Snap ik. Sterkte.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:40 schreef Myrr het volgende:
Omdat ik te laat was met inschrijven gaat mijn seminar over het einde van de mensheid. Die mag ik zelf gaan bedenken en daar krijg ik dan twee punten voor.
Best wel zin in.
Er zijn ook hele leuke plaatjes van jaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik hoorde dat daar een leuk plaatje van is
Neequote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Juist omdat ik het zeg toont aan hoe vermoeiend dat is
🙄quote:
Plak je er gewoon nog een jaartje school tegenaanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:40 schreef Myrr het volgende:
Omdat ik te laat was met inschrijven voor nuttige seminars gaat mijn seminar over het einde van de mensheid. Die mag ik zelf gaan bedenken en daar krijg ik dan twee punten voor.
Best wel zin in.
Wat gaat het worden?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:40 schreef Myrr het volgende:
Omdat ik te laat was met inschrijven voor nuttige seminars gaat mijn seminar over het einde van de mensheid. Die mag ik zelf gaan bedenken en daar krijg ik dan twee punten voor.
Best wel zin in.
??quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee geen fittie maar aber is knetterloco
Hoe kan je 50 keer de waardestijging vangen?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als hij 10k stijgt dan vangt je boy 500k
De Duitsers komenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat gaat het worden?
Pandemie, komeetinslag, kernoorlog, buitenaardse invasie, of toch klimaatverandering, want dat is hip tegenwoordig.
Mafkeesquote:
Waaromquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Plak je er gewoon nog een jaartje school tegenaan
Omdat je boy meer dan 50 otamendi's heeftquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:44 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Hoe kan je 50 keer de waardestijging vangen?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |