quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:14 schreef Momo... het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:14 schreef Momo... het volgende:
Gelukkig dat je het nu wel gewoon hebt. En dat is wel heel erg slordig van DPD ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:17 schreef Greys het volgende:
Update over de Griek:
Die is na 6 weken nog steeds mank. En ik word er gek van. En de Griek ook. Overal al geweest. Dierenartsen, osteopaat, orthomanuele dierenarts. De ene arts zegt links voor kreupel, de andere zegt nee rechts voor, de derde zegt het is z'n rug en vandaag weer filmpje laten zien aan m'n eigen dierenarts en die zegt hardop eerlijk dat ze twijfelt of ie nou pijn links of rechts voor heeft. Zij denkt rechts, en dat ie dan zo raar loopt om links te ontlasten. Ik denk links. Arghhhhh.
Vandaag bloed laten prikken om iig de gevreesde buitenlandse hondenziektes uit te kunnen sluiten. Want daar kunnen ze ook stram en mank van worden. Is dat het niet gaan we wéér verder.
Want we zijn dus 6 weken verder en de Griek mag nog steeds niet op m'n zwaar bevochten hondenveld dat er eindelijk is. Wat een mega domper
Maar goed, duimen alstublieft dat we er binnenkort achterkomen wat het nou, want de Griek wordt knettergek van kalm aan doen en mijn eigen rug wordt gek van elke keer 26 kilo moeten tillen als ie een trap op of af moet.
/liefdagboek
Sorry, moest weer even. Lucht op.
Dank je Greysquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:53 schreef Greys het volgende:
Heel veel sterkte morgen weer Redefine. Het zal vast een prachtig en warm afscheid worden maar ook heel zwaar en ik zal zeker aan je denken morgen.
Dank jequote:Op woensdag 6 maart 2019 23:55 schreef grazz het volgende:
Fijn dat je kracht haalt uit alle steun die jullie krijgenVeel sterkte Redefine morgen!
Ikquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:51 schreef Em31 het volgende:
Sorry nog één keer Ajax, maar Sierd de Vos in dit filmpje, 'nu moet Real er 100 maken'
twitter:ZS_Voetbal twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 22:38:12👍👍👍👍👍Het kan niet op voor Ajax. Schöne schiet vrije trap erin uit onmogelijke hoek: 1-4 😋 https://t.co/hWAxvlgUr3 reageer retweet
Als er echt iets (ernstigs) aan de hand is, bellen ze wel eerder.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Kon wel meer dan een week duren zeiden zeWant hij wordt nu getest op lyme, Leishmania en nog 5 andere dingen. Als het niet druk is op het lab kon het misschien begin volgende week binnen zijn. Dus ik wacht maar af.
Hoop voor jou dat er wel (niets ernstigs) uitkomt, daar kun je tenminste wat mee. Als het goed is.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Kon wel meer dan een week duren zeiden zeWant hij wordt nu getest op lyme, Leishmania en nog 5 andere dingen. Als het niet druk is op het lab kon het misschien begin volgende week binnen zijn. Dus ik wacht maar af.
Volgens mij krijg je dan automatisch een (soort) melding om een nieuwe te openen. Titel wijzigen weet ik zo even niet, maar volgens mij is dat vrij simpel of doen de mods dat...Greys..?quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:50 schreef MMF93 het volgende:
Wil iemand mij (voor de afleiding tijdens deze HEERLIJK SPANNENDE dag) uitleggen wat je moet doen als het topic vol is en de nieuwe in de reeks geopend moet worden![]()
?
(ik heb al uitgevogeld dat lapo last post is en dat het de bedoeling is dat diegene die dat heeft het nieuwe topic aanmaakt met een leuke titel, dus ik ben al een heel eind).
Hoe zorg je bijv. dat de openingspost er weer komt te staan of gaat dat automatisch?
Ik reageer nu namelijk maar even niet meer als hij bijna vol is omdat ik niet weet wat ik zou moeten doen als ik de lapo zou hebben.
Geen idee of dit een hele domme vraag is maar je moet wat tijdens al die spanning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |