quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:44 schreef KingRoland het volgende:
Laten we hopen op penalties
ik wil pingels
IK WIL PINGELS!
Dat was toch die kerel die helemaal dol werd gedraaid door Younes?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
0-1 teruggekeken. Kehrer gaat daar flink de fout in. Die gast kon toen bij Schalke al geen pepernoot van. Een godswonder dat hij hier terecht is gekomen
Voetbal is af en toe knotsgekquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
0-1 teruggekeken. Kehrer gaat daar flink de fout in. Die gast kon toen bij Schalke al geen pepernoot van. Een godswonder dat hij hier terecht is gekomen
Jaquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was toch die kerel die helemaal dol werd gedraaid door Younes?
que?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:15 schreef Smoofie het volgende:
PSG is samen met shitty wel de personificiatie van zandne er geld
Er kunnen altijd pingels komen natuurlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:15 schreef Doublepain het volgende:
Wel saai nu wetende dat er geen pingels komen
Alleen geen ABBA helaasquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er kunnen altijd pingels komen natuurlijk.
Dat heb ik gemist. (ik was bij vrienden kijken)quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:16 schreef Coco. het volgende:
Vermakelijke wedstrijd.
(dit zei ik gisteren ook al)
Vrienden hebbenquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. (ik was bij vrienden kijken)
Juich je ook heel hard als ze scoren, of hou je het bescheiden?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oi lastig die andere wedstrijd.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:17 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb beide wedstrijden Both Teams to Score in een combi, dus ik schakel even over naar Roma.
Pics van je vriendenquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben schorquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Juich je ook heel hard als ze scoren, of hou je het bescheiden?
lolquote:Darmian M.(Injury)
Herrera A.(Thigh Injury)
Jones P.(Illness)
Lingard J.(Thigh Injury)
Martial A.(Groin Injury)
Mata J.(Thigh Injury)
Matic N.(Injury)
Pogba P.(Red Card)
Sanchez A.(Knee Injury)
Valencia A.(Calf Injury)
Spreekt GGMM zijn vrienden ook aan op grammaticale missers?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Juich je ook heel hard als ze scoren, of hou je het bescheiden?
Ja, hoop het in ieder geval.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:17 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Oi lastig die andere wedstrijd.
Denk je dat het gaat lukken?
Ik mag hopen van wel.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Spreekt GGMM zijn vrienden ook aan op grammaticale missers?
ik ben ook voorzichtiger geworden straks gaan we op vakantie smoofquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik het uitepel krijg ik een ban met de nieuwe regels van Banny
Je bent toch niet bang voor een kale?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik het uitepel krijg ik een ban met de nieuwe regels van Banny
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:20 schreef Coco. het volgende:
[..]Is dat een halter links?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Zal wel een wilde avond zijn geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een zandniet-neger maar dan zonder niet-. Dus zandbak geld.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je bent toch niet bang voor een kale?
report betreffende deze post:quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een zandniet-neger maar dan zonder niet-. Dus zandbak geld.
--------quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een zandniet-neger maar dan zonder niet-. Dus zandbak geld.
Ik heb geen bevestiging nodig.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent écht grappig.
Ik ga jou steeds meer waarderen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Daarom kom ik ookquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
we hebben je allemaal gemist Davy!
Ik ookquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
we hebben je allemaal gemist Davy!
Dat vind ik lastig om te geloven.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:23 schreef S0nic het volgende:
[..]
Je maakte gisteren een mooie goal op Haxball
maar..?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:24 schreef Caland het volgende:
Ik ben het eigenlijk zelden eens met doublepain
Stond weer goed te shinen ja. Wie waren die nobudies die steeds mij in de weg liepen?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:23 schreef S0nic het volgende:
[..]
Je maakte gisteren een mooie goal op Haxball
Boks.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:24 schreef Caland het volgende:
Ik ben het eigenlijk zelden eens met doublepain
Kan je geen haxball streamer worden op Twitch?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik kan het bevestigen. Helaas is het niet opgenomen.
Ik heb geen tieten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je geen haxball streamer worden op Twitch?
Waarom zou ik je bannen?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:25 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik vind het jammer dat ik gisteren geen ban kreeg tijdens Haxball
Maar die leveren geen geld opquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De viewers komen wel voor de hoge kwaliteit gameplay en algeheel goede sfeer
Zijn er mensen die dat niet vinden dan?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:26 schreef Vollenhoven het volgende:
Jammer dat er mensen zijn die de selectie van PSG beter vinden dan die van United
twitter:johanvanboven twitterde op woensdag 06-03-2019 om 19:32:49Even omschakelen na gisteravond. https://t.co/6qtZF4uyAc reageer retweet
Redelijk gelijkwaardige selecties met Pogba en Neymar als uitschietersquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat niet vinden dan?
Hardop gelachen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:27 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Redelijk gelijkwaardige selecties met Pogba en Neymar als uitschieters
Dan zou ik wel wat bits donerenquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel als ze gaan subscriben voor GGMMRage emotes.
Log uit. Alsjeblieft.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:27 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Redelijk gelijkwaardige selecties met Pogba en Neymar als uitschieters
Gereageerd.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
(lol)twitter:johanvanboven twitterde op woensdag 06-03-2019 om 19:32:49Even omschakelen na gisteravond. https://t.co/6qtZF4uyAc reageer retweet
Charlotte?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gereageerd.
En gelijk dat wijf dat beweerde dat ik een kleine piemel had meegenomen.
Pics van je kleine piemelquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gereageerd.
je moeder?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gereageerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |