Ik vind het leven een ongevraagde en troosteloze bedoening, maar dat wil niet zeggen dat je laf een voortijdige uitweg moet nemen in plaats van er het beste van te maken.quote:
Soms denk je mensen door en door te kennen maar blijkt het allemaal een act te zijnquote:Op maandag 4 maart 2019 13:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind het leven een ongevraagde en troosteloze bedoening, maar dat wil niet zeggen dat je laf een voortijdige uitweg moet nemen in plaats van er het beste van te maken.
Echte mannen hebben geen act nodig maar zijn oprecht.quote:
Behalve o n l i n equote:Op maandag 4 maart 2019 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echte mannen hebben geen act nodig maar zijn oprecht.
rtquote:Op maandag 4 maart 2019 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echte mannen hebben geen act nodig maar zijn oprecht.
Om je kop in het zand te steken natuurlijk.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:25 schreef Kiid het volgende:
Waarom zou je je op het internet ook anders doen?
Nee, overal.quote:
quote:
Stop met deze act.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:25 schreef Kiid het volgende:
Waarom zou je je op het internet ook anders doen?
Je kan ook gewoon eens weg blijven i.p.v. aldoor terugkomen waar niemand om vraagt natuurlijk.quote:
Kiid vroeg of ik terug kwamquote:Op maandag 4 maart 2019 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon eens weg blijven i.p.v. aldoor terugkomen waar niemand om vraagt natuurlijk.
En deze?quote:
quote:Op maandag 4 maart 2019 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon eens weg blijven i.p.v. aldoor terugkomen waar niemand om vraagt natuurlijk.
Allemaal mietjesquote:Op maandag 4 maart 2019 13:26 schreef Flamarande het volgende:
@:zeer
@:hoink581
@:working_class_hero
@:le_professeur
@:drug
@:zosk
???quote:Op maandag 4 maart 2019 13:26 schreef Flamarande het volgende:
@:zeer
@:hoink581
@:working_class_hero
@:le_professeur
@:drug
@:zosk
Ernstig mad.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:29 schreef Solotov het volgende:
[..]
Die kneus is wel de meest sneue en geforceerde act
Als cachet mij maar leuk vindtquote:Op maandag 4 maart 2019 13:29 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ik word ook niet wijs uit haar posts, lijkt wel alsof ze een hersenbloeding ofzo heeftquote:
Ik sta altijd open voor suggestiesquote:Op maandag 4 maart 2019 13:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Netjes gehandeld. Ik ben benieuwd of we nog een deel 3 gaan krijgen.
Ah jammer dus nog niet geheel oprecht.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja kweenie ik heb wel een soft spot voor ons Aber dus ik kan daar niet unbiased naar kijken.
Eens. Als persoon mag ik hem wel maar dat geforceerde is wel echt tenenkrommend maar daar zal die het ook wel om doen.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:29 schreef Solotov het volgende:
[..]
Stop nou maar gewoon niemand vind het leuk.quote:
Hoe doe je dat als man?quote:
Netjes dat je zo reageert op zijn achter de elle bogen sneerquote:
Dus als ik zeg dat je onzin lult dan is het geen actquote:Op maandag 4 maart 2019 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eens. Als persoon mag ik hem wel maar dat geforceerde is wel echt tenenkrommend maar daar zal die het ook wel om doen.
[..]
Stop nou maar gewoon niemand vind het leuk.
Niet eerlijk tegen jezelf.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Juist wel, kijk hoe eerlijk ik over mijn beperkingen ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |