haagse?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Eens. Zie ondergetekende voor een goed voorbeeld.
Hey Haagsequote:
Ken ik niet.quote:
Eetze.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goed nieuws. Het is lunchtijd voor mij. Helemaal te gek.
Dank.quote:
Welkom in deze sc vriendquote:
Zo rollen we hierquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dank je wel, makker. Ik voel mij gelijk heel welkom.
Interesseert mij de policy nouquote:
Bedankt makkerquote:
Weinig posts zegquote:
quote:
Je doet het nu zelf ookquote:Omdat we proberen de boel weer gezellig te krijgen, gezellig te houden én het gewoonweg sfeerverziekend werkt is het niet toegestaan denigrerend of sarcastisch stemming te maken.
voorbeelden
• 'tja, FOK! he...'
• 'welkom op FOK!'
• 'en je dan afvragen waarom het zo slecht gaat met FOK!'
• 'nee joh, racisme mag gewoon op FOK! als je....'
• 'iemand al geroepen dat het vrijwilligers zijn?'
• 'FOK! is een links bolwerk'
• 'FOK! begint steeds meer op Stormfront te lijken'
• 'Kappen he'
Discussies over algemeen beleid kunnen in de daarvoor bestemde Feedbacktopics, op normale toon van zowel users als crew. We verwachten van alle kanten dat discussies op volwassen toon gevoerd kunnen worden, zonder persoonlijk te worden, zonder steken onder water.
de hele tijd letterlijk meuk uit de policy kopieren wat daar aangegeven staat dat NIET gewenst is, is natuurlijk gewoon beetje vervelend grenzen opzoeken he mooiboyquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom mag dit niet joh beschimmeld stukje zuivel.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
de hele tijd letterlijk meuk uit de policy kopieren wat daar aangegeven staat dat NIET gewenst is, is natuurlijk gewoon beetje vervelend grenzen opzoeken he mooiboy
Ik snap ook wel dat dit niet gewenst is. Zo'n dt-fout moet onmiddellijk afgestraft worden.quote:• 'Word tijd dat iemand Geert Wilders omlegt'
brb, ik ga danny bannenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Ik snap ook wel dat dit niet gewenst is. Zo'n dt-fout moet onmiddellijk afgestraft worden.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Ik snap ook wel dat dit niet gewenst is. Zo'n dt-fout moet onmiddellijk afgestraft worden.
overigens, Moira. heeft gezegd dat ze dit allemaal wel best vindtquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
de hele tijd letterlijk meuk uit de policy kopieren wat daar aangegeven staat dat NIET gewenst is, is natuurlijk gewoon beetje vervelend grenzen opzoeken he mooiboy
oke nou, op naar MOL dan maarquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
overigens, Moira. heeft gezegd dat ze dit allemaal wel best vindt
Moira zoekt wel vaker de grenzen van de policy opquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
overigens, Moira. heeft gezegd dat ze dit allemaal wel best vindt
Zij is totaal grenzeloos in haar gedrag online.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:00 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Moira zoekt wel vaker de grenzen van de policy op
gaat volgens mij niet over de grens, dan mag je ze opzoekenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
@Danny ik hou van jou zei ikquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:09 schreef Danny het volgende:
[modbreak]Laten we even stoppen met bewust uitdagend gedrag. Is nergens voor nodig[/modbreak]
Zou wel netjes zijn. Love thy neighbour en zulks.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
liefde hoeft niet altijd beantwoord te worden
@TARDIS. Ik hoop dat je hier van leert.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:09 schreef Danny het volgende:
[modbreak]Laten we even stoppen met bewust uitdagend gedrag. Is nergens voor nodig[/modbreak]
Volgens mij vertoon ík geen grensoverschrijdend gedrag.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
@:TARDIS. Ik hoop dat je hier van leert.
Je bent bewust de grens aan het opzoeken en dat is niet oké.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Volgens mij vertoon ík geen grensoverschrijdend gedrag.
Deze keer echt niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent bewust de grens aan het opzoeken en dat is niet oké.
Je bent gewoon in NL toch???quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Volgens mij vertoon ík geen grensoverschrijdend gedrag.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.quote:
Misschien zijn proxy niet.quote:
Nou vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zeker, maar dat geldt niet voor deze jongen. Eén en al integriteit.
Danny hij steekt de draak met je hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:22 schreef Metalfrost het volgende:
[modbreak]kaolo joeker spandauw[/modbreak]
Ja. Jammer.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Loopt het toch maar met een sisser af.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:22 schreef Metalfrost het volgende:
[modbreak]kaolo joeker spandauw[/modbreak]
haa kut werkt niet
Je bedoeld dat @Danny mee kijkt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:18 schreef Flamarande het volgende:
Door jullie ligt deze sc weer onder verscherpt toezicht bij de leiding. Lekker dan
Wow dood verwensing naar een draak!!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Danny hij steekt de draak met je hoor.
Dat zijn details, ik hou gewoon niet van als iets met een sisser afloopt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Had je het mooi gevonden als ik droevig de aftocht zou blazen?
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:23 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wow dood verwensing naar een draak!!
Dat wordt een lange ban vriend
Waarom de helft maar?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:24 schreef HPLC het volgende:
voel me net rozevla, mijn halve darmstelsel is van slag
stomjaquote:
Je bent zelf een schaatserquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
Wat een inhammen heeft de schaatser trouwens op jouw UI, hplc.
?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
Wat een inhammen heeft de schaatser trouwens op jouw UI, hplc.
Ja nee gaat niet over jouquote:
quote:
Nee, ik dacht serieus dat het Robin Haase was.quote:
FaalHaase hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik dacht serieus dat het Robin Haase was.
quote:
Mooi gezegdquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:09 schreef Danny het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:18 schreef Flamarande het volgende:
Door jullie ligt deze sc weer onder verscherpt toezicht bij de leiding. Lekker dan
Zei hitler ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:04 schreef HPLC het volgende:
Soms moet je wel de grenzen opzoeken vind ik
Bron?quote:
Hallo vriendquote:
Kan ik me niet herinnerenquote:
Was er een beetje een doorkomen aan?quote:
Ik weet niet waarom maar ik hou van dinsdagenquote:
Niet echt. Het was geen goede schrijver, overdrijft veel, en ik vond het ook erg ongestructureerd.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was er een beetje een doorkomen aan?
Ben op zich wel benieuwd. Even kijken of er ergens een ebook exemplaar van dit “pareltje” te vinden is.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet echt. Het was geen goede schrijver, overdrijft veel, en ik vond het ook erg ongestructureerd.
hey meidjequote:
Ff komen voor het slapen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:27 schreef HPLC het volgende:
ben echt kapot trouwens, al 3 dagen kut geslapen
Ff komen voor het slapen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:27 schreef HPLC het volgende:
ben echt kapot trouwens, al 3 dagen kut geslapen
Is dit een vraag?quote:
Stimo is wel welkom wat mij betreft.quote:
Hoi van wie ben jij een kloon?quote:
Diegene is wel actief geweest in MEN. Maar ik ben het niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stimo is wel welkom wat mij betreft.[..]
Hoi van wie ben jij een kloon?
Hier in Assen, ben al de halve middag buiten bezig, lekker in de zon. Nu eerst een bakkie theequote:
Lekker.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:53 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hier in Assen, ben al de halve middag buiten bezig, lekker in de zon. Nu eerst een bakkie thee
ja haha maar wat was je vorige naam?quote:
zuchtquote:
Helaas is dit geen leugen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
zuchtwaarom durft nooit iemand dat te zeggen...
Oké.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:01 schreef wexy het volgende:
[..]
Helaas is dit geen leugen.
Ik zou het zeggen als ik voor Wexy nog een andere nick had gehad.
en na Wexyquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:01 schreef wexy het volgende:
[..]
Helaas is dit geen leugen.
Ik zou het zeggen als ik voor Wexy nog een andere nick had gehad.
Ik zal eens gaan kijken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Smaakt naar die galia meloengekocht bij xenos
Dat is een verrekt goeie vraag.quote:
wexy, aangenaamquote:
Dat scheelt dan weerquote:
Scheelt? in wat? Druk maken? welke onzin?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat scheelt dan weer
Hoef je je ook niet druk te maken om die onzin
onzin is het omgekeerde van mijn UN, rustig schatquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Scheelt? in wat? Druk maken? welke onzin?
Was gewoon een vraag, en mijn intuïtie was weer correct ondanks dat je in eerste instantie ontkende
Prachtig verhaal.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
onzin is het omgekeerde van mijn UN, rustig schat![]()
En nee hoor ik ontkende niets, wexy is mijn eerste naam.
krijg ik nu een sticker?quote:
Eh nee.quote:
Daarvoor had ik meer toetsaanslagen moeten hebben zeker?quote:
yeahquote:
Die is erg lekker, ze hebben ook banaan, die is ook erg fijn, nadeel is die moet je in een thee eikel doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
yeah
ow en ik ga echt ff kijken naar die meloen van de xenos, moet donderdag toch in de stad zijn dus kan er wel ff langs
ik heb het niet zo op eikels....quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Die is erg lekker, ze hebben ook banaan, die is ook erg fijn, nadeel is die moet je in een thee eikel doen.
Nee, je had gewoon eerlijk moeten zijn vanaf het begin maar je koos om te jokken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daarvoor had ik meer toetsaanslagen moeten hebben zeker?
ik jokte heus niet, nogmaals wexy is mijn eerste nick hier.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, je had gewoon eerlijk moeten zijn vanaf het begin maar je koos om te jokken.
Dat verdient geen sticker.
ja die heb je ook in eivorm iddquote:
Dus je eerste nick is van 2009 en de latere nick van 2002 apart. En je nizno account is een man en wexy een vrouw?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik jokte heus niet, nogmaals wexy is mijn eerste nick hier.
Door SR destijds is dat Nizno geworden maar wexy is echt mijn eerste nick.
quote:
Klopt, tegenwoordig in wel meer vormen, mocht ik deze eens tegen komen, gaat die echt mee, puur voor de heb!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die heb je ook in eivorm idd
Maar doe echt liever aan zakjes thee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nizno staat op onzijdig onbekend, af en toe ook op vrouw als het me weer eens uit komt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je eerste nick is van 2009 en de latere nick van 2002 apart. En je nizno account is een man en wexy een vrouw?
Je kan er bijna een boek over schrijven ja!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nizno staat op onzijdig onbekend, af en toe ook op vrouw als het me weer eens uit komt.
Nickchange heeft er toen voor gezorgd dat de hele pohi mee ging van wexy naar Nizno
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fijn dat mijn topic zo'n succes is
ja ik zocht wat en dat lukte ff sneller op dat account dan hier met mn hele zooi aan posts.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:28 schreef TARDIS. het volgende:
Moderator zijn en dan posten met een zwart kloontje
Lolquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik zocht wat en dat lukte ff sneller op dat account dan hier met mn hele zooi aan posts.
Maar tis al gevonden dus kan nu weer blauw
ja joh, als ik kon schrijven wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan er bijna een boek over schrijven ja!
Speciaal voor jou vriendquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fijn dat mijn topic zo'n succes is
Ik wel, maar ben heel trots ben inmiddels 6 kg afgevallenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben daar niet al uren van tevoren mee bezig.
Typen mag ook.quote:
Wowquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik wel, maar ben heel trots ben inmiddels 6 kg afgevallenweeg weer keurig 59 kg
Fem wat heerlijkquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Is dit oprecht?quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dus je man is nu officieel dubbel zo zwaar?quote:
Nee, hij is momenteel 96 kiloquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je man is nu officieel dubbel zo zwaar?
Ah bijna danquote:
dan ikquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Vind altijd wel mooi als man groter en zwaarder is als mij
Hoe lang ben je?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
ja snap ik, heb liever een kleinere en lichtere vrouw ook. Maar de helft bijna hoeft van mij nietquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja dan lukt langer nog wel...quote:
Mijn ex was 140 kg en ik was destijds 54 kilo van de stress, toen voelde ik mij wel heel heel klein.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja snap ik, heb liever een kleinere en lichtere vrouw ook. Maar de helft bijna hoeft van mij niet
Dat je in ene wakker word in zijn navel en je afvraagt in welke schuur je belandt bent.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Mijn ex was 140 kg en ik was destijds 54 kilo van de stress, toen voelde ik mij wel heel heel klein.
dat lijkt me idd best stressvolquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je in ene wakker word in zijn navel en je afvraagt in welke schuur je belandt bent.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je in ene wakker word in zijn navel en je afvraagt in welke schuur je belandt bent.
Lilliputter een optiequote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:44 schreef HPLC het volgende:
ik ben bijna 56 kg, dus lichter vinden is onmogelijk
Ik denk van wel.quote:
Mij ook.quote:
Met make up kun je inderdaad heel veel coverenquote:
vanavond even kijkenquote:
Zal mij helpen met mijn nofap, dank je wel.quote:
Sjow even out of the blue..quote:
Ik ben blij met jouw toestemming.quote:
Heeft Solotov ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:10 schreef Flamarande het volgende:
Waarom staat er nou weer een ster boven mijn username houdt het dan nooit op
Die kleine doorzichtige bedoel je?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:10 schreef Flamarande het volgende:
Dit is allemaal om FOK naar een hoger plan te tillenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:10 schreef Flamarande het volgende:
ja dat werktquote:
Plak een ster op je jas.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:10 schreef Flamarande het volgende:
Het zou absoluut beter voor de sfeer zijn als jij een sheriff zou zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:22 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Denk je dat ik een sheriff ben ofzo haha
Pas nou op. Als @Tardis dit leest raakt hij gelijk weer in een geile bui door de tietjes van tante Sidonia.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:28 schreef Catkiller het volgende:
Suske en Wiske en de Sletterige Sheriff
En ik?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het zou absoluut beter voor de sfeer zijn als jij een sheriff zou zijn.
ik altijd door haar grote neusquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pas nou op. Als @:TARDIS dit leest raakt hij gelijk weer in een geile bui door de tietjes van tante Sidonia.
Spannend maat. Maar er is kans. Er is hoop! Wel natuurlijk een kutstand nu maar ja we moeten het ermee doenquote:
We zullen zienquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Spannend maat. Maar er is kans. Er is hoop! Wel natuurlijk een kutstand nu maar ja we moeten het ermee doen
Of het wordt weer een ordinaire slachtpartij zoals vanouds.quote:
Zal me ook niks verbazenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of het wordt weer een ordinaire slachtpartij zoals vanouds.
Hopelijk gaat ze er niet met de inboedel van Wesley vandoor net zoals toen bij Jantjequote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAA
WESLEY EN YOLANTHE UIT ELKAAR
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk gaat ze er niet met de inboedel van Wesley vandoor net zoals toen bij Jantje
xDquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk gaat ze er niet met de inboedel van Wesley vandoor net zoals toen bij Jantje
Toen was ze niet getrouwd en was dat het enige dat er te halen viel hequote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hier van genieten, wat een niveau weer.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAA
Wat is een zo heugelijk aan dit nieuws?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAA
Denkt zeker dat hij nu wel kans maaktquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hier van genieten, wat een niveau weer.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAA
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is een zo heugelijk aan dit nieuws?
Nu kunnen al die trieste mensen bij ADO weer zingen dat ze het oudste beroep ter wereld uitoefent.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAA
Het kind uit de desbetreffende relatie welke nu beëindigd is.quote:
Boeiend, kind heeft tot z'n dood geld zat. Die koopt zijn verdriet wel af.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het kind uit de desbetreffende relatie welke nu beëindigd is.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het kind uit de desbetreffende relatie welke nu beëindigd is.
Die was eigenlijk al snel niet meer leuk maar blij dat jij er nog van kan genieten.quote:
Lekker in de woestijn biljetten tellenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Boeiend, kind heeft tot z'n dood geld zat. Die koopt zijn verdriet wel af.
Terwijl er een kilometer verderop 10 homo's worden opgehangen aan een hijskraan. Heerlijk land.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker in de woestijn biljetten tellen
Is nostalgie jongequote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die was eigenlijk al snel niet meer leuk maar blij dat jij er nog van kan genieten.
Zekerquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vroeger was ze wel echt kapot geil.
aardappelkroketjes met appelmoes en een cordon bluequote:
Lekker heurquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
aardappelkroketjes met appelmoes en een cordon blue
klopt,quote:
beetje zelfbruiner er bij en je bent een oranje winterpeenquote:
Nee het gaat mij om net dat levend kleurtje te krijgen, ben nu zo wit, als ik ergens ga liggen denken ze dat er een lijk ligtquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
beetje zelfbruiner er bij en je bent een oranje winterpeen
ow ja ik hoef maar ff in de zon te staan en ben al bruin dus ik doe dat nooit.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:56 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee het gaat mij om net dat levend kleurtje te krijgen, ben nu zo wit, als ik ergens ga liggen denken ze dat er een lijk ligt
Nee ik verbrand dan direct, dus kleur nu beetje bij dan verbrand ik ook niet zo snel als straks de zon wel harder gaat schijnenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja ik hoef maar ff in de zon te staan en ben al bruin dus ik doe dat nooit.
rood vlees wordt vanzelf bruin, gewoon doorbakkenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee ik verbrand dan direct, dus kleur nu beetje bij dan verbrand ik ook niet zo snel als straks de zon wel harder gaat schijnen
Hoop deze zomer wel weer regelmatig naar het strandje te kunnenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
rood vlees wordt vanzelf bruin, gewoon doorbakken
met die opwarming enzo komt dat vast wel goedquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoop deze zomer wel weer regelmatig naar het strandje te kunnen
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:26 schreef Aquarii het volgende:
Wesley Sneijder en Yolanthe gaan scheiden. Dat heeft RTL Boulevard zojuist bekend gemaakt. Volgens het programma worden de kinderen verdeeld. Wesley Sneijder krijgt de voogdij over Xess, Yolanthe over Xava.
Het is fijn dat de ouders zo snel tot een redelijke overeenstemming zijn gekomen.
https://speld.nl/2019/03/(...)olanthe-krijgt-xava/
Ja dat denk ik ook wel, hier in de tuin begint alles alweer uit te lopenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
met die opwarming enzo komt dat vast wel goed
ja, ben ook alweer bezig geweest met snoeien.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel, hier in de tuin begint alles alweer uit te lopen
In voorjaar nog even nieuwe schutting plaatsen en dan allemaal nieuwe plantjes in de tuin en in de bakkenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, ben ook alweer bezig geweest met snoeien.
ja en niet uitgekauwdquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja kon daar ook wel om glimlachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |