welkomquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moest nog even mobiel zoeken en FOK! openen enzo.
Daar ben ik eens doorheen gereden.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
STADSKANAAL JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Emmen = Drenthequote:Op woensdag 6 maart 2019 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch in de buurt van Emmen joh.
Emmen is nog een eind rijden hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch in de buurt van Emmen joh.
PSG heeft met elkaar afgesproken om zo lang mogelijk met 11 man te blijven staan.quote:
Zwollequote:Op woensdag 6 maart 2019 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En tegen welke provincies ligt Drenthe allemaal aan?
Gelderland en Groningen tochquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach de uitgebreide praat zal vrijdag nog wel komen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Baal wel dat ik Gijp en Dickie vergeten ben op te nemen.
Duitsland.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Halfuurtje ofzo?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Emmen is nog een eind rijden hoor.
Klopt, maar toch een stukje nagenieten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach de uitgebreide praat zal vrijdag nog wel komen.
Vrijdag zal er een grote opkomst zijn in het VI topic.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach de uitgebreide praat zal vrijdag nog wel komen.
Geen Ziggo hebbenquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Baal wel dat ik Gijp en Dickie vergeten ben op te nemen.
heb mijn geld op city en barca gezet deze week nadat ik 70 euro gisteren heb verlorenquote:
Ze vonden ook wel dat dan alles meezat.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt, maar toch een stukje nagenieten.
Dan zitten er allemaal mensen in de kroeg i.p.v. Haxball te spelen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Vrijdag zal er een grote opkomst zijn in het VI topic.
Ik heb vrijdag een bingo.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze vonden ook wel dat dan alles meezat.
Maar verder waren ze er natuurlijk wel blij mee.[..]
Dan zitten er allemaal mensen in de kroeg i.p.v. Haxball te spelen.
Paxcon heeft mij verteld dat hij zijn rentree heeft gemaakt op het haxball veld, hij haat de kroeg.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze vonden ook wel dat dan alles meezat.
Maar verder waren ze er natuurlijk wel blij mee.[..]
Dan zitten er allemaal mensen in de kroeg i.p.v. Haxball te spelen.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vanaf de stad Grunn is het nog minimaal 50 minuten.
70 euro verloren op spurs?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heb mijn geld op city en barca gezet deze week nadat ik 70 euro gisteren heb verloren
GGMM en ik vonden dat zeer leuk.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon heeft mij verteld dat hij zijn rentree heeft gemaakt op het haxball veld, hij haat de kroeg.
nee totaalquote:
Dat kan ook nog wel als je 85 bent.quote:
Wanneer komt hij eens terug?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon heeft mij verteld dat hij zijn rentree heeft gemaakt op het haxball veld, hij haat de kroeg.
RottumerplaatGodquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Valt opzich best mee.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@Smoofie is dus stiekem ook een Marokkaanquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:11 schreef KingRoland het volgende:
In Drenthe bevindt zich ook een harde kern van Molukkers. Dat zijn de Marokkanen van Drenthe.
Molukkers heb je wel minder last van.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:11 schreef KingRoland het volgende:
In Drenthe bevindt zich ook een harde kern van Molukkers. Dat zijn de Marokkanen van Drenthe.
F1 is geen sport.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar gaat de F1 heen naar het schijnt.
Tenzij ze in je trein zittenquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Molukkers heb je wel minder last van.
Er is ook niet zoveel treinverkeer in Drenthe.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Molukkers heb je wel minder last van.
Stop hiermee.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:12 schreef Vollenhoven het volgende:
Ole gaat zo erin komen, vindt het te lang dure,
Tuurlijk loten ze die wel.quote:
pics.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:14 schreef Coco. het volgende:
Shit, goal gemist.
Ik was even wat drinken halen.
(coca-cola zero)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |