SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:14 schreef Momo... het volgende:
Wauw, geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wat een belachelijk slechte communicatie dan
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Amateurs...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Mooi dat het is opgelost.
Gelukkig is het terecht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het heeft wel wat tijd gekost jaquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat heb je allemaal al snel bijgelezen dan. Maar er staat dan ook veel onzin tussen
Wat erg dat het maar niet beter gaat. Ik duim echt voor jou en de Griek dat binnenkort bekend wordt wat het nu precies is en nog belangrijker dat er wat aangedaan kan worden. Zodat de Griek geen pijn meer heeft en jij dat zware hondenlijf niet meer hoeft te tillen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:17 schreef Greys het volgende:
Update over de Griek:
Die is na 6 weken nog steeds mank. En ik word er gek van. En de Griek ook. Overal al geweest. Dierenartsen, osteopaat, orthomanuele dierenarts. De ene arts zegt links voor kreupel, de andere zegt nee rechts voor, de derde zegt het is z'n rug en vandaag weer filmpje laten zien aan m'n eigen dierenarts en die zegt hardop eerlijk dat ze twijfelt of ie nou pijn links of rechts voor heeft. Zij denkt rechts, en dat ie dan zo raar loopt om links te ontlasten. Ik denk links. Arghhhhh.
Vandaag bloed laten prikken om iig de gevreesde buitenlandse hondenziektes uit te kunnen sluiten. Want daar kunnen ze ook stram en mank van worden. Is dat het niet gaan we wéér verder.
Want we zijn dus 6 weken verder en de Griek mag nog steeds niet op m'n zwaar bevochten hondenveld dat er eindelijk is. Wat een mega domper
Maar goed, duimen alstublieft dat we er binnenkort achterkomen wat het nou, want de Griek wordt knettergek van kalm aan doen en mijn eigen rug wordt gek van elke keer 26 kilo moeten tillen als ie een trap op of af moet.
/liefdagboek
Sorry, moest weer even. Lucht op.
Hoi, voices/jesper/albertverlinde/aram/koos/greys.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:19 schreef Kreator het volgende:
Ik kreeg het echte lied van Duncan vanmorgen via de mail binnen via via van de opnamestudio. Het is een ander lied dan gelekt.
Poe! Fijn dat het opgelost is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DPD is kut. Weet er alles van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar fijn dat je pakketje bij de buren lag!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Oh man. Ik houd het niet meer. Deze week maakt me echt emotioneel labiel.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:38 schreef Em31 het volgende:
twitter:Messizinho_ twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 23:00:17Even better with Titanic music. https://t.co/8jeIhcmu0v reageer retweet
![]()
mij kun je ook wel bij elkaar vegen inderdaad....quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh man. Ik houd het niet meer. Deze week maakt me echt emotioneel labiel.
WAT DOET MIJN NAAM IN DIT RIJTJEquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hoi, voices/jesper/albertverlinde/aram/koos/greys.
JA IK BEDOEL IK MOET TOCH OOK NOG EEN TOF IEMAND IN ZON RIJTJE ZETTEN ANDERS DENKT KREA DAT IK HEM KUT VINDTTD>quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
WAT DOET MIJN NAAM IN DIT RIJTJE
GA JE MOND SPOELEN
Oké oké dan is het goedquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
JA IK BEDOEL IK MOET TOCH OOK NOG EEN TOF IEMAND IN ZON RIJTJE ZETTEN ANDERS DENKT KREA DAT IK HEM KUT VINDTTD>
twitter:ZS_Voetbal twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 22:38:12👍👍👍👍👍Het kan niet op voor Ajax. Schöne schiet vrije trap erin uit onmogelijke hoek: 1-4 😋 https://t.co/hWAxvlgUr3 reageer retweet
Kon wel meer dan een week duren zeiden zequote:Op woensdag 6 maart 2019 20:21 schreef GeorgeM het volgende:
Greys: wanneer krijg je de uitslag van het bloedonderzoek?
Wat balen zeg dat je nu nog steeds niks weet. Hopelijk krijg je de bloeduitslagen zsm binnen!quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Kon wel meer dan een week duren zeiden zeWant hij wordt nu getest op lyme, Leishmania en nog 5 andere dingen. Als het niet druk is op het lab kon het misschien begin volgende week binnen zijn. Dus ik wacht maar af.
Sterkte!!quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Kon wel meer dan een week duren zeiden zeWant hij wordt nu getest op lyme, Leishmania en nog 5 andere dingen. Als het niet druk is op het lab kon het misschien begin volgende week binnen zijn. Dus ik wacht maar af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |