Er staat een knop met 'open nieuw deel'. Dan hoef je alleen nog maar de titel te veranderen (nummer gaat ook vanzelf dacht ik?). De OP hoef je niets aan te doen, gaat allemaal vanzelf.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:50 schreef MMF93 het volgende:
Wil iemand mij (voor de afleiding tijdens deze HEERLIJK SPANNENDE dag) uitleggen wat je moet doen als het topic vol is en de nieuwe in de reeks geopend moet worden![]()
?
(ik heb al uitgevogeld dat lapo last post is en dat het de bedoeling is dat diegene die dat heeft het nieuwe topic aanmaakt met een leuke titel, dus ik ben al een heel eind).
Hoe zorg je bijv. dat de openingspost er weer komt te staan of gaat dat automatisch?
Ik reageer nu namelijk maar even niet meer als hij bijna vol is omdat ik niet weet wat ik zou moeten doen als ik de lapo zou hebben.
Geen idee of dit een hele domme vraag is maar je moet wat tijdens al die spanning.
Zit je op mobiel of pc?quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:50 schreef MMF93 het volgende:
Wil iemand mij (voor de afleiding tijdens deze HEERLIJK SPANNENDE dag) uitleggen wat je moet doen als het topic vol is en de nieuwe in de reeks geopend moet worden![]()
?
(ik heb al uitgevogeld dat lapo last post is en dat het de bedoeling is dat diegene die dat heeft het nieuwe topic aanmaakt met een leuke titel, dus ik ben al een heel eind).
Hoe zorg je bijv. dat de openingspost er weer komt te staan of gaat dat automatisch?
Ik reageer nu namelijk maar even niet meer als hij bijna vol is omdat ik niet weet wat ik zou moeten doen als ik de lapo zou hebben.
Geen idee of dit een hele domme vraag is maar je moet wat tijdens al die spanning.
Je klikt op open nieuw deel, oid (als wij al ingesteld hebben dat het topicreeks is) Dan gaat de nummering automatisch met 1 omhoog, en kun je rest van TopicTitel aanpassen. Mocht daar iets fout gaan, is dat vrij eenvoudig te repareren door de moderators. Mocht er iets fout zijn gegaan, kun je het beste een TopicReport zetten, dat doe je door op dat driekhoekje met uitroepteken te klikken. (kun je ook doen als er een post is die niet door de beugel kan) Modjes krijgen dan een melding voor het topic te zien, dus dat werkt het snelst.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je dan automatisch een (soort) melding om een nieuwe te openen. Titel wijzigen weet ik zo even niet, maar volgens mij is dat vrij simpel of doen de mods dat...Greys..?
quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:57 schreef Guanabana het volgende:
Inb4 23 mensen die het nu gaan uitleggen.
En dank aan allemaalquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:57 schreef Guanabana het volgende:
Nou goed kijk je klikt op open nieuw deel en oh wacht...quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:57 schreef Guanabana het volgende:
Zit je op mobiel of pc?quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:57 schreef Guanabana het volgende:
Ja klinken best leuk.quote:Op donderdag 7 maart 2019 13:07 schreef Momo... het volgende:
Zwitserland en San Marino zijn wel catchy up tempo nummers![]()
Geen snoozefest
We leven nog!quote:
Hoiquote:
Hopelijk knap je snel weer op! En gewoon lekker rustig aan doen met herstellen. Wij lopen niet weg!quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:04 schreef Cyan9 het volgende:
Ik voel me een beetje als een wrak, heb een enorm opgezwollen kop, eten is vreselijk, etc etc. Maar de pijn valt wel mee. Ik voelde me in ieder geval al goed genoeg om m'n pc even aan te zetten.
Sterkte en rustig aan inderdaadquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:04 schreef Cyan9 het volgende:
Ik voel me een beetje als een wrak, heb een enorm opgezwollen kop, eten is vreselijk, etc etc. Maar de pijn valt wel mee. Ik voelde me in ieder geval al goed genoeg om m'n pc even aan te zetten.
We hebben vandaag rustig aan gedaan met posten gelukkig.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:04 schreef Cyan9 het volgende:
Veel sterkte!quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:04 schreef Cyan9 het volgende:
Omg Papai Joci is terugquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:23 schreef Momo... het volgende:
[..]
Als je de rest nog wilt horen tot nu toe, hier een overzichtje van iemand met korte clipjes van de andere nummers.
Guilty pleasure? Gewoon een ontzettend goed nummerquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omg Papai Joci is terug
Origo was echt mijn guilty pleasure toen
Eensquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Guilty pleasure? Gewoon een ontzettend goed nummerNiks om voor te schamen.
Zijn nieuwe nummer vind ik ook heel goed! Is zelfs nummer 1 hier nu - terwijl ik het minder vind dan zijn vorige inzending, maar heeft ook te maken met dat dit jaar niet heel denderend is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |