
Als je zo'n vroege goal weggeeft sta je in feite al met 1-0 achter
Provincie Grunn.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij zei jij eens dat je tussen Emmen en Groningen woonde
Moest nog even mobiel zoeken en FOK! openen enzo.quote:
Ze staan toch nog gewoon voor dat PSG ?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:04 schreef Eenskijken het volgende:
de neuk? het publiek lijkt geen fuck te geven om die goal?
Dat is niet volgens afspraak.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze begonnen erg ongeconcentreerd.
Nee.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
STADSKANAAL JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Aanstellerquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dan nog hier ben.
Om bijzonder eerlijk te zijn wil ik vroeg naar bed. Gisteren kon ik uit pure adrenaline helemaal niet slapen.
welkomquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moest nog even mobiel zoeken en FOK! openen enzo.
Daar ben ik eens doorheen gereden.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
STADSKANAAL JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Emmen = Drenthequote:Op woensdag 6 maart 2019 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch in de buurt van Emmen joh.
Emmen is nog een eind rijden hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch in de buurt van Emmen joh.
PSG heeft met elkaar afgesproken om zo lang mogelijk met 11 man te blijven staan.quote:
Zwollequote:Op woensdag 6 maart 2019 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En tegen welke provincies ligt Drenthe allemaal aan?
Gelderland en Groningen tochquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach de uitgebreide praat zal vrijdag nog wel komen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Baal wel dat ik Gijp en Dickie vergeten ben op te nemen.
Duitsland.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Halfuurtje ofzo?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Emmen is nog een eind rijden hoor.
Klopt, maar toch een stukje nagenieten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach de uitgebreide praat zal vrijdag nog wel komen.
Vrijdag zal er een grote opkomst zijn in het VI topic.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach de uitgebreide praat zal vrijdag nog wel komen.
Geen Ziggo hebbenquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Baal wel dat ik Gijp en Dickie vergeten ben op te nemen.
heb mijn geld op city en barca gezet deze week nadat ik 70 euro gisteren heb verlorenquote:
Ze vonden ook wel dat dan alles meezat.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt, maar toch een stukje nagenieten.
Dan zitten er allemaal mensen in de kroeg i.p.v. Haxball te spelen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Vrijdag zal er een grote opkomst zijn in het VI topic.
Ik heb vrijdag een bingo.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze vonden ook wel dat dan alles meezat.
Maar verder waren ze er natuurlijk wel blij mee.[..]
Dan zitten er allemaal mensen in de kroeg i.p.v. Haxball te spelen.
Paxcon heeft mij verteld dat hij zijn rentree heeft gemaakt op het haxball veld, hij haat de kroeg.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze vonden ook wel dat dan alles meezat.
Maar verder waren ze er natuurlijk wel blij mee.[..]
Dan zitten er allemaal mensen in de kroeg i.p.v. Haxball te spelen.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vanaf de stad Grunn is het nog minimaal 50 minuten.
70 euro verloren op spurs?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heb mijn geld op city en barca gezet deze week nadat ik 70 euro gisteren heb verloren
GGMM en ik vonden dat zeer leuk.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon heeft mij verteld dat hij zijn rentree heeft gemaakt op het haxball veld, hij haat de kroeg.
nee totaalquote:
Dat kan ook nog wel als je 85 bent.quote:
Wanneer komt hij eens terug?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon heeft mij verteld dat hij zijn rentree heeft gemaakt op het haxball veld, hij haat de kroeg.
RottumerplaatGodquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Valt opzich best mee.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@Smoofie is dus stiekem ook een Marokkaanquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:11 schreef KingRoland het volgende:
In Drenthe bevindt zich ook een harde kern van Molukkers. Dat zijn de Marokkanen van Drenthe.
Molukkers heb je wel minder last van.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:11 schreef KingRoland het volgende:
In Drenthe bevindt zich ook een harde kern van Molukkers. Dat zijn de Marokkanen van Drenthe.
F1 is geen sport.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar gaat de F1 heen naar het schijnt.
Tenzij ze in je trein zittenquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Molukkers heb je wel minder last van.
Er is ook niet zoveel treinverkeer in Drenthe.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Molukkers heb je wel minder last van.
Stop hiermee.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:12 schreef Vollenhoven het volgende:
Ole gaat zo erin komen, vindt het te lang dure,
Tuurlijk loten ze die wel.quote:
pics.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:14 schreef Coco. het volgende:
Shit, goal gemist.
Ik was even wat drinken halen.
(coca-cola zero)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:44 schreef KingRoland het volgende:
Laten we hopen op penalties
ik wil pingels
IK WIL PINGELS!
Dat was toch die kerel die helemaal dol werd gedraaid door Younes?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
0-1 teruggekeken. Kehrer gaat daar flink de fout in. Die gast kon toen bij Schalke al geen pepernoot van. Een godswonder dat hij hier terecht is gekomen
Voetbal is af en toe knotsgekquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
0-1 teruggekeken. Kehrer gaat daar flink de fout in. Die gast kon toen bij Schalke al geen pepernoot van. Een godswonder dat hij hier terecht is gekomen
Jaquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was toch die kerel die helemaal dol werd gedraaid door Younes?
que?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:15 schreef Smoofie het volgende:
PSG is samen met shitty wel de personificiatie van zandne er geld
Er kunnen altijd pingels komen natuurlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:15 schreef Doublepain het volgende:
Wel saai nu wetende dat er geen pingels komen
Alleen geen ABBA helaasquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er kunnen altijd pingels komen natuurlijk.
Dat heb ik gemist. (ik was bij vrienden kijken)quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:16 schreef Coco. het volgende:
Vermakelijke wedstrijd.
(dit zei ik gisteren ook al)
Vrienden hebbenquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. (ik was bij vrienden kijken)
Juich je ook heel hard als ze scoren, of hou je het bescheiden?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oi lastig die andere wedstrijd.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:17 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb beide wedstrijden Both Teams to Score in een combi, dus ik schakel even over naar Roma.
Pics van je vriendenquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben schorquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Juich je ook heel hard als ze scoren, of hou je het bescheiden?
lolquote:Darmian M.(Injury)
Herrera A.(Thigh Injury)
Jones P.(Illness)
Lingard J.(Thigh Injury)
Martial A.(Groin Injury)
Mata J.(Thigh Injury)
Matic N.(Injury)
Pogba P.(Red Card)
Sanchez A.(Knee Injury)
Valencia A.(Calf Injury)
Spreekt GGMM zijn vrienden ook aan op grammaticale missers?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Juich je ook heel hard als ze scoren, of hou je het bescheiden?
Ja, hoop het in ieder geval.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:17 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Oi lastig die andere wedstrijd.
Denk je dat het gaat lukken?
Ik mag hopen van wel.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Spreekt GGMM zijn vrienden ook aan op grammaticale missers?
ik ben ook voorzichtiger geworden straks gaan we op vakantie smoofquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik het uitepel krijg ik een ban met de nieuwe regels van Banny
Je bent toch niet bang voor een kale?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik het uitepel krijg ik een ban met de nieuwe regels van Banny
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:20 schreef Coco. het volgende:
[..]Is dat een halter links?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Zal wel een wilde avond zijn geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een zandniet-neger maar dan zonder niet-. Dus zandbak geld.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je bent toch niet bang voor een kale?
report betreffende deze post:quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een zandniet-neger maar dan zonder niet-. Dus zandbak geld.
--------quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een zandniet-neger maar dan zonder niet-. Dus zandbak geld.
Ik heb geen bevestiging nodig.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent écht grappig.
Ik ga jou steeds meer waarderen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Daarom kom ik ookquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
we hebben je allemaal gemist Davy!
Ik ookquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
we hebben je allemaal gemist Davy!
Dat vind ik lastig om te geloven.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:23 schreef S0nic het volgende:
[..]
Je maakte gisteren een mooie goal op Haxball
maar..?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:24 schreef Caland het volgende:
Ik ben het eigenlijk zelden eens met doublepain
Stond weer goed te shinen ja. Wie waren die nobudies die steeds mij in de weg liepen?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:23 schreef S0nic het volgende:
[..]
Je maakte gisteren een mooie goal op Haxball
Boks.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:24 schreef Caland het volgende:
Ik ben het eigenlijk zelden eens met doublepain
Kan je geen haxball streamer worden op Twitch?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik kan het bevestigen. Helaas is het niet opgenomen.
Ik heb geen tieten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je geen haxball streamer worden op Twitch?
Waarom zou ik je bannen?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:25 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik vind het jammer dat ik gisteren geen ban kreeg tijdens Haxball
Maar die leveren geen geld opquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De viewers komen wel voor de hoge kwaliteit gameplay en algeheel goede sfeer
Zijn er mensen die dat niet vinden dan?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:26 schreef Vollenhoven het volgende:
Jammer dat er mensen zijn die de selectie van PSG beter vinden dan die van United
twitter:johanvanboven twitterde op woensdag 06-03-2019 om 19:32:49Even omschakelen na gisteravond. https://t.co/6qtZF4uyAc reageer retweet
Redelijk gelijkwaardige selecties met Pogba en Neymar als uitschietersquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat niet vinden dan?
Hardop gelachen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:27 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Redelijk gelijkwaardige selecties met Pogba en Neymar als uitschieters
Dan zou ik wel wat bits donerenquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel als ze gaan subscriben voor GGMMRage emotes.
Log uit. Alsjeblieft.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:27 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Redelijk gelijkwaardige selecties met Pogba en Neymar als uitschieters
Gereageerd.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
(lol)twitter:johanvanboven twitterde op woensdag 06-03-2019 om 19:32:49Even omschakelen na gisteravond. https://t.co/6qtZF4uyAc reageer retweet
Charlotte?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gereageerd.
En gelijk dat wijf dat beweerde dat ik een kleine piemel had meegenomen.
Pics van je kleine piemelquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gereageerd.
je moeder?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gereageerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |