Boeit me niet zoveel allemaal hahaquote:Op maandag 4 maart 2019 19:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe zijn je core temps dan, is er wel genoeg airflow of is je cable management on fleek
Is goedquote:Op maandag 4 maart 2019 19:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kaarsendover (doorverwijzing vanaf Snuiter)
Een kaarsendover (ook wel kaarsenstok of domper genoemd) is een hulpmiddel om de vlam van een kaars te doven. Het bestaat veelal uit een kegelvormig metalen kapje aan een steel, soms is het klokvormig dan wel een halve bol. Door het kapje dicht boven de vlam te houden dooft de vlam, doordat er een zuurstoftekort ontstaat. Veel kaarsendovers hebben een speciaal fantasie-ontwerp, zelfs in de vorm van bustes, dieren en van verschillend materiaal. De porseleinen hebben meestal geen steel, maar worden de dovers zelf vastgehouden. Daarbij kan men zich afvragen of het meer snuisterijen zijn, vanwege de flinke hitte-ontwikkeling en roetvorming, die het onmogelijk maken het voor meerdere kaarsen te gebruiken, respectievelijk de roet het voorwerp bederft. Het materiaal van het product is vaak koper of brons.
Primaquote:Op maandag 4 maart 2019 19:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Volgens mij wil je hem stiekem wel neuken
Banaan omdat geel? Valt me enorm tegen van je ditquote:Op maandag 4 maart 2019 19:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon gaan met die banaan jatoch
Bij zijn geboortequote:Op maandag 4 maart 2019 19:30 schreef Zosk het volgende:
Heeft VK recentelijk een hersenbloeding gehad?
Ben gewoon een goed uitziende gozer hoorquote:Op maandag 4 maart 2019 19:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
hahahaha Flamarande wil zosk neuken
Is vk Luke Perry?quote:Op maandag 4 maart 2019 19:30 schreef Zosk het volgende:
Wil jij Flamarande neuken?quote:Op maandag 4 maart 2019 19:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben gewoon een goed uitziende gozer hoor
Een hersenbloeding ontstaat als er een bloedvat in de hersenen openbarst. In de volksmond spreekt men ook wel van een beroerte. Als dit gebeurt, wordt een deel van het hersenweefsel overspoeld met plasma-eiwitten en rode bloedcellen, wat weefselsterfte tot gevolg heeft.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:30 schreef Zosk het volgende:
Oh nee, gaan met die appel is geen bestaande uitdrukking hahaquote:Op maandag 4 maart 2019 19:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Banaan omdat geel? Valt me enorm tegen van je dit
Ik ben enorm verlegen in de buurt van Flamarande dus lijkt me duidelijk dat ik geen kans maak en er daardoor niet mee bezig benquote:Op maandag 4 maart 2019 19:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord. Zeg ja en pm. Heb je weer seks binnenkort.
Hoe kinderachtig ben jij zeg, teringquote:Op maandag 4 maart 2019 19:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
hahahaha Flamarande wil zosk neuken
Dankquote:Op maandag 4 maart 2019 19:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh nee, gaan met die appel is geen bestaande uitdrukking haha
Maar had gekund, snap wel dat je sceptisch bent
Misschien moet je je van je stoere kant laten zien.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben enorm verlegen in de buurt van Flamarande dus lijkt me duidelijk dat ik geen kans maak en er daardoor niet mee bezig ben
Ik ga er vanuit van wel in dit gevalquote:Op maandag 4 maart 2019 19:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Een hersenbloeding ontstaat als er een bloedvat in de hersenen openbarst. In de volksmond spreekt men ook wel van een beroerte. Als dit gebeurt, wordt een deel van het hersenweefsel overspoeld met plasma-eiwitten en rode bloedcellen, wat weefselsterfte tot gevolg heeft.
Overigens kan een beroerte ook ontstaan door het verstopt raken van een bloedvat, wat veel vaker voorkomt. Afhankelijk van de plaats van de bloeding is een onderverdeling te maken.
Rond de hersenen (en deels ook om het ruggenmerg) zijn drie hersenvliezen aanwezig:
- direct rond de hersenen ligt het zachte hersenvlies
- daarbuiten ligt het spinnenwebvlies
- daar weer buiten ligt het harde hersenvlies
Heel erg kinderachtigquote:Op maandag 4 maart 2019 19:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe kinderachtig ben jij zeg, tering
Dat werkt totdat ik mn broek naar beneden doequote:Op maandag 4 maart 2019 19:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Misschien moet je je van je stoere kant laten zien.
Verrassend, de één haalt meteen zijn fluit uit de broek en de ander is verlegenquote:Op maandag 4 maart 2019 19:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben enorm verlegen in de buurt van Flamarande dus lijkt me duidelijk dat ik geen kans maak en er daardoor niet mee bezig ben
Ja dan houdt het op makker.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat werkt totdat ik mn broek naar beneden doe
Ik kan er niet meer van maken dan dit, kerelquote:Op maandag 4 maart 2019 19:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Verrassend, de één haalt meteen zijn fluit uit de broek en de ander is verlegen
Dus die kaasstengel was geen metafoor?quote:Op maandag 4 maart 2019 19:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kan er niet meer van maken dan dit, kerel
Een metafoor (van Grieks metaphora: overdracht; bijvoeglijk: overdrachtelijk of figuurlijk; antoniem: letterlijk) is een vorm van beeldspraak, waarbij er sprake is van een impliciete (onuitgesproken) vergelijking. Metaforen ontstaan uit de mentale (cognitieve) behoefte nieuwe inzichten te benoemen vanuit een overeenkomst met het reeds bekende. Met een nieuwe metafoor wordt het oude, bekende, op het nieuwe, onbekende, geprojecteerd en breidt de mens de cognitieve grip op zijn omgeving uit. Bij de overdracht (vertaalslag) van het oude naar het nieuwe begrip is dikwijls sprake van toenemende abstractie (echter niet bij de personificatie).quote:
Jesus fucking christ houd je bek alsjeblieft zegquote:Op maandag 4 maart 2019 19:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Een metafoor (van Grieks metaphora: overdracht; bijvoeglijk: overdrachtelijk of figuurlijk; antoniem: letterlijk) is een vorm van beeldspraak, waarbij er sprake is van een impliciete (onuitgesproken) vergelijking. Metaforen ontstaan uit de mentale (cognitieve) behoefte nieuwe inzichten te benoemen vanuit een overeenkomst met het reeds bekende. Met een nieuwe metafoor wordt het oude, bekende, op het nieuwe, onbekende, geprojecteerd en breidt de mens de cognitieve grip op zijn omgeving uit. Bij de overdracht (vertaalslag) van het oude naar het nieuwe begrip is dikwijls sprake van toenemende abstractie (echter niet bij de personificatie).
Bijvoorbeeld, een van de meestgebruikte en meest afgesleten metaforische vertaalslagen uit het verleden betreft de overdrachtelijkheid van lengte/afstand naar tijdsduur: korte tijd, lang oponthoud, een afspraak verplaatsen, langdurig, kortgeleden, tijdsspanne, de tijd overbruggen, tot in lengte van dagen, zijn verblijf verlengen, de vakantie inkorten, enzovoort. De overeenkomst tussen lengte/afstand en tijdsduur ligt in hun beider lineair karakter. Maar hoewel lengte zelf reeds een abstract begrip is, je kunt het immers niet vastpakken, is lengte, i.t.t. tijdsduur, wel aanwijsbaar. Er is dus sprake van een toenemend abstractie-niveau in de betekenisoverdracht van lengte naar tijdsduur.
Ik begrijp dat helemaalquote:Op maandag 4 maart 2019 19:36 schreef Le_Professeur het volgende:
Maakt me echt ziedend dit, ga dadelijk iets slopen ook
dat je toen saampjes met TARDIS. en Aber kaasstengels zat te etenquote:Op maandag 4 maart 2019 19:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ligt eraan over welke situatie en metafoor we het nu hebben
Als de pizzabezorger te laat is denk ik dat he wel lastig is voor ze.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zouden dikke mensen iedere dag een zware dag hebben eigenlijk lol
Oh, dat is alweer zo lang geleden johquote:Op maandag 4 maart 2019 19:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
dat je toen saampjes met TARDIS. en Aber kaasstengels zat te eten
Maar wanneer is een pizzabezorger te laatquote:Op maandag 4 maart 2019 19:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als de pizzabezorger te laat is denk ik dat he wel lastig is voor ze.
Bij mij elke keer.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar wanneer is een pizzabezorger te laat
Moeten ze geen eta gevenquote:Op maandag 4 maart 2019 19:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wellicht moet je je verwachtingen bijstellen
quote:Op maandag 4 maart 2019 19:39 schreef HPLC het volgende:
Kanker District is located in the southern region of the state of Chhattisgarh, India within the longitudes 20.6-20.24 and latitudes 80.48-81.48. The total area of the district is 5285.01 square kilometres. The population is 651,333.
The district's headquarters, Kanker town, is situated on the National Highway NH-43.Kanker town lies between Chhattisgarh's two largest cities: Chhattisgarh's capital, Raipur, and Jagdalpur, the district headquarters of the neighbouring Bastar district.
Hier is VK geborenquote:Op maandag 4 maart 2019 19:39 schreef HPLC het volgende:
Kanker District is located in the southern region of the state of Chhattisgarh, India within the longitudes 20.6-20.24 and latitudes 80.48-81.48. The total area of the district is 5285.01 square kilometres. The population is 651,333.
The district's headquarters, Kanker town, is situated on the National Highway NH-43.Kanker town lies between Chhattisgarh's two largest cities: Chhattisgarh's capital, Raipur, and Jagdalpur, the district headquarters of the neighbouring Bastar district.
HPLCPediaquote:Op maandag 4 maart 2019 19:39 schreef HPLC het volgende:
Kanker may refer to:quote:
quote:Op maandag 4 maart 2019 19:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kanker may refer to:
The Kanker sisters, a trio of characters from the cartoon Ed, Edd n Eddy
Kanker, Chhattisgarh, a city in the Indian state of Chhattisgarh
Kanker district, whose headquarters are in Kanker
wilde eigenlijk de eerste doen, maar geen wiki
Lekker man Prodigy.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:02 schreef JimmyDean het volgende: [..] Ik ken niks van ze en als ik plaatjes google vind ik dat wel prima.
Beste plaat.quote:
lol doldwaze tydequote:Op maandag 4 maart 2019 19:43 schreef Zosk het volgende:
Heb aan het einde van deze dag 0 posts denk ik lol
Komende maand ookquote:Op maandag 4 maart 2019 19:43 schreef Zosk het volgende:
Heb aan het einde van deze dag 0 posts denk ik lol
Knuffelbeertje van mequote:
Lukraak alles verwijderen? Lijkt me niet neequote:Op maandag 4 maart 2019 19:43 schreef Flamarande het volgende:
Ja ik weet niet of dit nou wel volgens de policy is
Waarom? Ik conformeer me niet aan de dwingelandij van een heerschappij van hersenloze amoebes.quote:
Oooooh dat zegt me vaag nog wel watquote:
Even opletten jongensquote:Op maandag 4 maart 2019 19:46 schreef Solotov het volgende:
[..]
Oooooh kanker dat zegt me vaag nog wel wat
Begrijp ik bestquote:Op maandag 4 maart 2019 19:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom? Ik conformeer me niet aan de dwingelandij van een heerschappij van hersenloze amoebes.
Waar gaat de reis dit keer naartoe?quote:Op maandag 4 maart 2019 19:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
had laatst al een waarschuwing dus ik mag op vakantie denk ik
Lekker man, ik ben alweer twee dagen vrij.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer zegquote:Op maandag 4 maart 2019 19:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tot over een weekquote:Op maandag 4 maart 2019 19:47 schreef Solotov het volgende:
Dat aanpassen is gewoon raar vk
Aansteller
What you policy is what you poligetquote:Op maandag 4 maart 2019 19:47 schreef Solotov het volgende:
Aansteller
Er wordt hier gewoon hard gewerktquote:Op maandag 4 maart 2019 19:47 schreef Solotov het volgende:
Aansteller
Weet niet wat er stond want het is weg voor je met je ogen kunt knipperen hahahaquote:Op maandag 4 maart 2019 19:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lukraak alles verwijderen? Lijkt me niet nee
Haha ja en dat is kanjersnel want ik mijn knippers hoeven niet zo'n grote afstand te leggen hahahahaquote:Op maandag 4 maart 2019 19:49 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Weet niet wat er stond want het is weg voor je met je ogen kunt knipperen hahaha
Ik las dat dat ordinair is.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een week lang extra tijd om sigaretjes te roken
rare zinquote:Op maandag 4 maart 2019 19:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha ja en dat is kanjersnel want ik mijn knippers hoeven niet zo'n grote afstand te leggen hahahaha
Ik vind jou een kanjer chinees.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:50 schreef Zosk het volgende:
Ik vind kanjer wel echt een mooi woord trouwens
Eindelijk iemand die het zietquote:Op maandag 4 maart 2019 19:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ja aldus het grote voorbeeld van FOK!
quote:Op maandag 4 maart 2019 19:51 schreef Catkiller het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)doet_livestream.html
Aber streamt tegenwoordig
Haha wat genant.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:51 schreef Catkiller het volgende:
Godverdomme in mijn hometown ook nog eens.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:51 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben nu bijna een half jaar gestopt.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:51 schreef Solotov het volgende:
[..]
Roken is ook ordinair. Bah wat een stank
wow, dit is volgens mij in Apeldoornquote:Op maandag 4 maart 2019 19:51 schreef Catkiller het volgende:
Ja die heb ik er ff tussendoor gesneaktquote:Op maandag 4 maart 2019 19:52 schreef Flamarande het volgende:
Vk is nog een quote met het verboden woord vergeten
Braddiequote:Op maandag 4 maart 2019 19:52 schreef Flamarande het volgende:
Vk is nog een quote met het verboden woord vergeten
Eindhoven de gekstequote:Op maandag 4 maart 2019 19:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Godverdomme in mijn hometown ook nog eens.
Manmanquote:Op maandag 4 maart 2019 19:51 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben zo blij voor jequote:Op maandag 4 maart 2019 19:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben nu bijna een half jaar gestopt.
Iemand is daarin klaargekomen ooitquote:Op maandag 4 maart 2019 19:51 schreef Catkiller het volgende:
lolquote:Op maandag 4 maart 2019 19:54 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ik ben zo blij voor je
Ik ook bijna. Nog 25 weken en 2 dagen
Vandaag in dingen die mensen zeggen als ze Myrr zien lopenquote:Op maandag 4 maart 2019 19:54 schreef Flamarande het volgende:
My god wat een tokkie dat kind is nu al verpest
Gewoon een goed voorbeeld tochquote:Op maandag 4 maart 2019 19:54 schreef Flamarande het volgende:
Sport je?quote:Op maandag 4 maart 2019 19:54 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ik ben zo blij voor je
Ik ook bijna. Nog 25 weken en 2 dagen
Of het was een zaaddonor.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iemand is daarin klaargekomen ooit
Ik versta niet eens wat ze zegt. Soort gangstertaal ofzo zeker.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:54 schreef Flamarande het volgende:
Tekst van een liedjequote:Op maandag 4 maart 2019 19:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik versta niet eens wat ze zegt. Soort gangstertaal ofzo zeker.
Op muziek?quote:Op maandag 4 maart 2019 19:55 schreef Solotov het volgende:
[..]
Niet echt actief maar beweeg wel genoeg
Ga sporten dan is het makkelijker om niet te roken.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:55 schreef Solotov het volgende:
[..]
Een heftruck besturen genoeg beweging noemenquote:Op maandag 4 maart 2019 19:55 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ik godverdomme helaas wel.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik versta niet eens wat ze zegt. Soort gangstertaal ofzo zeker.
Ik heb een laserbehandeling gehad dus ik heb geen last van nadelen ofzoquote:Op maandag 4 maart 2019 19:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga sporten dan is het makkelijker om niet te roken.
Ik geef ook laserbehandelingen voor mensen met een bril, als ik klaar ben heb je die nooit meer nodig.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:57 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ik heb een laserbehandeling gehad dus ik heb geen last van nadelen ofzo
Lekker makkelijk
Wist niet eens dat dat kon. Zeker vergoed door de belastingbetaler?quote:Op maandag 4 maart 2019 19:57 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ik heb een laserbehandeling gehad dus ik heb geen last van nadelen ofzo
Lekker makkelijk
Myrr is tenminste nog lekkerquote:Op maandag 4 maart 2019 19:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vandaag in dingen die mensen zeggen als ze Myrr zien lopen
Huh denk je?quote:Op maandag 4 maart 2019 19:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niet doen alsof je dat voor mij doet malle jongen, is policy ditdat buhu
De policyquote:Op maandag 4 maart 2019 19:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niet doen alsof je dat voor mij doet malle jongen, is policy ditdat buhu
hahahahaquote:Op maandag 4 maart 2019 19:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik geef ook laserbehandelingen voor mensen met een bril, als ik klaar ben heb je die nooit meer nodig.
Leuk dat je er weer was, hopelijk tot snelquote:Op maandag 4 maart 2019 20:00 schreef JimmyDean het volgende:
nou ik ga weer, was weer dolletjes bois
tot volgende maandquote:Op maandag 4 maart 2019 20:00 schreef JimmyDean het volgende:
nou ik ga weer, was weer dolletjes bois
Is soort acupunctuurachtig idee, lees ik. Dit vind ik ook wel mooi:quote:Op maandag 4 maart 2019 20:02 schreef Zosk het volgende:
Laserbehandeling tegen roken wat? Laseren ze dan je vingers zodat je geen sigaretten meer kan vasthouden? :s
Effectief, 1 op de 3quote:Lasertherapie is een effectieve manier om te stoppen met roken. Een op de drie rokers die lasertherapie probeert, stopt definitief!
Ligt eraan wat het kost maar 1 op de 3 is niet echt heel succesvol neequote:Op maandag 4 maart 2019 20:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is soort acupunctuur achter idee, lees ik. Dit vind ik ook wel mooi:[..]
Effectief, 1 op de 3
Echt hequote:Op maandag 4 maart 2019 20:07 schreef HPLC het volgende:
Echt normaal zou ik dat nooit typen, maar door die nieuwe policy wel. Waar ligt het dan aan?
Haha raap me op hahaquote:Op maandag 4 maart 2019 20:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Valt reuze mee, kan maar 1 post per 10 seconden plaatsen haha
Ahw lief dank jequote:
Wejow ;squote:
Ze is al verliefdquote:Op maandag 4 maart 2019 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
rot op bitch debiel hoop dat jij ook verliefd wordt
jij bent zelf een bitch debiel, bottomboiquote:Op maandag 4 maart 2019 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, bij haar is het ook nooit wederzijds.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
sukkelnoobquote:Op maandag 4 maart 2019 20:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij bent zelf een bitch debiel, bottomboi
Hoop het niet maar ik ben er bang voorquote:Op maandag 4 maart 2019 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee joh over half uurtje pas hahaquote:
Goddommequote:Op maandag 4 maart 2019 20:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, bij haar is het ook nooit wederzijds.
ja ben je bijna verliefd?quote:Op maandag 4 maart 2019 20:09 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hoop het niet maar ik ben er bang voor
Mn laptoplader was kapot dus heb een nieuwe gekocht vandaag haha drie keer raden wat ik ga doen straks winknudgequote:
Je laptop opladen gok ikquote:Op maandag 4 maart 2019 20:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mn laptoplader was kapot dus heb een nieuwe gekocht vandaag haha drie keer raden wat ik ga doen straks winknudge
Farming Simulator 2019?quote:Op maandag 4 maart 2019 20:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mn laptoplader was kapot dus heb een nieuwe gekocht vandaag haha drie keer raden wat ik ga doen straks winknudge
sow koekoekquote:Op maandag 4 maart 2019 20:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, bij haar is het ook nooit wederzijds.
Linkje?quote:Op maandag 4 maart 2019 20:11 schreef Dimachaerus het volgende:
pff treinmeisje nieuwe picca op insta gezet
zo mooi slanke taille en slank en bigtits
ahhhhhgrghasdfhlja
Kloptquote:
Moest hardop lachenquote:
Denk het wel, anders bel ik de helpdeskquote:
Die werken niet zo laat hoor hahaquote:Op maandag 4 maart 2019 20:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk het wel, anders bel ik de helpdesk
Dat uitgerekend dit hetgeen is waar je bij dima over twijfeltquote:Op maandag 4 maart 2019 20:13 schreef McGrath het volgende:
alsof dima echt ooit in een trein geweest is
Haha nou dan werkt het allebei niet he ahahaquote:
Jezus wat slecht ditquote:Op maandag 4 maart 2019 20:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha nou dan werkt het allebei niet he ahaha
ik twijfel of ie überhaupt wel een jongen isquote:Op maandag 4 maart 2019 20:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat uitgerekend dit hetgeen is waar je bij dima over twijfelt
Ik heb zo mijn talentenquote:
Oh daar twijfel ik niet aan, vraag me vooral af of hij nou echt zo'n rerard is als hij lijkt te zijnquote:Op maandag 4 maart 2019 20:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik twijfel of ie überhaupt wel een jongen is
quote:
ik heb er oorklaagkroeg van gekregenquote:
Nicequote:
Wat is er verwijderd danquote:Op maandag 4 maart 2019 20:36 schreef Zosk het volgende:
Laat gvd mn post nou eens staan, jezus christus je mag ook echt helemaal niets meer hier he
lolquote:
Dat mag ook gewoon, is VK zn kindje tochquote:Op maandag 4 maart 2019 20:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
echt hè en mijn klaagkroeg staat er nog wel
225 euquote:Op maandag 4 maart 2019 20:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ligt eraan wat het kost maar 1 op de 3 is niet echt heel succesvol nee
Netjesquote:Op maandag 4 maart 2019 20:38 schreef Solotov het volgende:
[..]
225 eu
Maar werk betaalde en wilde daar wel gebruik van maken
Ik durf niet meer na alle ellende hier, straks moet ik nog iets gaan doen met mn levenquote:
nee is srsquote:Op maandag 4 maart 2019 20:40 schreef Flamarande het volgende:
Wrom heeft hij een ban
Of is dit weer een sneu zosk grapje
Druk gewoon op zn profiel kutwijfquote:Op maandag 4 maart 2019 20:40 schreef Flamarande het volgende:
Wrom heeft hij een ban
Of is dit weer een sneu zosk grapje
Benieuwd waar in de policy dat staatquote:Op maandag 4 maart 2019 20:42 schreef Zosk het volgende:
Mn post met een link naar zijn profiel wordt ook gewoon weggemod
Rare streken allemaal hier, je mag niet eens linken naar een user zijn profiel
Nergens natuurlijk, dit is gewoon zielig doenquote:Op maandag 4 maart 2019 20:43 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Benieuwd waar in de policy dat staat
Wat is er nou weer tussen jullie lolquote:
Tussen wie?quote:Op maandag 4 maart 2019 20:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is er nou weer tussen jullie lol
Ben blij dat je nog enige zelfkennis hebt maat.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nergens natuurlijk, dit is gewoon zielig doen
Tussen jou en aberquote:
quote:Op maandag 4 maart 2019 20:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben blij dat je nog enige zelfkennis hebt maat.
Pardon?quote:Op maandag 4 maart 2019 20:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:
Oh je bedoelde jezelf niet?quote:
Gooi jezelf wegquote:Op maandag 4 maart 2019 20:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe kan je jezelf nou gooienquote:
Haha lekker hoorquote:
Duurde nog langquote:
Ahaha snap jequote:Op maandag 4 maart 2019 20:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is al maanden niet lekker meer hoor
Inb4 nog steeds lang haha
Tel eens tot 10quote:
1, 2, 3quote:Op maandag 4 maart 2019 20:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee opflikkeren met dat gejank altijd hier
Ga het nou ook niet zo zitten uitlokken als mod man, jezusquote:
Daar verschillen de meningen over dan. Mocht je het niet eens zijn met de policy kan je dat altijd aangeven bij forum@fok.nl, maar het punt moet nu wel duidelijk zijn.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik gedraag me prima
Dit jaar mag er gewoon echt helemaal niets meer
Ik ga echt niet mailen met iemand over wat er op een forum afspeelt hoorquote:Op maandag 4 maart 2019 20:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over dan. Mocht je het niet eens zijn met de policy kan je dat altijd aangeven bij forum@fok.nl, maar het punt moet nu wel duidelijk zijn.
oke, naja, nu weer gedragen ok?quote:Op maandag 4 maart 2019 20:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ga echt niet mailen met iemand over wat er op een forum afspeelt hoor
Nogmaals ik vind dat ik me prima gedraagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |