Ik ken niks van ze en als ik plaatjes google vind ik dat wel prima.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:00 schreef Solotov het volgende:
[..]
Boeie heb ze toch al 2 keer live gezien
meestal moet je muziek luisteren in plaats van googelen naar plaatjes over wat het misschien kan zijnquote:Op maandag 4 maart 2019 19:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ken niks van ze en als ik plaatjes google vind ik dat wel prima.
Als ik dit zie hoef ik dat al niet meer:quote:Op maandag 4 maart 2019 19:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
meestal moet je muziek luisteren in plaats van googelen naar plaatjes over wat het misschien kan zijn
Tja iemand met zo'n kapsel vergeet je niet snelquote:
Hoi Femquote:Op maandag 4 maart 2019 19:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja die liggen ergens op zolder
Wat doe ik in dit lijstje?quote:Op maandag 4 maart 2019 13:26 schreef Flamarande het volgende:
@:zeer
@:hoink581
@:working_class_hero
@:le_professeur
@:drug
@:zosk
Mocht je weer een weekje tussen je bans in mee posten vriendquote:Op maandag 4 maart 2019 19:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Allemaal boelers dus daar pas je prima tussen haha
Matig lijstje danquote:Op maandag 4 maart 2019 19:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
ze noemde alle mannen op die ze in januari heeft afgewerkt
quote:Op maandag 4 maart 2019 19:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mocht je weer een weekje tussen je bans in mee posten vriend
Pardon?quote:Op maandag 4 maart 2019 19:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
ze noemde alle mannen op die ze in januari heeft afgewerkt
How weak is thine heart, saith the Lord God, seeing thou doest all these things, the work of an imperious whorish woman;quote:
Een cilinderslot is een slotmechanisme bestaande uit een cilinder en een behuizing. Stiften, plaatjes of kogeltjes blokkeren de cilinder zolang de bijpassende sleutel niet in het slot is gestoken. Alleen als de juiste sleutel in de cilinder wordt gestoken kan deze worden gedraaid in de behuizing, waarmee het slot geopend of gesloten wordt.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:19 schreef Zosk het volgende:
Nieuw cilinderslot voor de voordeur 285 euro
Dat was inderdaad echt iets om te Googlen met jouw kennis in ervaring in die branchequote:Op maandag 4 maart 2019 19:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Een cilinderslot is een slotmechanisme bestaande uit een cilinder en een behuizing. Stiften, plaatjes of kogeltjes blokkeren de cilinder zolang de bijpassende sleutel niet in het slot is gestoken. Alleen als de juiste sleutel in de cilinder wordt gestoken kan deze worden gedraaid in de behuizing, waarmee het slot geopend of gesloten wordt.
Veelal bestaat het slot uit het eigenlijke slot en een losse cilinder. De cilinder heeft een gestandaardiseerde afmeting (europrofiel) en kan gemakkelijk verwisseld worden als men over de sleutel beschikt.
Twee krammen en een hangslot. Ben je klaar voor een tientjequote:Op maandag 4 maart 2019 19:19 schreef Zosk het volgende:
Nieuw cilinderslot voor de voordeur 285 euro
Daar doe ik niet aan hoorquote:Op maandag 4 maart 2019 19:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Twee krammen en een hangslot. Ben je klaar voor een tientje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |