Je hoeft niet te komen he. Je kunt ook tetten gaan kijken in onz.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Alsof ik voor niveau naar de klaagbaak slowchat kom.
Zal hij wel hebben opgegeven sinds we het afvoerputje zijn van fok. De user/mod ratio is helemaal zoekquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:32 schreef Remqo het volgende:
Waarom komt Etto het niveau hier niet meer peilen?
Oh dan zit je hier goed, iedereen hier heeft een leegte van binnenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:33 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Om een existentiele leegte op te vullen
Ok, sorry dat ik aids als onderwerp niet gezellig vind.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je hoeft niet te komen he. Je kunt ook tetten gaan kijken in onz.
Ik hoop dat die tijd ooit komt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, echt onmenselijk. Daarom als Alzheimer enzo geneest kun je gewoon bij volle zinnen zeggen dat je niet meer wil en is het bewezen wilsbekwaam.
Echt hequote:
Daar valt wat voor te zeggenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
die was deze SC zat en als ie komt zit ie in ONZ
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee geen fittie maar aber is knetterloco
Ja laat me, ga je helpen of nietquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
bij die jassen heb je iets van 2 maanden plaatjes gepost voordat je er 1 had gekocht
Ik bedoel dan ook een ziekte. Een zwarte dood of zoquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. De aarde heeft koorts, warmt op, ijs smelt, zweet breekt uit. Deel van de populatie deaud. Stormpje hier, tsunami daar.
Hoe sneu het ook is, heb nooit echt een probleem met natuurrampen. Dat gaat allemaal vlot. Ziektes vink wel eng.
Wat hans zegtquote:
Spaanse griep is effectieverquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook een ziekte. Een zwarte dood of zo.
bij het eerst plaatje zeg ik gewoon meteen: schitterend moet je doen. Als je niet akkoord gaat dan ben je een wijfquote:
Donder dan maar lekker op sukkelquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
bij het eerst plaatje zeg ik gewoon meteen: schitterend moet je doen. Als je niet akkoord gaat dan ben je een wijf
Ja. Dan stoppen ze maar met eten om het te laten vlotten en dat gaat echt langzaam alsnog. Heel triest. Laat ze toch gaan.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat die tijd ooit komt.
De moeder van mijn schoonzusje had een euthanasieverklaring, in volle geestelijke gezondheid opgesteld met duidelijke wensen. Toen het zover was dat ze te ziek was en niet meer wilde leven, werd euthanasie geweigerd omdat ze door de morfine niet meer helder dacht. Die vrouw heeft nog weken pijn moeten lijden voor ze uiteindelijk stierf.
Dat was echt vreselijk om mee te maken.
Gozert is inderdaad wel al bijna 33. Voor een speler met die leeftijd kan je niet te veel meer investeren.quote:
Dat hebben we niet gezegdquote:
Post de schoenen nou maar gewoonquote:
Usermoderatie mag achterwege gelaten wordenquote:
Geloof en beleidsvoering zou gescheiden moeten zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Dan stoppen ze maar met eten om het te laten vlotten en dat gaat echt langzaam alsnog. Heel triest. Laat ze toch gaan.Heidense kut Christenen.
Als hij 10k stijgt dan vangt je boy 500kquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:36 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Gozert is inderdaad wel al bijna 33. Voor een speler met die leeftijd kan je niet te veel meer investeren.
Daar heb jij weer gelijk in.
quote:
quote:Op maandag 4 maart 2019 20:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over dan. Mocht je het niet eens zijn met de policy kan je dat altijd aangeven bij forum@fok.nl, maar het punt moet nu wel duidelijk zijn.
Ja weet ik wel, maar dat is eng en kut. Natuurrampen zijn beter en vooral als ze onverwacht zijn. Niet teveel paniek van tevoren en dramatisch gedoe. Gewoon plens water erop en doei.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook een ziekte. Een zwarte dood of zo.
Welkom in KLBquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Usermoderatie mag achterwege gelaten worden
Thanksquote:
Nog niet, hoe laat speelt Feyenoord?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:39 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dag Noord-Hollandse vriend.
Al voorbereid op de afranseling in Bernabéu?
Daar mag jij geen uitspraken over doenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat mailen naar blablabla@fok.nl is wel echt 1 van de meest irritante acts hier op fok
Doe nou eens normaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |