quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik wel, maar ben heel trots ben inmiddels 6 kg afgevallenweeg weer keurig 59 kg
Dus je man is nu officieel dubbel zo zwaar?quote:
Nee, hij is momenteel 96 kiloquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je man is nu officieel dubbel zo zwaar?
Ah bijna danquote:
dan ikquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Vind altijd wel mooi als man groter en zwaarder is als mij
Hoe lang ben je?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
ja snap ik, heb liever een kleinere en lichtere vrouw ook. Maar de helft bijna hoeft van mij nietquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja dan lukt langer nog wel...quote:
Mijn ex was 140 kg en ik was destijds 54 kilo van de stress, toen voelde ik mij wel heel heel klein.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja snap ik, heb liever een kleinere en lichtere vrouw ook. Maar de helft bijna hoeft van mij niet
Dat je in ene wakker word in zijn navel en je afvraagt in welke schuur je belandt bent.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Mijn ex was 140 kg en ik was destijds 54 kilo van de stress, toen voelde ik mij wel heel heel klein.
dat lijkt me idd best stressvolquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je in ene wakker word in zijn navel en je afvraagt in welke schuur je belandt bent.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je in ene wakker word in zijn navel en je afvraagt in welke schuur je belandt bent.
Lilliputter een optiequote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:44 schreef HPLC het volgende:
ik ben bijna 56 kg, dus lichter vinden is onmogelijk
Ik denk van wel.quote:
Mij ook.quote:
Met make up kun je inderdaad heel veel coverenquote:
vanavond even kijkenquote:
Zal mij helpen met mijn nofap, dank je wel.quote:
Sjow even out of the blue..quote:
Ik ben blij met jouw toestemming.quote:
Heeft Solotov ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:10 schreef Flamarande het volgende:
Waarom staat er nou weer een ster boven mijn username houdt het dan nooit op
Die kleine doorzichtige bedoel je?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:10 schreef Flamarande het volgende:
Dit is allemaal om FOK naar een hoger plan te tillenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:10 schreef Flamarande het volgende:
ja dat werktquote:
Plak een ster op je jas.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:10 schreef Flamarande het volgende:
Het zou absoluut beter voor de sfeer zijn als jij een sheriff zou zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:22 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Denk je dat ik een sheriff ben ofzo haha
Pas nou op. Als @Tardis dit leest raakt hij gelijk weer in een geile bui door de tietjes van tante Sidonia.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:28 schreef Catkiller het volgende:
Suske en Wiske en de Sletterige Sheriff
En ik?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het zou absoluut beter voor de sfeer zijn als jij een sheriff zou zijn.
ik altijd door haar grote neusquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pas nou op. Als @:TARDIS dit leest raakt hij gelijk weer in een geile bui door de tietjes van tante Sidonia.
Spannend maat. Maar er is kans. Er is hoop! Wel natuurlijk een kutstand nu maar ja we moeten het ermee doenquote:
We zullen zienquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Spannend maat. Maar er is kans. Er is hoop! Wel natuurlijk een kutstand nu maar ja we moeten het ermee doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |