Snap ik, ik wou je vechthonden nog opperen, maar die zitten natuurlijk in de bench dus daar heb je niets aanquote:Op maandag 4 maart 2019 19:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar er valt ook veel te halen dus dat moet je goed beveiligen
Ben je je sleutel kwijt hahahaquote:Op maandag 4 maart 2019 19:19 schreef Zosk het volgende:
Nieuw cilinderslot voor de voordeur 285 euro
Die zitten zeker in de bench ja, anders ben ik mn inboedel ook kwijt hahaquote:Op maandag 4 maart 2019 19:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Snap ik, ik wou je vechthonden nog opperen, maar die zitten natuurlijk in de bench dus daar heb je niets aan
Ik ook. Zelfs Hans staat nog een stuk hoger. Rare user.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik denk dat over VK omdat ik hem zeer laag heb zitten
Dat bedoel ik dusquote:Op maandag 4 maart 2019 19:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ook. Zelfs Hans staat nog een stuk hoger. Rare user.
Onze postende encylopediequote:Op maandag 4 maart 2019 19:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Een cilinderslot is een slotmechanisme bestaande uit een cilinder en een behuizing. Stiften, plaatjes of kogeltjes blokkeren de cilinder zolang de bijpassende sleutel niet in het slot is gestoken. Alleen als de juiste sleutel in de cilinder wordt gestoken kan deze worden gedraaid in de behuizing, waarmee het slot geopend of gesloten wordt.
Veelal bestaat het slot uit het eigenlijke slot en een losse cilinder. De cilinder heeft een gestandaardiseerde afmeting (europrofiel) en kan gemakkelijk verwisseld worden als men over de sleutel beschikt.
Doe eens normaal mafkeesquote:Op maandag 4 maart 2019 19:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Onze postende encylopedie
Jouw kennis
ghehe haahaquote:Op maandag 4 maart 2019 19:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die zitten zeker in de bench ja, anders ben ik mn inboedel ook kwijt haha
Hahahaha niet zo mooi he hahaquote:Op maandag 4 maart 2019 19:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha ja ben via het dakraam naar binnen geklommen hahahahah
Alsof ik dat kanquote:
Dat is vijf seconden fijn. Zodra het afkoelt begint het te plakken, te schuren tegen je liezen en te meuren.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Net alsof je in je broek aan het zeiken bent. Lekker warm
Waarom zijn jullie blauwen allemaal van die rare snuitersquote:Op maandag 4 maart 2019 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alsof ik dat kan
Je bent me er één vriend.
kan ik nietquote:Op maandag 4 maart 2019 19:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Moet je maar een keer normaal tegen me doen
Een normaal iemand heeft natuurlijk geen zin om dit forum te modden.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie blauwen allemaal van die rare snuiters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |