Spreekt GGMM zijn vrienden ook aan op grammaticale missers?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Juich je ook heel hard als ze scoren, of hou je het bescheiden?
Ja, hoop het in ieder geval.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:17 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Oi lastig die andere wedstrijd.
Denk je dat het gaat lukken?
Ik mag hopen van wel.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Spreekt GGMM zijn vrienden ook aan op grammaticale missers?
ik ben ook voorzichtiger geworden straks gaan we op vakantie smoofquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik het uitepel krijg ik een ban met de nieuwe regels van Banny
Je bent toch niet bang voor een kale?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik het uitepel krijg ik een ban met de nieuwe regels van Banny
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:20 schreef Coco. het volgende:
[..]Is dat een halter links?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Zal wel een wilde avond zijn geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een zandniet-neger maar dan zonder niet-. Dus zandbak geld.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je bent toch niet bang voor een kale?
report betreffende deze post:quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een zandniet-neger maar dan zonder niet-. Dus zandbak geld.
--------quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een zandniet-neger maar dan zonder niet-. Dus zandbak geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |