Boeit me niet zoveel allemaal hahaquote:Op maandag 4 maart 2019 19:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe zijn je core temps dan, is er wel genoeg airflow of is je cable management on fleek
Is goedquote:Op maandag 4 maart 2019 19:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kaarsendover (doorverwijzing vanaf Snuiter)
Een kaarsendover (ook wel kaarsenstok of domper genoemd) is een hulpmiddel om de vlam van een kaars te doven. Het bestaat veelal uit een kegelvormig metalen kapje aan een steel, soms is het klokvormig dan wel een halve bol. Door het kapje dicht boven de vlam te houden dooft de vlam, doordat er een zuurstoftekort ontstaat. Veel kaarsendovers hebben een speciaal fantasie-ontwerp, zelfs in de vorm van bustes, dieren en van verschillend materiaal. De porseleinen hebben meestal geen steel, maar worden de dovers zelf vastgehouden. Daarbij kan men zich afvragen of het meer snuisterijen zijn, vanwege de flinke hitte-ontwikkeling en roetvorming, die het onmogelijk maken het voor meerdere kaarsen te gebruiken, respectievelijk de roet het voorwerp bederft. Het materiaal van het product is vaak koper of brons.
Primaquote:Op maandag 4 maart 2019 19:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Volgens mij wil je hem stiekem wel neuken
Banaan omdat geel? Valt me enorm tegen van je ditquote:Op maandag 4 maart 2019 19:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon gaan met die banaan jatoch
Bij zijn geboortequote:Op maandag 4 maart 2019 19:30 schreef Zosk het volgende:
Heeft VK recentelijk een hersenbloeding gehad?
Ben gewoon een goed uitziende gozer hoorquote:Op maandag 4 maart 2019 19:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
hahahaha Flamarande wil zosk neuken
Is vk Luke Perry?quote:Op maandag 4 maart 2019 19:30 schreef Zosk het volgende:
Wil jij Flamarande neuken?quote:Op maandag 4 maart 2019 19:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben gewoon een goed uitziende gozer hoor
Een hersenbloeding ontstaat als er een bloedvat in de hersenen openbarst. In de volksmond spreekt men ook wel van een beroerte. Als dit gebeurt, wordt een deel van het hersenweefsel overspoeld met plasma-eiwitten en rode bloedcellen, wat weefselsterfte tot gevolg heeft.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:30 schreef Zosk het volgende:
Oh nee, gaan met die appel is geen bestaande uitdrukking hahaquote:Op maandag 4 maart 2019 19:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Banaan omdat geel? Valt me enorm tegen van je dit
Ik ben enorm verlegen in de buurt van Flamarande dus lijkt me duidelijk dat ik geen kans maak en er daardoor niet mee bezig benquote:Op maandag 4 maart 2019 19:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord. Zeg ja en pm. Heb je weer seks binnenkort.
Hoe kinderachtig ben jij zeg, teringquote:Op maandag 4 maart 2019 19:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
hahahaha Flamarande wil zosk neuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |