Die zijn wel al heel veel gedraaid. Maar kan uiteraard zoals met Suzan & Freek of Tim Dawn.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:50 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Mel & Vintage Future maakt ook een goede kans denk ik.
Tim Dawn is morgen te gast bij Jan-Willem en Jeroen. Zal Bartje Aars-rens toevallig "inbreken in de uitzending" en de TopSong vervroegd bekendmaken?quote:Op donderdag 4 april 2019 19:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die zijn wel al heel veel gedraaid. Maar kan uiteraard zoals met Suzan & Freek of Tim Dawn.
Verkering met de zenderproducer hequote:Op maandag 15 april 2019 14:11 schreef Againzender het volgende:
Geen Rob, hoeft geen ramp te zijn, maar dat ze dan Frank laten invallen.... heeft die gast de zender overgenomen ofzo, hoor hem continu?!
Dat wist ik nietquote:Op maandag 15 april 2019 14:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Verkering met de zenderproducer he
Voor spannende keuzes moet je ook niet bij 2 zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:07 schreef Elfletterig het volgende:
S.O.S. van Avicii is Topsong![]()
Een bijzonder matig, generiek nummer dat NUL airplay zou krijgen zonder het bijbehorende verhaal. Ontzettend jammer dat Radio 2 steeds weer zwicht voor commercie, in plaats van gewoon echt eens voor kwaliteit te kiezen.
Alles met Gijs is een matige combinatie...quote:Op maandag 22 april 2019 15:11 schreef naatje_1 het volgende:
Kane en Gijs is een zeer matige combinatie, maar verder vermaak ik me al een uur of 2 met de album 2-daagse
Het is beter dan Angelique op 3quote:Op maandag 22 april 2019 15:38 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Alles met Gijs is een matige combinatie...
Ik zit even de playlist te bekijken, maar het ziet er allemaal weer vrij voorspelbaar uit. Net als bij die Legends-week op Veronica. Het lijkt wel of radiozenders zo veel mogelijk excuses zoeken om steeds weer dezelfde, bekende muziek te draaien.quote:Op maandag 22 april 2019 15:11 schreef naatje_1 het volgende:
Kane en Gijs is een zeer matige combinatie, maar verder vermaak ik me al een uur of 2 met de album 2-daagse
Ik geef Blanks - Don't Stop een acceptabele kans.quote:Op donderdag 25 april 2019 10:22 schreef JayHovah het volgende:
Mijn voorspelling voor de nieuwe TopSong:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een baas, alle 13 titels + artiesten goed
"We kunnen volgende week extra genieten van 'Forever' van Mell & Vintage Future, want het is TopSong! "quote:Op donderdag 25 april 2019 10:22 schreef JayHovah het volgende:
Mijn voorspelling voor de nieuwe TopSong:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |