Ja ik hoef geloof ik maar 5 NL-topics terug te lezen als ik thuis benquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We hebben vandaag rustig aan gedaan met posten gelukkig.
Ja, San Marino is weer een hoogvlieger dit jaar.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:16 schreef ijs_beer het volgende:
@:Cyan9 succes met herstel! Gelukkig is er een heel tof nummer om naar te luisteren.
Allemaal even lachen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, San Marino is weer een hoogvlieger dit jaar.
Ik heb San Marion nog niet geluisterd, dus tja. Ik heb geen idee, al zal het vast wanstaltig slecht zijn.quote:
Je zegt het alsof je het meent.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik heb San Marion nog niet geluisterd, dus tja. Ik heb geen idee, al zal het vast wanstaltig slecht zijn.
quote:
Lekkerquote:
Dit forum is het beste medicijnquote:
Zeker! Ik heb naar de presentatie op tv gekeken. Erg mooi! Eerste keer sinds CATS dat ik weer fan ben van onze inzending.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:37 schreef Momo... het volgende:
[..]
Veel sterkte!
Al het nummer gehoord?
Tenzij jan lul een hele toffe user is! Dan wel!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:25 schreef Greys het volgende:
Zorg dat ie ze niet voor Jan Lul schrijft ajb!![]()
Huh?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tenzij mijn lul een hele toffe grote is! Dan wel!
Ik had maandag al geen zin meer.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:25 schreef Kreator het volgende:
Vrijdagmiddag. Dave. Bijna weekend. Geen zin meer.
Toen ik laatst mijn buurvrouw, die als prostituee werkt bij het station, vroeg: 'wat vind je er nou van?' zei ze: "Zo groot zie je ze niet vaak, Krea. Maar het is de dikte die me intrigeert. Het lijkt wel een boomstammetje (die van gehakt met kaas)"quote:
Kontjes kijken?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:33 schreef Dave het volgende:
Over newbies gesproken, kom je nog wel eens op de Waalkade?
| 1 2 3 | ____ __/____\__ 08-03-2019 |
Ik heb dat nog. Van honderd jaar geleden. Met glitterplaatjes. Moment even zoeken.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:40 schreef Dave het volgende:
[ code verwijderd ]
Was nog uit de pussy tijd.
Wie in mijn album schrijft, moet zorgen dat het netjes blijft.
Tip tap top, de datum heeft een hoedje op.
Etc.
Kun je wachten tot je greys wordt waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:43 schreef Kreator het volgende:
Greys zoekt even, Dave. moment. Dan wachten we erop.
Die grap is bijna net zo oud als Yvonne.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Kun je wachten tot je greys wordt waarschijnlijk.
Dit moment tussen KreDeef moet je maar gewoon even over je heen laten komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |