oke nou, op naar MOL dan maarquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
overigens, Moira. heeft gezegd dat ze dit allemaal wel best vindt
Moira zoekt wel vaker de grenzen van de policy opquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
overigens, Moira. heeft gezegd dat ze dit allemaal wel best vindt
Zij is totaal grenzeloos in haar gedrag online.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:00 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Moira zoekt wel vaker de grenzen van de policy op
gaat volgens mij niet over de grens, dan mag je ze opzoekenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
de hele tijd letterlijk meuk uit de policy kopieren wat daar aangegeven staat dat NIET gewenst is, is natuurlijk gewoon beetje vervelend grenzen opzoeken he mooiboy
@Danny ik hou van jou zei ikquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:09 schreef Danny het volgende:
[modbreak]Laten we even stoppen met bewust uitdagend gedrag. Is nergens voor nodig[/modbreak]
Zou wel netjes zijn. Love thy neighbour en zulks.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
liefde hoeft niet altijd beantwoord te worden
@TARDIS. Ik hoop dat je hier van leert.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:09 schreef Danny het volgende:
[modbreak]Laten we even stoppen met bewust uitdagend gedrag. Is nergens voor nodig[/modbreak]
Volgens mij vertoon ík geen grensoverschrijdend gedrag.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
@:TARDIS. Ik hoop dat je hier van leert.
Je bent bewust de grens aan het opzoeken en dat is niet oké.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Volgens mij vertoon ík geen grensoverschrijdend gedrag.
Deze keer echt niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent bewust de grens aan het opzoeken en dat is niet oké.
Je bent gewoon in NL toch???quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Volgens mij vertoon ík geen grensoverschrijdend gedrag.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.quote:
Misschien zijn proxy niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |