regionaal zendertje toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
had al gehoord dat een bepaalde radiozender zijn nummers nu boycot na die docu
Ik bedoel natuurlijk beginnen met kijken en dan doe ik zon arm om je heen en dan neuk ik je hard zonder connie.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik me tijdens de seks nog kan concentreren op een docu, doe jij iets goed fout
Is toch niet hetzelfde mafklapperquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:03 schreef HPLC het volgende:
overigens wel apart dat Chloro die docu wil zien en Che en Stimorol mochten niet vragen of Chloro wel eens seks had met haar leerlingen
Wie is Connie?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk beginnen met kijken en dan doe ik zon arm om je heen en dan neuk ik je hard zonder connie.
En dan tijdens het hoogtepunt ineens HIIIHIII roepen?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk beginnen met kijken en dan doe ik zon arm om je heen en dan neuk ik je hard zonder connie.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij zei 'donderstraal op met je lange tenen' tegen Danny.
nou nou nou, volgens mij staat hier iets over in de policyquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Beetje gek ditquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]maakt niet uit, want die is er zeker niet bij
nee da conniequote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
nou nou nou, volgens mij staat hier iets over in de policy
Ahahahaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee jij hebt namelijk wel een tintje hahaaha
Ik ving iets op tijdens het schoonmaken. Ietd over 2 kanker patiënten, stamcellen van een of ander persoon die bijzonder oid zijn en 2 mensen waarbij de hiv daardoor dus is genezen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
jij hebt dan wel heel selectief gelezen en het was 10 jaar geleden al mogelijk
Wanneer gaat ze terug naar r&p bedoel je ahahaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
waarom ben je nou eigenlijk terug op R&P?
Google maar eens Timothy Brownquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ving iets op tijdens het schoonmaken. Ietd over 2 kanker patiënten, stamcellen van een of ander persoon die bijzonder oid zijn en 2 mensen waarbij de hiv daardoor dus is genezen.
Tien jaar geleden werd het niet meer dodelijk, dat is iets anders dan genezen pannenkoek.Geen onzin praten tegen mij.
Ze zal wel voor TARDIS. hier wezenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer gaat ze terug naar r&p bedoel je ahaha
Omdat ik dat graag wilde.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja en nu waarschijnlijk 3, dus nog een lange weg te gaan voor algehele genezingquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja er is ooit 1 persoon genezen, maar dat was het dan ook.
nee dus nu 2, deze nieuwe in Londen en die timothy werden beiden vandaag genoemd.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja en nu waarschijnlijk 3, dus nog een lange weg te gaan voor algehele genezing
Ja zou anders ook niet weten wat ze hier moetquote:
ik las hetzelfde op scientias, maar de meeste andere bronnen komen met nog een derdequote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dus nu 2, deze nieuwe in Londen en die timothy werden beiden vandaag genoemd.
Ik heb geen idee welke bronnen maar overal waar ik las zag ik dat er nu de tweede is geconstateerd.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik las hetzelfde op scientias, maar de meeste andere bronnen komen met nog een derde
nee die duitser en VS was dezelfde persoonquote:
quote:Het is precies twaalf jaar geleden dat de eerste hiv-patient, Timothy Brown, werd genezen in Berlijn. Bij Brown, die nu in de Verenigde Staten woont, is volgens hiv-experts het virus niet teruggekeerd. Beide gevallen waren het gevolg van beenmergtransplantaties.
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee die duitser en VS was dezelfde persoon[..]
En gelukkig komt overal hetzelfde voorspelbare grapje omhoogquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:20 schreef HPLC het volgende:
wel schitterend nieuws, maar gelukkig staat bijvoorbeeld op nu.nl de scheiding tussen Yo en Wes bovenaan
hmz bronnen spreken elkaar dus tegenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F.
Zo gaat het toch de hele tijd hier op FOK. Met een hoop kabaal weggaan en later weer met spijt terugkomen. Denk dat ze het doen voor aandacht.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En gelukkig komt overal hetzelfde voorspelbare grapje omhoog
DBS, FIFA....quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo gaat het toch de hele tijd hier op FOK. Met een hoop kabaal weggaan en later weer met spijt terugkomen. Denk dat ze het doen voor aandacht.
Beetje net als waarom jij het altijd hebt over je geschoren benen en nieuwe moleculen
Jup.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |