Ja ik hoef geloof ik maar 5 NL-topics terug te lezen als ik thuis benquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We hebben vandaag rustig aan gedaan met posten gelukkig.
Ja, San Marino is weer een hoogvlieger dit jaar.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:16 schreef ijs_beer het volgende:
@:Cyan9 succes met herstel! Gelukkig is er een heel tof nummer om naar te luisteren.
Allemaal even lachen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, San Marino is weer een hoogvlieger dit jaar.
Ik heb San Marion nog niet geluisterd, dus tja. Ik heb geen idee, al zal het vast wanstaltig slecht zijn.quote:
Je zegt het alsof je het meent.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik heb San Marion nog niet geluisterd, dus tja. Ik heb geen idee, al zal het vast wanstaltig slecht zijn.
quote:
Lekkerquote:
Dit forum is het beste medicijnquote:
Zeker! Ik heb naar de presentatie op tv gekeken. Erg mooi! Eerste keer sinds CATS dat ik weer fan ben van onze inzending.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:37 schreef Momo... het volgende:
[..]
Veel sterkte!
Al het nummer gehoord?
Tenzij jan lul een hele toffe user is! Dan wel!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:25 schreef Greys het volgende:
Zorg dat ie ze niet voor Jan Lul schrijft ajb!![]()
Huh?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tenzij mijn lul een hele toffe grote is! Dan wel!
Ik had maandag al geen zin meer.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:25 schreef Kreator het volgende:
Vrijdagmiddag. Dave. Bijna weekend. Geen zin meer.
Toen ik laatst mijn buurvrouw, die als prostituee werkt bij het station, vroeg: 'wat vind je er nou van?' zei ze: "Zo groot zie je ze niet vaak, Krea. Maar het is de dikte die me intrigeert. Het lijkt wel een boomstammetje (die van gehakt met kaas)"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |