Dat Yolanthe nu het hele huis gaat leeghalenquote:
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup.
Maar hoe dan ook, het is goed nieuws.
Wat is mijn ding?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Functioneringsgesprek, Kerstkaarten, hawaïshirts....
Iedereen heeft zo zijn ding hier, remqo.
Tuurlijk, alleen praat ik er niet dagelijks overquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Functioneringsgesprek, Kerstkaarten, hawaïshirts....
Iedereen heeft zo zijn ding hier, remqo.
We kunnen niet allemaal perfect zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen praat ik er niet dagelijks over
gelukkig had ik die 5 uur geleden al gemaaktquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat Yolanthe nu het hele huis gaat leeghalen
Zorgt alleen maar voor meer overbevolkingquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:24 schreef Myrr het volgende:
Waar je vroeger een presentatie hield over Aids en dat je dan gewoon dood ging en Aids echt heel erg was en ongeneeslijk, naar dat het behandelbaar werd en nu is het geneesbaar.![]()
Hopelijk in de toekomst voor ms, als, alzheimer en geen chemo meer.
Ja er zou maar een keer niveau zijn hier. Eng hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:20 schreef Quotidien het volgende:
Gezellig een slowchat die steeds over enge ziektes gaat
klopt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:24 schreef Myrr het volgende:
Waar je vroeger een presentatie hield over Aids en dat je dan gewoon dood ging en Aids echt heel erg was en ongeneeslijk, naar dat het behandelbaar werd en nu is het geneesbaar.![]()
Hopelijk laat ze de krukjes staan anders kan Wesley nergens meer bijquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat Yolanthe nu het hele huis gaat leeghalen
Elke gek heeft z'n gebrek.quote:
Mocht ik willenquote:
Nou en. Tegen die tijd is euthanasie ook wel versoepeld.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zorgt alleen maar voor meer overbevolking
Lekker bezig, snelle jellequote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
gelukkig had ik die 5 uur geleden al gemaakt
Heb jij aids in je ogen ofzoquote:
Je hart stopt vanzelf een keer met kloppen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt.
Maar ja, dan worden mensen ouder en ouder en krijg je weer andere dingen..
blijkbaar nog niet genezenquote:
Hoop het. Die eisen slaan nergens op en ondertussen klagen over mensen die zichzelf voor de trein smijten. Om daarvoor in aanmerking te komen moet je 3x terminaal zijn verklaard en 100+ jaar. Is het niet fysiek dan wel mentaalquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou en. Tegen die tijd is euthanasie ook wel versoepeld.
das waarquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je hart stopt vanzelf een keer met kloppen.
Voorzichtig geneesbaar.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:24 schreef Myrr het volgende:
Nee geen fittie maar aber is knetterlocoquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hebben jullie weer fittie. Dit topic blijft zich altijd maar in een razendtempo ontwikkelen
Ja, echt onmenselijk. Daarom als Alzheimer enzo geneest kun je gewoon bij volle zinnen zeggen dat je niet meer wil en is het bewezen wilsbekwaam.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoop het. Die eisen slaan nergens op en ondertussen klagen over mensen die zichzelf voor de trein smijten. Om daarvoor in aanmerking te komen moet je 3x terminaal zijn verklaard en 100+ jaar. Is het niet fysiek dan wel mentaal
Het is net een real life soap, waar we zelf een steentje aan bijdragenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hebben jullie weer fittie. Dit topic blijft zich altijd maar in een razendtempo ontwikkelen
Wat lach jequote:
Ik moet nu aan Altered Carbon denkenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je hart stopt vanzelf een keer met kloppen.
Agüero is wel een ongelofelijke eindbaas. Otamendi is een doorsnee CV. Daarvan gaan er 13 in een dozijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:25 schreef Kiid het volgende:
Aguero moet wel echt POTM worden want ik zit echt balls deep in Aguero's en Otamendi's. Denk dat daar wel een millie of wat in is geïnvesteerd
Alsof ik voor niveau naar de klaagbaak slowchat kom.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja er zou maar een keer niveau zijn hier. Eng hoor.
Ik doe gewoon normaal hoorquote:
Waarvoor kom je hier dan wel?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Alsof ik voor niveau naar de klaagbaak slowchat kom.
Het zijn investeringen vriendquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:31 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Agüero is wel een ongelofelijke eindbaas. Otamendi is een doorsnee CV. Daarvan gaan er 13 in een dozijn.
Beter haal je Sergio Ramos, als je op zoek bent naar een toppert.
Ja. De aarde heeft koorts, warmt op, ijs smelt, zweet breekt uit. Deel van de populatie deaud. Stormpje hier, tsunami daar.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voorzichtig geneesbaar.
En ik denk dat moeder Natuur wel met een andere ziekte komt, of een epidemie of zo.
Goedquote:
die was deze SC zat en als ie komt zit ie in ONZquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:32 schreef Remqo het volgende:
Waarom komt Etto het niveau hier niet meer peilen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |