gelukkig is dat hier helemaal klaar.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
In voorjaar nog even nieuwe schutting plaatsen en dan allemaal nieuwe plantjes in de tuin en in de bakken
Wil nu echt compleet dichte schutting, niet meer dat om en omquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig is dat hier helemaal klaar.
Alleen de vlinderstruik volgend jaar nog verplaatsen
hier was alles tussen de woningen al gedaan, alleen achter tegen het tussenpad aan moest nog een schutting toen ik hier kwam wonen en die is wel om en om maar met een dunne lat er tussen zodat ze bijna tegen elkaar zittenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Wil nu echt compleet dichte schutting, niet meer dat om en om
Toen ik hier kwam wonen stonden er coniferen aan de eene kant, die zijn gelukkig al weg en de huidige schutting, maar deze heeft volgens mij Napoleon nog meegemaakt dus is gewoon toe aan vervangingquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier was alles tussen de woningen al gedaan, alleen achter tegen het tussenpad aan moest nog een schutting toen ik hier kwam wonen en die is wel om en om maar met een dunne lat er tussen zodat ze bijna tegen elkaar zitten
Er komt gewoon een ijstijd aan hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
met die opwarming enzo komt dat vast wel goed
Ja voor ik hier kwam wonen stonden er aan beide kanten boomachtige vage dingen. Er is nog 1 stronk in de grond achter gebleven maar de woningbouw heeft gezorgd voor alles weg te halen en de schuttingen te plaatsen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Toen ik hier kwam wonen stonden er coniferen aan de eene kant, die zijn gelukkig al weg en de huidige schutting, maar deze heeft volgens mij Napoleon nog meegemaakt dus is gewoon toe aan vervanging
dat duurt nog wel ff, deze zomer gewoon zon zee strand zuipenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er komt gewoon een ijstijd aan hoor.
Dat is wel zo. Lekker de hele dag sissen naar vrouwen en 's avonds na een paar baco's lekker op de boulevard vechten met Duitsersquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat duurt nog wel ff, deze zomer gewoon zon zee strand zuipen
Wij moesten dat zelf doen, waren echt hele grote coniferen, had ze al eens getopt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja voor ik hier kwam wonen stonden er aan beide kanten boomachtige vage dingen. Er is nog 1 stronk in de grond achter gebleven maar de woningbouw heeft gezorgd voor alles weg te halen en de schuttingen te plaatsen.
Oke we hebben wel er achter aan moeten bellen omdat er eerst flinke inkijk was en toen keken wij in bij de buren dus toen kwam er maar een extra plank bij
Hier hebben ze het geloof ik gedaan omdat aan de onderkant geen beschutting meer zat en het alleen nog boven in groen was. Maar heb zelf amper aan de achterkant gekeken aangezien het een puinzooi was toen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Wij moesten dat zelf doen, waren echt hele grote coniferen, had ze al eens getopt.
Hier in huis waren nogal wat van die projectjes van de vorige bewoner waar je beetje naar van kon worden.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hier hebben ze het geloof ik gedaan omdat aan de onderkant geen beschutting meer zat en het alleen nog boven in groen was. Maar heb zelf amper aan de achterkant gekeken aangezien het een puinzooi was toen.
Stond ook nog een soort van schuurtje.
Oude bewoner vond het nuttig om te kijken of blauw geel echt zo dodelijk was als je dat ging koppen.
Goedenavond en eet smakelijk voor zoquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:22 schreef Samzz het volgende:
.
Ik ben er klaar mee voor vandaag. Straks eten, douchen en niks meer
.
Thanksquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Goedenavond en eet smakelijk voor zo
zoiets staat er hier ook op de plannen, nouja eten heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:22 schreef Samzz het volgende:
.
Ik ben er klaar mee voor vandaag. Straks eten, douchen en niks meer
.
Daar had ik gelukkig al helemaaaaaaaal geen last vanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hier in huis waren nogal wat van die projectjes van de vorige bewoner waar je beetje naar van kon worden.
Lol die rammen jou en je 2 meter zo het krankenhaus in losertje.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Lekker de hele dag sissen naar vrouwen en 's avonds na een paar baco's lekker op de boulevard vechten met Duitsers
open er een topic over in KLB.quote:
Bedanktquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:26 schreef isax het volgende:
[..]
Lol die rammen jou en je 2 meter zo het krankenhaus in losertje.
Hebben gelukkig al veel vervangen, enige wat nog wel even moet is de elektra naar boven, die heeft hij nogal twijfelachtig aangeslotenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
zoiets staat er hier ook op de plannen, nouja eten heb ik al gedaan[..]
Daar had ik gelukkig al helemaaaaaaaal geen last van![]()
Heb alleen 'moeten' schilderen omdat ik net een andere tint wilde. trapgat moest wel want daar zaten veel strepen op de muur.
Ik heb het zo slecht nog niet getroffen met deze woning
Huur je of heb je koop??quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hebben gelukkig al veel vervangen, enige wat nog wel even moet is de elektra naar boven, die heeft hij nogal twijfelachtig aangesloten
Koekoekquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:26 schreef isax het volgende:
[..]
Lol die rammen jou en je 2 meter zo het krankenhaus in losertje.
owh, bij de koop toch wel hopelijk een goede compensatie voor gekregen dan zeker?quote:
Een topic openen in klb is als een soort Russische roulette, je weet nooit of het in de notegrage handjes van vk valtquote:
Nou heb het huis voor weinig kunnen kopen, die man was failliet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
owh, bij de koop toch wel hopelijk een goede compensatie voor gekregen dan zeker?
een goede mooie duidelijke OP doet wonderenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:43 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Een topic openen in klb is als een soort Russische roulette, je weet nooit of het in de notegrage handjes van vk valt
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:43 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Een topic openen in klb is als een soort Russische roulette, je weet nooit of het in de notegrage handjes van vk valt
Watje.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:43 schreef Flamarande het volgende:
[..]
dat scheelt een hoop!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nou heb het huis voor weinig kunnen kopen, die man was failliet.
Iets met een appel?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een topic klaar staan over de geschiedenis en de impact van een bepaalde vrucht in de maatschappij.
De banaan?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, ik heb al genoeg gezegd over de appel in 2018.
Hoe lang blijft hij daar staan dan hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een topic klaar staan over de geschiedenis en de impact van een bepaalde vrucht in de maatschappij.
Dit is een mooi voorbeeld waar ik naar refereer in het topic. Ik ga hem plaatsen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:50 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hoe lang blijft hij daar staan dan haha
Ik zit op het puntje van mijn stoel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit is een mooi voorbeeld waar ik naar refereer in het topic. Ik ga hem plaatsen.
Ben jij een kloon van @Kiid met je versie 3.8?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:30 schreef Nizno het volgende:
Iedereen is aan het zoeken of ze het telefoonnummer van Yo kunnen achterhalen zeker?
wie?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van @:Kiid met je versie 3.8?
Hallo tardisquote:
Ik heb syfilisquote:
Die had ik al.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:30 schreef Nizno het volgende:
Iedereen is aan het zoeken of ze het telefoonnummer van Yo kunnen achterhalen zeker?
ow okquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
wie?
en dit meen ik nu serieus
ff pohi gezocht, nee ben ik niet
auw.quote:
heel goed! Ben trots op jequote:
Ken genoeg mensen die geen hiv hebben maar waar ik wel aids van krijgquote:
ben ik daar één van?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ken genoeg mensen die geen hiv hebben maar waar ik wel aids van krijg
daat ligt er aan.... functioneer je een beetje?quote:
Nee, krijg ook liever kindjes van jequote:
Vanmiddag was Danny hier ook al en nu hebben we Nizno teruggekregen voor McGrathquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:54 schreef Chloroform het volgende:
Dit is blijkbaar de leukste sc, aangezien we alle mods aantrekken
Watquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vanmiddag was Danny hier ook al en nu hebben we Nizno teruggekregen voor McGrath
Mijn functioneren is ook onder invloed van het functioneren van mijn leidinggevende, dus ik zal hem even flink aan de tand voelenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
daat ligt er aan.... functioneer je een beetje?
Dat kan nu zonder problemen want ik weet nu dat ik geen hiv heb.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, krijg ook liever kindjes van je
Hij mag KLB niet meer inquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat
Is ie naar de tijdelijke jachtvelden?
ben je tandarts?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mijn functioneren is ook onder invloed van het functioneren van mijn leidinggevende, dus ik zal hem even flink aan de tand voelen
Waar wachten we nog opquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat kan nu zonder problemen want ik weet nu dat ik geen hiv heb.
Wat is dat voor rare shitquote:
Alleen tijdens functioneringsgesprekken en algemene vergaderingenquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Alleen tijdens functioneringsgesprekken en algemene vergaderingen
Je weet wel, met zo'n haakje op de gevoelige zenuw porrenquote:
Dan kan ik nietquote:
Nou enquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij zei 'donderstraal op met je lange tenen' tegen Danny.
Nee dan is de Michael Jackson docu op tvquote:
Zullen we neuken terwijl we die docu kijken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee dan is de Michael Jackson docu op tv
had al gehoord dat een bepaalde radiozender zijn nummers nu boycot na die docuquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee dan is de Michael Jackson docu op tv
Daar zit niemand echt op te wachtenquote:
en dan net even lekker diep in een gaatje porrenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je weet wel, met zo'n haakje op de gevoelige zenuw porren
Als ik me tijdens de seks nog kan concentreren op een docu, doe jij iets goed foutquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zullen we neuken terwijl we die docu kijken.
Ja ik ookquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
had al gehoord dat een bepaalde radiozender zijn nummers nu boycot na die docu
regionaal zendertje toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
had al gehoord dat een bepaalde radiozender zijn nummers nu boycot na die docu
Ik bedoel natuurlijk beginnen met kijken en dan doe ik zon arm om je heen en dan neuk ik je hard zonder connie.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik me tijdens de seks nog kan concentreren op een docu, doe jij iets goed fout
Is toch niet hetzelfde mafklapperquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:03 schreef HPLC het volgende:
overigens wel apart dat Chloro die docu wil zien en Che en Stimorol mochten niet vragen of Chloro wel eens seks had met haar leerlingen
Wie is Connie?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk beginnen met kijken en dan doe ik zon arm om je heen en dan neuk ik je hard zonder connie.
En dan tijdens het hoogtepunt ineens HIIIHIII roepen?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk beginnen met kijken en dan doe ik zon arm om je heen en dan neuk ik je hard zonder connie.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij zei 'donderstraal op met je lange tenen' tegen Danny.
nou nou nou, volgens mij staat hier iets over in de policyquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Beetje gek ditquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]maakt niet uit, want die is er zeker niet bij
nee da conniequote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
nou nou nou, volgens mij staat hier iets over in de policy
Ahahahaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee jij hebt namelijk wel een tintje hahaaha
Ik ving iets op tijdens het schoonmaken. Ietd over 2 kanker patiënten, stamcellen van een of ander persoon die bijzonder oid zijn en 2 mensen waarbij de hiv daardoor dus is genezen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
jij hebt dan wel heel selectief gelezen en het was 10 jaar geleden al mogelijk
Wanneer gaat ze terug naar r&p bedoel je ahahaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
waarom ben je nou eigenlijk terug op R&P?
Google maar eens Timothy Brownquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ving iets op tijdens het schoonmaken. Ietd over 2 kanker patiënten, stamcellen van een of ander persoon die bijzonder oid zijn en 2 mensen waarbij de hiv daardoor dus is genezen.
Tien jaar geleden werd het niet meer dodelijk, dat is iets anders dan genezen pannenkoek.Geen onzin praten tegen mij.
Ze zal wel voor TARDIS. hier wezenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer gaat ze terug naar r&p bedoel je ahaha
Omdat ik dat graag wilde.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja en nu waarschijnlijk 3, dus nog een lange weg te gaan voor algehele genezingquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja er is ooit 1 persoon genezen, maar dat was het dan ook.
nee dus nu 2, deze nieuwe in Londen en die timothy werden beiden vandaag genoemd.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja en nu waarschijnlijk 3, dus nog een lange weg te gaan voor algehele genezing
Ja zou anders ook niet weten wat ze hier moetquote:
ik las hetzelfde op scientias, maar de meeste andere bronnen komen met nog een derdequote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dus nu 2, deze nieuwe in Londen en die timothy werden beiden vandaag genoemd.
Ik heb geen idee welke bronnen maar overal waar ik las zag ik dat er nu de tweede is geconstateerd.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik las hetzelfde op scientias, maar de meeste andere bronnen komen met nog een derde
nee die duitser en VS was dezelfde persoonquote:
quote:Het is precies twaalf jaar geleden dat de eerste hiv-patient, Timothy Brown, werd genezen in Berlijn. Bij Brown, die nu in de Verenigde Staten woont, is volgens hiv-experts het virus niet teruggekeerd. Beide gevallen waren het gevolg van beenmergtransplantaties.
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee die duitser en VS was dezelfde persoon[..]
En gelukkig komt overal hetzelfde voorspelbare grapje omhoogquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:20 schreef HPLC het volgende:
wel schitterend nieuws, maar gelukkig staat bijvoorbeeld op nu.nl de scheiding tussen Yo en Wes bovenaan
hmz bronnen spreken elkaar dus tegenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F.
Zo gaat het toch de hele tijd hier op FOK. Met een hoop kabaal weggaan en later weer met spijt terugkomen. Denk dat ze het doen voor aandacht.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En gelukkig komt overal hetzelfde voorspelbare grapje omhoog
DBS, FIFA....quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo gaat het toch de hele tijd hier op FOK. Met een hoop kabaal weggaan en later weer met spijt terugkomen. Denk dat ze het doen voor aandacht.
Beetje net als waarom jij het altijd hebt over je geschoren benen en nieuwe moleculen
Jup.quote:
Dat Yolanthe nu het hele huis gaat leeghalenquote:
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup.
Maar hoe dan ook, het is goed nieuws.
Wat is mijn ding?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Functioneringsgesprek, Kerstkaarten, hawaïshirts....
Iedereen heeft zo zijn ding hier, remqo.
Tuurlijk, alleen praat ik er niet dagelijks overquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Functioneringsgesprek, Kerstkaarten, hawaïshirts....
Iedereen heeft zo zijn ding hier, remqo.
We kunnen niet allemaal perfect zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen praat ik er niet dagelijks over
gelukkig had ik die 5 uur geleden al gemaaktquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat Yolanthe nu het hele huis gaat leeghalen
Zorgt alleen maar voor meer overbevolkingquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:24 schreef Myrr het volgende:
Waar je vroeger een presentatie hield over Aids en dat je dan gewoon dood ging en Aids echt heel erg was en ongeneeslijk, naar dat het behandelbaar werd en nu is het geneesbaar.![]()
Hopelijk in de toekomst voor ms, als, alzheimer en geen chemo meer.
Ja er zou maar een keer niveau zijn hier. Eng hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:20 schreef Quotidien het volgende:
Gezellig een slowchat die steeds over enge ziektes gaat
klopt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:24 schreef Myrr het volgende:
Waar je vroeger een presentatie hield over Aids en dat je dan gewoon dood ging en Aids echt heel erg was en ongeneeslijk, naar dat het behandelbaar werd en nu is het geneesbaar.![]()
Hopelijk laat ze de krukjes staan anders kan Wesley nergens meer bijquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat Yolanthe nu het hele huis gaat leeghalen
Elke gek heeft z'n gebrek.quote:
Mocht ik willenquote:
Nou en. Tegen die tijd is euthanasie ook wel versoepeld.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zorgt alleen maar voor meer overbevolking
Lekker bezig, snelle jellequote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
gelukkig had ik die 5 uur geleden al gemaakt
Heb jij aids in je ogen ofzoquote:
Je hart stopt vanzelf een keer met kloppen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt.
Maar ja, dan worden mensen ouder en ouder en krijg je weer andere dingen..
blijkbaar nog niet genezenquote:
Hoop het. Die eisen slaan nergens op en ondertussen klagen over mensen die zichzelf voor de trein smijten. Om daarvoor in aanmerking te komen moet je 3x terminaal zijn verklaard en 100+ jaar. Is het niet fysiek dan wel mentaalquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou en. Tegen die tijd is euthanasie ook wel versoepeld.
das waarquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je hart stopt vanzelf een keer met kloppen.
Voorzichtig geneesbaar.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:24 schreef Myrr het volgende:
Nee geen fittie maar aber is knetterlocoquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hebben jullie weer fittie. Dit topic blijft zich altijd maar in een razendtempo ontwikkelen
Ja, echt onmenselijk. Daarom als Alzheimer enzo geneest kun je gewoon bij volle zinnen zeggen dat je niet meer wil en is het bewezen wilsbekwaam.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoop het. Die eisen slaan nergens op en ondertussen klagen over mensen die zichzelf voor de trein smijten. Om daarvoor in aanmerking te komen moet je 3x terminaal zijn verklaard en 100+ jaar. Is het niet fysiek dan wel mentaal
Het is net een real life soap, waar we zelf een steentje aan bijdragenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hebben jullie weer fittie. Dit topic blijft zich altijd maar in een razendtempo ontwikkelen
Wat lach jequote:
Ik moet nu aan Altered Carbon denkenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je hart stopt vanzelf een keer met kloppen.
Agüero is wel een ongelofelijke eindbaas. Otamendi is een doorsnee CV. Daarvan gaan er 13 in een dozijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:25 schreef Kiid het volgende:
Aguero moet wel echt POTM worden want ik zit echt balls deep in Aguero's en Otamendi's. Denk dat daar wel een millie of wat in is geïnvesteerd
Alsof ik voor niveau naar de klaagbaak slowchat kom.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja er zou maar een keer niveau zijn hier. Eng hoor.
Ik doe gewoon normaal hoorquote:
Waarvoor kom je hier dan wel?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Alsof ik voor niveau naar de klaagbaak slowchat kom.
Het zijn investeringen vriendquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:31 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Agüero is wel een ongelofelijke eindbaas. Otamendi is een doorsnee CV. Daarvan gaan er 13 in een dozijn.
Beter haal je Sergio Ramos, als je op zoek bent naar een toppert.
Ja. De aarde heeft koorts, warmt op, ijs smelt, zweet breekt uit. Deel van de populatie deaud. Stormpje hier, tsunami daar.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voorzichtig geneesbaar.
En ik denk dat moeder Natuur wel met een andere ziekte komt, of een epidemie of zo.
Goedquote:
die was deze SC zat en als ie komt zit ie in ONZquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:32 schreef Remqo het volgende:
Waarom komt Etto het niveau hier niet meer peilen?
Je hoeft niet te komen he. Je kunt ook tetten gaan kijken in onz.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Alsof ik voor niveau naar de klaagbaak slowchat kom.
Zal hij wel hebben opgegeven sinds we het afvoerputje zijn van fok. De user/mod ratio is helemaal zoekquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:32 schreef Remqo het volgende:
Waarom komt Etto het niveau hier niet meer peilen?
Oh dan zit je hier goed, iedereen hier heeft een leegte van binnenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:33 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Om een existentiele leegte op te vullen
Ok, sorry dat ik aids als onderwerp niet gezellig vind.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je hoeft niet te komen he. Je kunt ook tetten gaan kijken in onz.
Ik hoop dat die tijd ooit komt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, echt onmenselijk. Daarom als Alzheimer enzo geneest kun je gewoon bij volle zinnen zeggen dat je niet meer wil en is het bewezen wilsbekwaam.
Echt hequote:
Daar valt wat voor te zeggenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
die was deze SC zat en als ie komt zit ie in ONZ
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee geen fittie maar aber is knetterloco
Ja laat me, ga je helpen of nietquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
bij die jassen heb je iets van 2 maanden plaatjes gepost voordat je er 1 had gekocht
Ik bedoel dan ook een ziekte. Een zwarte dood of zoquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. De aarde heeft koorts, warmt op, ijs smelt, zweet breekt uit. Deel van de populatie deaud. Stormpje hier, tsunami daar.
Hoe sneu het ook is, heb nooit echt een probleem met natuurrampen. Dat gaat allemaal vlot. Ziektes vink wel eng.
Wat hans zegtquote:
Spaanse griep is effectieverquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook een ziekte. Een zwarte dood of zo.
bij het eerst plaatje zeg ik gewoon meteen: schitterend moet je doen. Als je niet akkoord gaat dan ben je een wijfquote:
Donder dan maar lekker op sukkelquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
bij het eerst plaatje zeg ik gewoon meteen: schitterend moet je doen. Als je niet akkoord gaat dan ben je een wijf
Ja. Dan stoppen ze maar met eten om het te laten vlotten en dat gaat echt langzaam alsnog. Heel triest. Laat ze toch gaan.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat die tijd ooit komt.
De moeder van mijn schoonzusje had een euthanasieverklaring, in volle geestelijke gezondheid opgesteld met duidelijke wensen. Toen het zover was dat ze te ziek was en niet meer wilde leven, werd euthanasie geweigerd omdat ze door de morfine niet meer helder dacht. Die vrouw heeft nog weken pijn moeten lijden voor ze uiteindelijk stierf.
Dat was echt vreselijk om mee te maken.
Gozert is inderdaad wel al bijna 33. Voor een speler met die leeftijd kan je niet te veel meer investeren.quote:
Dat hebben we niet gezegdquote:
Post de schoenen nou maar gewoonquote:
Usermoderatie mag achterwege gelaten wordenquote:
Geloof en beleidsvoering zou gescheiden moeten zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Dan stoppen ze maar met eten om het te laten vlotten en dat gaat echt langzaam alsnog. Heel triest. Laat ze toch gaan.Heidense kut Christenen.
Als hij 10k stijgt dan vangt je boy 500kquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:36 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Gozert is inderdaad wel al bijna 33. Voor een speler met die leeftijd kan je niet te veel meer investeren.
Daar heb jij weer gelijk in.
quote:
quote:Op maandag 4 maart 2019 20:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over dan. Mocht je het niet eens zijn met de policy kan je dat altijd aangeven bij forum@fok.nl, maar het punt moet nu wel duidelijk zijn.
Ja weet ik wel, maar dat is eng en kut. Natuurrampen zijn beter en vooral als ze onverwacht zijn. Niet teveel paniek van tevoren en dramatisch gedoe. Gewoon plens water erop en doei.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook een ziekte. Een zwarte dood of zo.
Welkom in KLBquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Usermoderatie mag achterwege gelaten worden
Thanksquote:
Nog niet, hoe laat speelt Feyenoord?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:39 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dag Noord-Hollandse vriend.
Al voorbereid op de afranseling in Bernabéu?
Daar mag jij geen uitspraken over doenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat mailen naar blablabla@fok.nl is wel echt 1 van de meest irritante acts hier op fok
Doe nou eens normaalquote:
Snap ik. Sterkte.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:40 schreef Myrr het volgende:
Omdat ik te laat was met inschrijven gaat mijn seminar over het einde van de mensheid. Die mag ik zelf gaan bedenken en daar krijg ik dan twee punten voor.
Best wel zin in.
Er zijn ook hele leuke plaatjes van jaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik hoorde dat daar een leuk plaatje van is
Neequote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Juist omdat ik het zeg toont aan hoe vermoeiend dat is
🙄quote:
Plak je er gewoon nog een jaartje school tegenaanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:40 schreef Myrr het volgende:
Omdat ik te laat was met inschrijven voor nuttige seminars gaat mijn seminar over het einde van de mensheid. Die mag ik zelf gaan bedenken en daar krijg ik dan twee punten voor.
Best wel zin in.
Wat gaat het worden?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:40 schreef Myrr het volgende:
Omdat ik te laat was met inschrijven voor nuttige seminars gaat mijn seminar over het einde van de mensheid. Die mag ik zelf gaan bedenken en daar krijg ik dan twee punten voor.
Best wel zin in.
??quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee geen fittie maar aber is knetterloco
Hoe kan je 50 keer de waardestijging vangen?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als hij 10k stijgt dan vangt je boy 500k
De Duitsers komenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat gaat het worden?
Pandemie, komeetinslag, kernoorlog, buitenaardse invasie, of toch klimaatverandering, want dat is hip tegenwoordig.
Mafkeesquote:
Waaromquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Plak je er gewoon nog een jaartje school tegenaan
Omdat je boy meer dan 50 otamendi's heeftquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:44 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Hoe kan je 50 keer de waardestijging vangen?
[ afbeelding ]
Je mag hem best een positieve note geven hoor. Wij mogen dan niet negatief doen, maar moderators mogen ook wel eens positiever zijn naar users toe.quote:
Ik snap er geen kut van, maar ik geloof je direct.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Omdat je boy meer dan 50 otamendi's heeft
daar hoeft ze niet voor te kijken, staat bij een mod gewoon bij je postquote:
Nee man een doos die in de aarde is begraven door Aliens vroeger ontaard zich en spreid allemaal gekke signalen uit wat ervoor zorgt dat al het plastic muteert in ziek zware massieve ballen die over de aarde heen rollen en mensen pletten.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat gaat het worden?
Pandemie, komeetinslag, kernoorlog, buitenaardse invasie, of toch klimaatverandering, want dat is hip tegenwoordig.
cool!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee man een doos die in de aarde is begraven door Aliens vroeger ontaard zich en spreid allemaal gekke signalen uit wat ervoor zorgt dat al het plastic muteert in ziek zware massieve ballen die over de aarde heen rollen en mensen pletten.
Dan is er niemand meer om hier te modererenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:48 schreef Myrr het volgende:
En alleen mensen met een iq boven de 120 mogen blijven leven.
Pandora's Box, maar dan de moderne versie. goeiequote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee man een doos die in de aarde is begraven door Aliens vroeger ontaard zich en spreid allemaal gekke signalen uit wat ervoor zorgt dat al het plastic muteert in ziek zware massieve ballen die over de aarde heen rollen en mensen pletten.
Koekoekquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan is er niemand meer om hier te modereren
Ik vind jou een kanjer en het boeit me niks als ik hiervoor een ban/note voor zal krijgen. Dat is het waardquote:
Doen we solliquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat geeft niet want ze pletten ook alle servers dus er is sws geen FOK meer.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jezelf dood wensen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:48 schreef Myrr het volgende:
En alleen mensen met een iq boven de 120 mogen blijven leven.
Gebruik control F + zoektermquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:48 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Zie ik niet staan in de policy maar wellicht kijk ik er overheen
Sowquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kijk nog maar eens goedquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:48 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Zie ik niet staan in de policy maar wellicht kijk ik er overheen
Die ken ik niet mja zo zie je maar weer origineel zijn is knap lastig vandaag de dag.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Pandora's Box, maar dan de moderne versie. goeie
Bedanktquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind jou een kanjer en het boeit me niks als ik hiervoor een ban/note voor zal krijgen. Dat is het waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |