Nee, je had gewoon eerlijk moeten zijn vanaf het begin maar je koos om te jokken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daarvoor had ik meer toetsaanslagen moeten hebben zeker?
ik jokte heus niet, nogmaals wexy is mijn eerste nick hier.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, je had gewoon eerlijk moeten zijn vanaf het begin maar je koos om te jokken.
Dat verdient geen sticker.
ja die heb je ook in eivorm iddquote:
Dus je eerste nick is van 2009 en de latere nick van 2002 apart. En je nizno account is een man en wexy een vrouw?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik jokte heus niet, nogmaals wexy is mijn eerste nick hier.
Door SR destijds is dat Nizno geworden maar wexy is echt mijn eerste nick.
quote:
Klopt, tegenwoordig in wel meer vormen, mocht ik deze eens tegen komen, gaat die echt mee, puur voor de heb!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die heb je ook in eivorm idd
Maar doe echt liever aan zakjes thee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nizno staat op onzijdig onbekend, af en toe ook op vrouw als het me weer eens uit komt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je eerste nick is van 2009 en de latere nick van 2002 apart. En je nizno account is een man en wexy een vrouw?
Je kan er bijna een boek over schrijven ja!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nizno staat op onzijdig onbekend, af en toe ook op vrouw als het me weer eens uit komt.
Nickchange heeft er toen voor gezorgd dat de hele pohi mee ging van wexy naar Nizno
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fijn dat mijn topic zo'n succes is
ja ik zocht wat en dat lukte ff sneller op dat account dan hier met mn hele zooi aan posts.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:28 schreef TARDIS. het volgende:
Moderator zijn en dan posten met een zwart kloontje
Lolquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik zocht wat en dat lukte ff sneller op dat account dan hier met mn hele zooi aan posts.
Maar tis al gevonden dus kan nu weer blauw
ja joh, als ik kon schrijven wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan er bijna een boek over schrijven ja!
Speciaal voor jou vriendquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fijn dat mijn topic zo'n succes is
Ik wel, maar ben heel trots ben inmiddels 6 kg afgevallenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben daar niet al uren van tevoren mee bezig.
Typen mag ook.quote:
Wowquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik wel, maar ben heel trots ben inmiddels 6 kg afgevallenweeg weer keurig 59 kg
Fem wat heerlijkquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik wel, maar ben heel trots ben inmiddels 6 kg afgevallenweeg weer keurig 59 kg
Is dit oprecht?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |